Tv-Kaart tv kijken op je pc

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 11 nov 2006.

1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken om een tv-kaart voor mn pc te halen, ik ben op zoek naar een kaart waarmee het mogelijk is tegelijk op te nemen als af te spelen.

Op die manier sla je teminste al die irritante reclame blokken over, heeft iemand hier een goede tvkaart en zo ja zou je dan de functies van de software en de prijs kunnen posten

bvd

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Pinnacle PCTV Rave. Deze vind erg goed werken. Google even hiernaar en naar dit merk, dan zal je veel goeie dingen tegenkomen.

suc6

3. ook eff een vraagje kun je gewoon coax kabel gebruiken en krijg je dan gewoon alle zenders door of?? ik heb namelijk ook FILM1 enzo dat zou wel handig zijn met opnemen :p

4. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je ff aangeven hoeveel je ervoor over hebt.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je zal een tv-kaart moeten hebben met 2 tuners.
    Een goed kaart is de Hauppauge VGA TV-PVR-500 DT.

Specificaties

Twee 125 kanaals TV tuners, elk met Nicam stereo decoder, Twee hoogwaardige MPEG2 video en audio encoders gebaseerd op de Conexant -416 MPEG encoder, Enkelvoudige composite/s-video en stereo audio ingangen voor het aansluiten van videorecorders, camcorders of settopboxen,Twee A/V header aansluitingen op de kaart, voor het aansluiten van twee extra A/V bronnen (A/V kabel niet meegeleverd), Enkelvoudige FM radio ontvanger.

Bij Funprice kost die nu € 139

6. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik de Hauppauge WinTV-PVR 150 in combinatsie met media center. Die neemt zelfs automatisch op in een buffer waneer je tv kijkt :D

Handig want dat kun je de reclames terug spoelen:+

BTW een kaart met 2 tunners vind ik persoonlijk erg overbodig.(Ja oke tenzij je over 2 tv aansluitingen beschikt.) Die met een enkele tunner zijn ook nog eens goed kopper.

Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Club3D ZP-TV1100 heeft die functie ook , ideaal voor een plaspauze.
    Kaartje koste me € 45 , inclusief een Cyberlink MCE 2005 afstandbediening en USB-infraroodontvanger.

http://www.azerty.nl/producten/product_overzicht/190/tv-kaarten.html
    Volgens de site zou er geen afstandbediening meegeleverd worden.

Laatst bewerkt: 12 nov 2006

Deel Deze Pagina