1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maakt niet uit. bellen en je serial doorgeven. ze weten dan wanneer die verkocht is en zooi... normaal geen probleem. bonnetje is enkel als je iets terug gaat brengen in de winkel en dat is bij de x360 niet het geval
     
  2. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of komen jullie ook niet door die wacht heen bij de Xbox lijn?
    Anders breng ik hem wel gewoon terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb.
    Je hebt namelijk toch een jaar winkel garantie laat hun anders maar moeilijk doen.
     
  3. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    dat moet je altijd doen, de winkel is verantwoordelijk!
    sommige winkels doen er moeilijk over en schuiven de verantwoordelijkheid op jou maar die ligt toch echt bij hun
     
  4. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's dan in jouw geval zo... d'r zijn ook mensen die een nieuwe krijgen...
    Zeepbel is bij mij dus nog 'doorzichtig' (hoopvol) en niet kapot O-)
     
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS werd ik doorgestuurd naar Microsoft, omdat je maar 2 weken ofzo garantie hebt bij de winkel en daarna 2 jaar bij microsoft.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar je hebt een koopovereenkomst met FRS. Je hebt gewoon één jaar garantie bij de FRS volgens mij. Die eerste twee weken zijn alleen maar dat je je geld terug kan vragen of een defecte console per direct om kan ruilen. Ze kunnen je wel doorsturen, maar ze zijn wettelijk verplicht jou bij te staan bij een dergelijke garantiekwestie. Of je het door de FRS wilt af laten handelen is een tweede ;)
     
  7. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb dan ook een mail gestuurd naar FRS dat het erg ongepast is, maar of ik er nog antwoord op krijg is een tweede:'-(
     
  8. Johno

    Johno veyenoord

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    En jawel hoor!!!!! Afgelopen vrijdag is mn 360 wederom is mn naar de klote gegaan!!!!!!!! voor de 2e keer alweer. Dit keer liep hij op Saint Row vast.
    Ik vind het echt schandalig!!!!! van microsoft dat ze zo'n onbetrouwbaar klote ding op de markt hebben gebracht.
    Ik heb al een voormogen aan die 360 uitgegeven(heb op het moment al 22 spellen en het nodige toebehoren) maar vraag me echt af waarom???
    Mn vertrouwen in microsoft is echt, wie zegt mij dat mn 3E XBOX niet weer binnen een half jaar zal crashen??
    Over een jaar heb ik g1 garantie meer en dan??? Dan kan ik ook nog eens alle kosten gaan betalen.
    Door de onbetrouwbaarheid van de 360 wordt de keuze tussen de PS3 en 360 voor verschillende mensen in mijn omgeving erg makkelijk.
    En voor t eerst in al die jaren dat Sony een console op de markt heeft begin ik te twijfelen of ik ook niet btr voor Sony kan kiezen.

    Hoeveel mensen zitten er eigenlijk bij die helpdesk??? 1 a 2 misschien of overdrijf ik nu al.
    Ik belde s'morgens direct om 9uur, maar na 36min in de wacht te worden gehouden vond ik het wel best(belde met een mobiel waardoor de kosten voor mij zouden zijn, dus dan maar ff naar mn ouders om daar met een vaste tel te telefoneren). Om precies te zijn 10:58 hing ik weer aan de telefoon, wederom kwam ik weer in de wachtrij. Om 11:39 kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Ik ben echt over de rooie gegaan(helaas) tegen die vrouw.

    Hoe kan je nu nog positief over microsoft blijven?
    Ik heb er echt geen woorden meer voor:x :x :x :x :x
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Beste maat van me had em vandaag kapot... hij de hele tijd opscheppen dat die van hem nooit kuren had, ineens ring of death, net in de GOW week. Hij heel erg pissed. Snap niet dat er zoveel 360's kapot gaan... vindt het niet normaal8)
     
  10. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Omruilen...heb ik ook gedaan bij Dixons, kreeg zonder moeite een nieuwe mee.
     
  11. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem opstuurd ben je hem meer dan 6 weken kwijt...de mijne was 12 dagen oud en is al ruim 6 weken in duitsland...gelukkig heb ik van dixons een nieuwe gekregen plus ze gaan er nog achteraan om een spel voor het ongemak te krijgen en 3mnd xbox live.........
     
  12. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar blijft die voorlopig ook dus dat wordt vrijdag geen GOW spelen.....
     
  13. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    hij heeft gelijk...vraag het maar aan een medewerker van de MS helpdesk...of die xbox van jou moet niet ouder zijn dan 2 weken dan krijg je een nieuwe.

    nu krijg je er een waar iemand op heeft zitten kwijlen en misschien zit er ook nog snot op.....kijk je drive maar na als die terug is over 5 weken misschien kun je die stukjes snot er zo uit pulken.
     
  14. Punishertje

    Punishertje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag ga ik mn nieuwe xbox claimen bij bartje smit...hopen dat deze gewoon lekker gaat werken.
     
  15. sherudo

    sherudo Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het zelf helaas ook... ik ga er maar vanuit dat het lekker lang zal duren, er zijn maar slechts een select aantal die hem binnen een dag of 10 terug hebben. De rest mag een maand wachten ongeveer.

    GoW :mad:
     
  16. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is natuurlijk niet normaal dat er steeds meer xboxen stuk gaan (die van mij staat inmiddels ook in Duitsland) maar het blijft afwachten of de PS3 wel betrouwbaar is.
     
  17. Johno

    Johno veyenoord

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ben ik met je eens, het blijft afwachten hoe t met de PS3 zal verlopen.
    Maar t feit dat er zo waanzinnig veel 360's op retour gaan klopt natuurlijk van geen meter.
    Voordat microsoft een oplossing heeft zullen we ook nooit horen waar het probleem ligt en of ze er iets aan kunnen doen. En dat vind ik echt frustrerend.
    Ik moet nu echt overwegen, of de 360 de deur uitgaat en dat(kan t bijna niet typen)er een ps3 in huis zal worden gehaald.
    Voorheen zou ik daar absoluut nooit over gedacht hebben.


    BTW: Hoe zit t met mn Live acount? Krijg ik de wkn dat er niet gegamed kan worden trg? De eerste keer was ik mn console 3wkn kwijt, nu zal dat wel weer zo zijn. T lijkt me dan niet meer dan normaal dat Microsoft minimaal een maand vergoed. Heb er toch voor betaald!?:confused:
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is natuurlijk ook zo dat in een defecten Xbox 360 draad je veel kapotte 360's langs ziet komen (gek hè:+). Het grootste deel is gewoon goed, en het is spijtig te noemen dat mensen 5 x terug moeten voor een goede of dan nog niet werkende box. Dat mag niet gebeuren en moet op een nette manier worden opgelost (wat niet gebeurt, maar goed dat is een ander verhaal. Hier zou je gewoon je geld terug moeten krijgen van microsoft of iets dergelijks). Toch blijven dit incidenten en gamen de meeste mensen gewoon op hun box. Het zal niet veel anders zijn met de PS3 hoor.
     
  19. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje die in mijn hoofdje rondwarrelt,
    Mijn broer kan mijn ''kapotte'' CoD3 wel spelen maar ik niet
    dan geeft ie aan dat de disc unreadable is ( wat ik er van kon lezen
    want na ik dat stukje gelezen heb floept het scherm weer weg en ben
    ik op de dashboard! ) maar dat vind ik raar want bij mijn broer doet ie
    het wel , is er nu iets mis met mijn 360 of aan de disc zelf? =(

    Oohja over de '' Ring of Death '' ik heb een perfecte ronde cirkel
    kras op mijn CoD3 miss dat dat er wat mee te maken heeft?
    iig ben ik gefokt nu want ik raak dus mijn 360 voor 6 weken kwijt
    aan duitsland en ik heb geen bonnetje meer dus ruilen in de winkel
    is ook geen mogelijkheid!
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  20. denjac76

    denjac76 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is op 2-11 in Duitsland bezorgd en vandaag pas een mail ontvangen dat ze ´m ontvangen hebben. Hopelijk komt er nog een mail overeen waarin ze aangeven dat ie weer onderweg is.

    Ik gok erop ze het extra druk hebben door die suffe update waardoor er in een paar dagen tijd toch wel wat extra zijn gesneuveld. Kan me ook voorstellen dat ze dan voorrang geven aan mensen die net een nieuwe hadden aangeschaft. Da´s toch wel heel erg balen. Helemaal blij met je doosje en dan gaat ie direct dood.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina