Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, die CE moet ik dus hebben :) Normaal gezien geef ik niets om tinnen doosjes etc... maar ik vond deze demo zo indrukwekkend, dat ik er graag wat meer voor uitgeef :)
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In de PU stond dat JJ Lost Planet net zo vet vind als Gears of War
    Klinkt veelbelovend, zal van de kwaliteit van de multiplayer afhangen of ik hem haal
     
  3. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mooi, mooi! Ik denk dat Lost Planet m'n volgende game wordt na Gears of War, en dan is 12 januari een perfecte datum!
     
  5. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk best jammer dat die dan al komt. Tot het eind van het jaar doe ik het met GoW, dan komen 1e/2e kwartaal 2007 Lost Planet, Elveon, mass effect en bioshock uit.
    Dat zijn titels die ik allemaal erg graag wil hebben.
    De demo van lost planet blijft me nog steeds boeien, het schieten, die grablinghook en je levensbalk werken echt heel goed.
    En ik heb altijd al een zwak gehad voor spiderachtige vijanden.
     
  6. duqhunter

    duqhunter Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot het eind van het jaar doe ik het met Marvel, GOW, COD3, RB6: Vegas, en vast nog wel wat andere games :p
    Maar ik ga die demo van lost planet ook zeker uitproberen, want die single player demo van een paar maanden terug was gewoon heel erg goed.
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet echt wat iedereen in die demo ziet? Ik vond het nogal eentonig, saai enz. Iig, sprak me totaal niet aan:{
     
  8. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel omdat niet alle mensen hetzelfde zijn (ja het is echt waar:eek: ), mensen verschillen namelijk van elkaar en hebben verschillende meningenO-) :)
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoor wel vaker dat mensen het helemaal niks vinden.
    Ik vond hem juist heel vet. Volgens mij is dit één van die love or hate games :cool:
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar ik zou graag willen weten wat die mensen er dan WEL in zien;) Niet om ze af te kraken ofzo, maar ik ben gewoon niewsgierig.
     
  11. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er wel vet uit ,grote explosies ,rare maar vette tegenstanders , third person , en het past wel bij de tijd van het jaar ;)
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Tjah, met de meeste ben ik het wel mee eens. Alleen vind ik de vijanden niet echt vet en spreekt de gameplay me niet zo aan. Maarja, smaken verschillen zoals hierboven al werd gezegtO-)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik leuk en minder leuk vind:

    Het ziet er adembenemend uit! De verlaten steden, de sneeuw, hoe alles in de wereld opgaat. Ook de effecten zijn erg mooi, zoals explosies. De mogelijkheid van de Grapling Hook en de 'Mechs' vind ik erg leuk. Het leuke aan die Mechs vind ik dan weer dat je er verschillende wapens op kan zetten, dat er verschillende soorten zijn én dat ze gewoon vele malen sterker zijn. Ook de wapens in de SP vind ik gewoon goed, Rifle, Shotgun, Sniper, Rocket Launcher, allemaal lekker standaard. Maar dan zijn er ook nog een paar toevoegingen, zoals het Beam Rifle. Die vind ik persoonlijk ook erg leuk, niet heel sterk, langzaam maar wel oneindige elektronische ammonutie. De vijanden vind ik zelf ook erg goed ontworpen, zowel de piraten als die rare monsters die daar rondlopen vind erg vet! Vooral de monsters, omdat ze in alle verschillende soorten, maten en nummers zijn! En natuurlijk MP, gewoon lekker in teams Deathmatch spelen! Geweldig toch? :D

    En wat ik minder vind, tja, weet ik eigenlijk nog niet. Misschien wordt het na een tijdje wat eentonig, maar door de diversiteit aan vijanden en Mechs denk ik niet dat dit snel gaat gebeuren!
     
  14. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ff dezelfde vraag als op de frontpage, waarom is dit te zien op het einde van de 2e webisode, net voor het logo?
    [​IMG]
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee! Vind 't ook gek. 't Is een site, dus dan gaan we die even opzoeken. Hhmm, ik heb al wat geprobeerd maar kom op niks. Kan 't ook niet goed lezen.

    En er zijn op Xbox Live Marketplace 2 nieuwe trailers van Lost Planet verschenen. Heb ze wel al gedownload maar nog niet gekeken.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  16. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb het ook gezien

    http://www.neovenusconstruction.com/

    tis volgens mij zo'n soort site net als die bee site van Halo. van die grote puzzels :eek:.

    kben ff vergeten hoe dat heet, zo'n soort spel.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, op die site kwam ik ook maar heb ik niet gemeld. Dacht dat het niks was. Je kan beide Webisodes nu ook downloaden via de Marketplace, en dan komt die site ook in beeld.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zag net de filmpjes van die robot suits op de site, zitten best wel stoere tussen! die ene met rupsbanden die kan veranderen en dan 4poten heeft is wel geinig :p
     
  19. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan die video's niet zien,jammer.....dit word voor mij de beste titel die nog uit moet komen voor de 360:D
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina