Thanks (hier dus 640 pixel plaatje: ) Ik heb het gedaan, hier het resultaat: Maar ik vind het er dus minder op geworden, het plaatje moet namelijk in een witte omgeving ( zie startpost ) Ik snap wat je bedoeld, ik ben nu ook momenteel bezig met een alternatief, ipv. dat sandy kleurtje grijzige rook ( wel een kutwerkje) Dat vraag ik me idd ook af, zou wel handig zijn voor het maken van Machinima filmpjes
waar gaaaaaat dit over... 1,5pagina over een bannertje Assassination mode lijkt me echt super soort van tikkertje
haha ok sorry mensen ik houd al op.. ik denk dat hij iig toch al af is... Om terug te komen op die Lip-Sync, ik vraag me af of het er in zit inderdaad. Er is namelijk al een groep bezig met het maken van Machinima: Errors of War Ze hebben ook al een tease gemaakt die hier te vinden is: game-trailers Dus dit zou eigenlijk al aangeven dat het er wel zou moeten inzitten toch..? Hoe gaan ze het anders doen..? Ook dit gevonden: Klik Het lijkt me dus wel zo
Klopt is geen font, heb ze allemaal zelf gemaakt met Peent.. Zou ook wel willen dat er een font van was zeg , dat zou het alles wel wat makkelijker maken On-topic: Weet iemand, in hoeverre je je multiplayer mannetje kan customizen..?
Anders maak je er een en zet je hem op inet want deze komt wel heel erg dichtbij Keep up the good job
Je kan je mannetje helemaal niet customizen, je hebt keuze uit 4 of 5 verschillende locust of humans dacht ik..