[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld overgemaakt voor de 2 full black controller

edit: past het door de brievenbus dan :p?

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Venzending wordt geregeld door The Bolster zijn pa. Door hem hebben we de lage verzendkosten. Ik weet niet precies hoe hij de verzending doet. Hij kan iig een stempel geven oid :9 Zou je even aan hem moeten vragen, maar het wel goed zijn, hij heeft de afmetingen van de doosjes aan zijn pa gezegd als het goed is. Die staan ergens eerder in deze thread.

We gaan trouwens al over de €900 heen met deze inkoopactie :D

Ik wil wel iedereen vragen zo snel mogelijk te storten, anders zal er maandag nog niet besteld worden als alles nog niet binnen is bij mij. Ken je iemand die ook meedoet aan de actie via msn oid, vraag dan ook even aan deze of er al gestort is.

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  3. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld is overgemaakt!

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is de laatste dag voor inschrijving in de actie! Er zijn nog mensen die onduidelijk waren over hun bestelling via PM. Deze mensen heb ik een PM extra gestuurd. Als hierop niet gereageerd wordt voor vanavond 23:59:59 hebben ze pech. Want vandaag sluit de actie, dus vandaag is de DEADLINE...klaar. Als er nog meer mensen gaan inschrijven na vandaag, zal er nog meer tijd gaan zitten in info en betalen, en dus tijd om de bestelling te maken, wat niet leuk is voor de andere deelnemers. Ik hoop dat dit duidelijk is.

Er zijn trouwens nog redelijk wat betalingen niet binnen. Dit komt waarschijnlijk gewoon door de vertraging tussen verschillende banken, wnat ik heb van verschillende mensen al bewijzen binnen dat ze betaald hebben 2 dagen geleden, maar het geld nog niet op mijn rekening. Dit geld zweeft dus nog ergens en zal er waarschijnlijk maandag op staan. Laat het duidelijk zijn dat ik de order pas maak als ik al het geld binnen heb.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ok jammer,ik had het namelijk ook al vrijdag overgemaakt...maja dan wacht ik nog wel :)

6. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer beginnen we een inkoopactie importgames voor de 360 ? :)

Als ik zo rondkijk op play-asia ga ik huilen van die prijzen die je daar betaalt ten opzichte van hier ..

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes zou ik zeggen :+

Ik dacht ook van ik doe het wel ff, maar het is toch nog wel een hoop geregel zeg....damn :9
    Maar wel leuk als je dalijk een mooie inkoopactie op je naam hebt staan natuurlijk ;)

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kan ook leuk zijn voor je goede deal lijst :thumbs:

9. hamster

hamster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er Wel 1 maar ik kan pas op het einde van de maand betalen:confused:
    Dit is zeker een probleem denk ik...

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar ik denk dat je zowiezo al te laat bent :eek:

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dat aan het eind van de maand betalen is idd geen optie. Dan wordt het zelf bestellen aan het eind van de maand voor een iets hoger bedrag.

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op jongens, allemaal snel betalen ;):thumbs:

13. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me tegen dat pas de helft betaald heeft... (behalve voor de mensen zonder internetbankieren natuurlijk, die overschrijvingskaarten kunnen er lang over doen :mad:)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    maar de batterij/accu zelf blijft altijd wit? Want anders zouden ze je toch een heel nieuwe accu erbij moeten leveren, of is er nog een andere manier om dit probleem te omzeilen?

Ik wilde namelijk zelf ook zo een dingetje kopen (mss niet deze, maar wel een andere). En het zou wel zonde zijn als de batterij wit blijft...

en wat zijn de verzendkosten bij die shop? (www.divineo.de)

15. Rini

Rini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja sorry, ik heb nog niets overgemaakt. Ik kom bijna nooit op dit forum en zag dus pas net dat ik een PB had. Ik krijg daar geen mail van ofzo. Ik zal het geld dus vanavond overmaken!

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    spuibusje zwarte verf kopen... contact delen van de accu afplakken en spuiten maar... paar keer doen (verschillende lagen) en tadaa, mooi zwart.

Beetje handigheid met spuiten is wel fijn :+

17. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt zo'n zwart houdertje voor 2 batterijen erbij, maar voor een accu wordt het inderdaad zelf iets verzinnen

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, de 2e post is weer geupdate! Ik heb van een aantal mensen het geld weer op mijn rekening staan. Minder is dat ik nog steeds van 12(!) mensen de betaling binnen moet krijgen. Het betalingsverkeer tussen de verschillende banken kan echt heeel erg sloom gaan blijkbaar want ik heb een screen shot van iemand die laat zien dat hij vrijdag betaald heeft, en dat geld heb ik nog niet. Wees dus niet bang als dat voor jou ook zo is.

Attentie! (ook voor lezende modjes :) )

Ik wil ook aan iedereen vragen om de informatie uit zijn sig te halen, of aan te passen, omdat de actie nu officieel is gesloten. Ik wil ook een mod vragen om de titel van de thread en de eerste zin van de thread te veranderen in iets toepasselijkers. Thank you.

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nog meedoen of ben ik al te laat ??

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent net te laat: Gisteren om 23:59.59 is de inkoopactie gesloten voor nieuwe inschrijvers. Ik heb een deadline gezet, anders kan ik wel bezig blijven met mensen toevoegen die net over het randje zijn.

Deel Deze Pagina