1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je auto's voor de volle prijs verkopen? ik verkocht ze altijd voor de halve prijs..
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, dat vraag ik me ook af. Die 10 % korting van Nikki vond ik ook wel handig, maar bij verkoop krijg je idd maar de helft
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Kan niet anders denk ik, is de straat waarde ofzo
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Foutje, ik dacht dat ik 2 miljoen had blijkt dat ik gewoon 200.000 over had.
    Ik verkoop ze ook voor de helft, jammer dus....:'-(
     
  5. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik zit nu al zo lang vast bij een bepaalde stuk
    hoop dat jullie me kunnen helpen
    heb alle races van de eerste 3 gebieden gehaald "wolf" eerste baas al verslagen

    "angie" 2e baas ook al verslagen maar ipv komt er een race wars daarvoor in de plaats en die kan ik niet meer winnen lijkt wel of de autos van de computer cheaten ze gaan gewoon op rechte stuk veel harder
    terwijl ik toch al de snelste wagen heb gekocht en geupgrade die op dit moment in de autoshop staat (sl 65 AMG)

    mijn vraag is wat moet ik nu doen om die race te winnen? of hoe kan ik snellere wagens unlocken zodat ik die weer kan kopen in mijn career mode

    help me out thnx

    mijn dank is groot:)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    vaag. Ik had gewoon uit de eerste zone de boss ze auto ( austin martin ) en vervolgens gewoon steeeds geupgrade. Nooit echt extreme moeite gehad om een race te halen.
     
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die muscle wagens maar echt klote rijden zeg... en dat van die boss races money is wel handig.. en nikki in je crew is altijd handig zeker als drifter want dan kun je tenminste 350km/h in speedtrap halen...

    iemand nog tips hoe je de 2e race war kunt halen want rij meestal in de db9 en laatst met murcielago zover mogelijk geupgraded en nog wordt ik steeds 3/4 |:- moet ik gewoon nog iets beter sturen of andere auto
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de eerste boss (Wolf) nu ook verslagen en heb moeite de eerste Race Wars te halen. Speel gewoon met de auto die ik aan het begin van de Career koos (een Exotic), en hij is zover mogelijk ge-upgrade als het maar kan. Iemand tips ?

    Heb volgens mij ook een auto overgehouden aan die overwinning op Wolf, maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden :eek:
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken moet ie er dan in je garage bijstaan in je schuilplaats.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    race wars, tja lastig maar naar een paar keer goed te doen. Snelle auto plus upgrades, en proberen zo snel mogelijk voor aan te komen. Geen fouten maken, en ze niet meer voorbij laten komen.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik zal nog eens wat beter gaan kijken dan 8) En die Race Wars blijven proberen :+
     
  12. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik heb alle gold challenge series voltooid maar ik krijg geen achievement. Meer mensen last van?
     
  13. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    nee heb ik bij bronzen challenge geen last van gehad :9 moet nog 3 op silver en van gold heb ik er 3/4

    en van die 50,000 met die boss race dat je die krijgt als je de eerste wedstrijd wint en de volgende verliest klopt ook niks van want ik heb het geprobeerd...
    1e wedstrijd gewonnen 50,200 als cash wedstrijd daarna verloren en gaan kijken in safe house ... nog steeds 120,000
    toen 1+2 wedstrijd gewonnen 1e race tegen de grote boss weer geen 50,2 cash =( 8)

    dus ik weet niet hoe jij het hebt gedaan ( als je het al hebt gedaan) maar
    ik krijg die 50,200 niet in me career op deze manier

    dus toen heb ik de boss race maar helemaal uitgereden en de career complete en dan ga ik me garage maar vullen met tuners

    misschien moet je een andere/ betere wagen proberen en die helemaal upgraden of gewoon wat beter sturen daar lag het bij mij ook aan :9


    iemand deze trouwens al geprobeerd... die van het geld dan...
    Infinite nitrous: At the title screen, press Left, Up, Left, Down, Left, Down, Right, X. If you entered the code correctly, a message will appear.

    Infinite crew charge: At the title screen, press Down, Up, Up, Right, Left, Left, Right, X. If you entered the code correctly, a message will appear.

    Infinite SpeedBreaker: At the title screen, press Down, Right, Right, Left, Right, Up, Down, X. If you entered the code correctly, a message will appear.

    Need For Speed Carbon Logo Vinyls: At the title screen, press Right, Up, Down, Up, Down, Left, Right, X to unlock the Need For Speed Carbon Logo Vinyls. If you entered the code correctly, a message will appear.

    Need For Speed Carbon Special Logo Vinyls: At the title screen, press Up, Up, Down, Down, Down, Down, Up, X to unlock the Need For Speed Carbon Special Logo Vinyls. If you entered the code correctly, a message will appear.

    Extra Money: At the title screen, press Down, Up, Left, Down, Right, Up, X, B to get an extra $10,000 in Career mode. If you entered the code correctly, a message will appear.

    $10,000: Have a saved game file from Need For Speed: Most Wanted on your hard drive or memory card to get an extra $10,000 in Career mode.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  14. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die geld cheat vanmorgen geprobeerd maar die werkt niet. Helaas.

    Heb de goldmedal achievement nu wel :confused:
    Nu ga ik me weer een beetje focussen op de singleplayer.
    Want daar ga ik straks weinig tijd voor krijgen als ik Gears of War binnen heb.:b:
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  15. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er weer een replay mode in? ik hoop van wel! \o/
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    net gekocht, 70€ voor de collectors item. enige die ze nog hadden dusja :+
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Career is erg leuk hoor \o/
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij de exotic auto's is het zaak je snelheid te houden, het sterke punt van de auto's is dat ze de snelheid in bochten goed vast houden.

    Mss een tip voor als je vaak botst om bij "customization -> performance" de engine, tranny en turbo/supercharger upgrades iets meer links naar accelleratie te zetten. Ik zette vaak het onderste of middelste blokje helemaal links. De auto trekt dan sneller op, maar verliest ietsje aan top snelheid. Dat is echter maar weinig en het gaat erom hoe snel je de top bereikt. Voor de bossfights deed ik altijd alles helemaal links voor max. accelleratie en heb vrijwel alle bosses gewoon ingehaald :)

    Een korte nitrous boost als je de bocht uit komt helpt ook goed. Een hele korte boost (meer snelheid, lage duratie) brengt je weer even op gang.
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gister avond geprobeerd of die money cheat werkt die werkte niet maar die infinite nitro wel ...
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik heb nu al door de career heel kort is :p kzat maar 10 minuten te spelen en khad al 5% ofzo.
     

Deel Deze Pagina