Def Jam 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roberto, 20 aug 2005.

1. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    ja mooie achtergronden ook;)

2. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je ff de trailer bekijkt vind ik de action echt wel enorm tegensteken... En ook als je slaat gaan tog ook niet alle gebouwe de lucht in? -.- moet nog veel aangewerkt worden zo denk ik.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ze hebben tijd zat, nog meer dan een half jaar, moet toch lukken

4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de rappers van het vorige deel er ook weer inzitte zoals:Mobb deep,busta Rhymes,Sticky Fingaz & Redman.

ps.op het laatste plaatje met dat vest aan is T.I en die daar boven met die draids is Ludacris :eek:

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja en Big Boi van outkast

6. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Melyssa Ford zit ook in de game...voor mense die niet weten wie dat is, hier een plaatje :+

:eek:

7. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    kasumi nice :D

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Heb dat filmpje ook eens bekeken...om eerlijk te zijn vind ik het maar nix. Ik vond FFNY een meesterlijke game, heb hem belachelijk lang en veel gespeeld. Ik weet niet of jullie dit filmpje ook gezien hebben...maar daar in wordt uitgelegd hoe dat gedoe met die gebouwen precies werkt. Qua graphics ziet het er goed uit maar ik heb verder nog maar weinig boeiends gezien en gehoord. Het zou erg jammer zijn als ze alles op dat muziek gezever gaan zetten...ik vond FFNY zo geweldig goed omdat dat vrijwel de 1e fighting game was waarin je gewoonweg iemand naar de klote kon beuken en waar het ook nog eens allemaal ontzettend vet uitzag en klonk.

Maar goed...ze hebben 2 toppers afgeleverd, Vendetta was ook cool. Dus we moeten maar op het beste hopen 8)

10. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij denk dat deze game niks word??
    haha deze game word juist veel doper als de voogaande games.
    De battle systeem is iets veranderd het is nu meer een beat 'm up geworde inplaats van een wrestling game.
    maar goed deze game gaat ownen geloof mij :eek:

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Whatever...we zullen zien. Weet iemand of DJ:FFNY Backward Compatible is?

12. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vond ik idd ook wel dope, want het is ook een arcade game.
    en geen realistische game, dat maakt het juist zo dope! *)

13. H4voc

H4voc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap et nut niet van die muziek in deze game...
    Ze hebbe er wat nieuws in gestopt, dan moet je een knopje indrukken en dan gaat de muziek harder bounce en dan ken je em harder beuken ofzow.

14. JeePee

JeePee Guest

DJ:FFNY was eigenlijk perfect. Ik kan me in elk geval niks herinneren van de game dat tegenviel. Diezelfde game met betere graphics zou al geweldig zijn. Ik hoop dat ze met DJ3 niet alles overhoop gaan halen.

15. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dus de boel hard slopen en de spullen die je hebt gesloopt ontploffen/steken uit, op de beat.
    Je kan dan dus op een gegeven moment de DJ een seintje geven dat de beat sneller gaat voor een tijdje en de ontploffingen gaan dan ook sneller achter elkaar waardoor je je tegenstander er vaker in/tegenaan kunt gooien.
    Wel grappig bedacht maar vna mij mag die snelheid van deel 1 en 2 er wel weer inkomen.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    DJ:FFNY was idd enorm goed! maar als je het echt een lange tijd speelt, begin je erachter te komen dat het eigenlijk allemaal omste buert een kans grijpen is, je word 3 keer in-shock geslagen, dan mag jij slaan.. word de andere 3 keer in-hock geslagen (als je het goed doet). Het was me net iets te voorspelaar.

17. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor.. als jij gewoon goed blockte had je tegenstander echt geen kans om je verrot te slaan en dat met die counter-attacks werkte voor mij ook prima.
    Gewoon op het moment dat je tegenstander je wilde gaan slaan op de block toets drukken en hij gaf een vette counter move:)

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je het meest gedaan single of multiplayer? want geloof bij multiplayer worden de gevechten op een gegeven moment erg vaak hetzelfde.

19. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je beter ben als je tegenstander wel ja *)
    als degene waar je meej speelt het bijna nog nooit heb gedaan en jij hebt de game ja dan i het beslist

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Is er al meer bekend van deze game,kan er niet veel info over vinden?

Deel Deze Pagina