Maar hopen dat de FRS hiero die CE's binnen heeft door dat pakketje. Want ze lopen al zowat een jaar achter met administratie ofzo. Als het niet zo is, sla ik die gasten in elkaar.
Volgens mij wel. Anders heb je hem op zaterdag. Wat ben ik blij dat ik hem gewoon heb ge-pre orderd bij FRS. Met mijn 20% kotings kaart
Oke! 17de ik kan daar echt niet meer op wachten echt erg ik wil hem NU ik haal hem dan maar uit school ofzo de 17de en dan kan het gaan beginnen!
haha gefokt maar ik ga m morgen miss al halen bij futurzone rotterdam, even kijken of het uitkomt met geld
Ik mag wachten op FRS -.- word je niet vrolijk van als je hoord dat ze een jaar achter lopen met administratie Tenzij hij het sarcasties bedoelde In dat geval mag ik je slaan?
Vanaf morgen gaat dit topic natuurlijk helemaal los... Moet gewoon de hele week werken, dus gaat het hopelijk allemaal wat sneller dat wachten... Ik gok dat een aantal winkels m al dinsdag binnen hebben en m dan ook zullen verzenden... dimplus garandeert iig bij tijdige bestelling dat ie uiterlijk op de officiele releasedatum op de mat ligt....
dimension is wel een goede winkel hoop alleen dat ze zich niet aan die streetdate houden oja ik krijg een email zodra hij opgehaald kan worden zouden ze hiermee de 17e bedoelen of eerder ??
Met versturen houden ze geen rekening met streetdate.... En volgens mij zit er op gears ook geen strict embargo op, omdat de 17e simpelweg Emergence Day is... Dus dan moet een ieder m hebben...
Is meestal bij elke winkel verschillend, gewoon proberen als je niet kunt wachten. Ik wacht net zolang totdat iemand hem heeft, pas dan ga ik zoeken maar....
Ik had splinter cell 3 vorig jaar bij de free record shop op de leyweg in den haag echt 3 dagen van te voren gekocht