maar de goede spelers zitten in lvl 60 ofzo. maar om in lvl 60 te komen moet je wel verslaafd zijn omdat dat 2 eeuwen duurt. juist
dat is toch een heel anders spel man... ik bedoel dat WoW nou toch niet goed genoeg meer is voor de 360 nu je ziet wat Huxley wel niet kan en is. en niet huilen dat ik een draad "omhoog kick" want de wereld vergaat er niet door hoor..
Niet lopen huilen als iemand je aanspreekt op irritant gedrag. De wereld vergaat er niet door hoor...
waarom is dat in godsnaam nou weer irritant.. alsjeblieft zeg. ik zal voortaan mijn mond houden op racties tegen mij anders wordt jij weer boos.
Ik denk trouwens niet dat WOW naar de 360 komt. FF naar de 360 was aardig brak, en ik denk niet dat iemand op WOW op de 360 zit te wachten. Als er nou een nieuwe Warcraft kwam, of een nieuwe Starcraft of Diablo, dat trekt nou echt mensen! Maar WOW denk ik niet meer, zeker omdat ze niet met de graphics kunnen patsen, iets wat voor marketing heel belangrijk is.
Mja maar wat veel mensen zeggen hier is ook onzin. Je kan zo in 300 uur of zo 60 worden, en zo lang doe je denk ik ook bijna een gemiddelde andere game. Tuurlijk kun je ziek door gaan lvlen en exhaulted worden en tier 2 set en weet ik wat maar dat ligt natuurlijk aan jezelf.
allemaal leuk en aardig maar et zouw miss wel 5 jaar dure net als op de pc, miss op de xbox 720 ?? *)
ja maar je betaalt toch ook niet voor de servers van cod ofso of van halo.(da zijn er ook niet zo veel maar toch) als ze het spel nou wat duurder maken. en ik weet nog nie eens of dat wel zo veel geld kost. het is meer denk ik van zakgeld voor die van blizzard ofso xbox 720 gaat die zo heten? het dubbele van 360 hmm vind ik niet stoer klinke zeven twenty en dan drie sixty hmm hmm /Mod Dubbelposts samengevoegd, gebruik voortaan de -knop als dat kan aub. - the matrix
gelukkig. anders raak je straks nog keiveel gamers kwijt omdat ze dan alleen nog maar wow gaan spelen op de box en niets anders.
die maandelijkse kosten zijn wel echt iets om de game te laten liggen in de winkel áls hij al zou komen en waarom zouden ze die maandelijkse kosten niet doen? op de pc heb je ze, je hebt ze bij Phantasy Star Universe, dus...
...Final Fantasy. Ik ben ook niet bereid om maandelijks nog extra te gaan betalen. Ze zullen die kosten er idd heus wel bij gooien simpelweg omdat het veel gamers schijnbaar niet uit maakt om extra te betalen...
ik heb wow 2 jaar gespeeld en ik had toen altijd veel meer geld dan toen ik wow niet speelde. als je wow speelt,dan speel je gwn geen ander spel meer
WORLD OF WARCRAFT COMING TO CONSOLES WITH MOLTEN CORE™ Paris, France. -- April 1, 2008 -- Blizzard Entertainment, Inc. announces its long-awaited return to console gaming with World of Warcraft: The Molten Core™, a spinoff of the 40-person raid dungeon from its award-winning massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), World of Warcraft®. World of Warcraft: The Molten Core will allow players to experience the excitement of the hit raid dungeon in a completely new format, with new challenges and new rewards. http://www.wow-europe.com/en/moltencore/ Check die trailer