[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    had je dat dan ehct verwacht? hij komt officieel pas de 17de uit.

2. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk had ik het niet verwacht, maar had toch wel lachen geweest als het wel zo was :D

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    past dat doosje eigenlijk wel door de brievenbus? ik heb hem bestelt en als dat niet zo is moet ik thuis blijven van school, zou wel jammer zijn \o/

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de hele nacht gedroomd dat ik langs de intertoys ging. elke keer hadden ze hem, maar dan zat de cd er niet in, of hij kon hem niet vinden! :mad: wat een k*tdroom

5. shonosuke

shonosuke Guest

ook best een zielige droom:{

6. Shizzel

Shizzel Guest

Omfg, wat een fucking coole droom. Wel zielig, maar het beeld Intertoys zo goed uit :D .

Ik droomde er ook over, dat ik Gears of War had ofzo, was wel cool \o/ .

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand uit mijn msn lijst zei dat hij op een stand ofzo Gears of War designer demo had gedaan..

8. The Ripper NL

The Ripper NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 gasten in m'n lijst die het spel al spelen...
    1 heb een US (NTSC) xbox en in de US kun je 'm allang kopen... sinds 7 November -> chk amazon.com ;)
    ...hoe die andere 2 gasten aan de (orginele) game komen is nog de vraag... willen ze ook niet echt zeggen, maar het is wel de FULL GAME & PAL volgens hun ... en aangezien ze ook achievements hebben gehaald.............................

9. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lokale gamesshop zou em woensdag hebben, en verkopen ook, heb hem alleen helaas bij frs gepreordert

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hebben we het er nu over dat mensen hier daadwerkelijk over dromen/nachtmerries hebben?!?!.........

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wel 8)

12. The Ripper NL

The Ripper NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral als je het spel nog niet eens gespeeld hebt, kijk als je nu 24hr aan 1 stuk hetzelfde spel hebt gespeeld en dan daar over gaat dromen, dan kan ik er nog IETS van snappen, maar er over dromen terwijl ie nog niet eens uit is is wel 1 v/d zieligste dingen die ik ooit gehoord/gelezen heb :):

13. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ouwe lul :+

14. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand enig idee hoe duur ie gaat kosten bij futurzone rotterdam maandag?

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    en wat nou als ik de halve dag ernaar gezocht heb? dan vind ik het normaal dat ik een droom heb dat ik hem niet kan vinden 8)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar aan dromen kan je toch ook niets doen? ik kan echt niet voordat ik slaap : nou ik wil nu een droom dat ik met 100 meiden in bikini's ben :9 zou wel leuk zijn maar er wat aan kunnen doen. =( misschien een idee voor fabrikanten ;)

17. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Ik was vanmiddag bij MM in eindhoven en daar stond ie gewoon in de schappen naast cod3, heb snel al mijn vrienden uit de speeltuin gehaald en we zijn deze toffe game gaan spelen...enne ik schopte kont!...en toen....werd ik wakker

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Rudeboy.

Ben blij dat ik toch nog die laatste zin van je heb afelezen,anders zat ik nu al in de auto....

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa jemig :9 ik heb alleen geen auto (was ik met de bus gegaan :))

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wahaha inderdaad anders was ik nu ook naar een MM gegaan :p!! En ik denk niet dat de C.E. of de L.E. Wtf weet ik veel...in ieder geval groter dan een dvd hoes :p Niet door de brievenbus past! althans niet bij ons :mad: En dan zul je net zien dat ik dan een lange dag heb...Balen :p Mag ik hem achteraf nog ophalen :mad: 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina