Ik zit hier met een probleem: Mijn Gamertag is niet up to date qua gespeelde games en Gamerpoints. Heb vrijdag GRAW van een vriend geleend en heb daarmee wat achievments behaald. Nu heb ik op mijn 360 1310 Gamerpoints, maar op Xbox.com (en me Gamercard op XBW) heb ik er maar 1235 en staat er helemaal niet dat ik GRAW gespeeld heb.. Iemand enig idee?
Ik heb dat ook eens gehad. Wat bij mij de oplossing was: alle games die je ooit gespeeld hebt terug laden!
Waarschijnlijk moet je eerst nog online gaan anders komen die punten natuurlijk nooit op internet te staan.
Oh nee! Punten waar je... Niks aan hebt & je eigenlijk alleen maar mee kunt stoer doen tegenover je broertje:{
Wat je moet doen is gamertag van je HDD af halen. Opnieuw inloggen (recoverren) en daarna de games laden
Waarschijnlijk zeg je dit omdat je zelf niet genoeg punten kunt verdienen om zelf mee op te kunnen scheppen ...
Ik zou daar wel mee oppassen dit truukje had ik ook gedaan maar daarna kon ik zowel niet op xbox live en ik was mijn profiel kwijt. Gelukkig kon ik het bij een maat van mij recoveren.
Waarom reageren als je a, niets hebt bij te dragen en b, het je toch niets interesseert. Reageer dan gewoon niet in plaats van iemand z'n topic te vervuilen met onzin. :{ Ontopic, Zo te zien staat GRAW er inmiddels bij. Soms kan het wel even duren voordat je gamer profile op Xbox.com wordt bijgewerkt. Zodra hij binnen een paar dagen niet is bijgewerkt moet je inderdaad even proberen wat Fardo eerder zei. Ik heb m'n gamer profile dan niet verwijderd, maar in één keer gerecovered. Daarna opnieuw ingelogd en toen was alles weer up-to-date.