(Scroll naar het eind van de post voor de Clan Lijst)
Hey iedereen, hieronder wil ik even mijn clan promoten:
Naam van de clan/groepering:
eVolution
Ons motto:
We Bring The Evolution
De volgende games worden gespeeld/gaan gespeeld worden:
Call of Duty 2, Perfect Dark Zerom Lord of the Rings: Battle for Middle Earth, Gears of War, Call of Duty 3, Halo 3, Huxley en misschien Brothers in Arms: Hell's Highway.
Bestaande uit hoeveel leden:
Zie hier.
Maximaal aantal leden:
Onbeperkt.
Zoekt leden?:
Ja
Clan Site:
http://www.evo-evolution.co.nr.
Leeftijdsminimum:
Geen, maar liever niet kinderen van onder de 13 ofzo.
Speeltijden:
In overlegging.
Aard van de clan:
Competatief maar ook veel amusement.
Accepteert clan wars voor de volgende games:
Tot nu toe: COD2, PDZ en LOTR
Geschiedenis:
eVolution was eerst Dutch Legion, maar om verschillende redenen hebben we de clan naam veranderd. We hebben een aantal leden gekicked en we zijn nu sterker dan ooit.
Voordelen:
-Eigen custom-made website+forum (Wat weinig (Nederlandse) clans hebben).
-Goede sfeer.
-Leuke mensen.
-Veel games die we spelen, dus voor iedereen wat (Je hoeft niet al die games te hebben).
-Nog meer extra's onderweg.
-Eigen Ladders.(!)
"Eigen Ladders? Wat bedoel je daarmee?"
Wij hebben onze eigen ladder site ge-opend, hierop kunnen clans, teams, etc. zich inschijven voor verschillende ladders. We zijn nog op zoek naar sponsors voor prijzen.
"Wat is de link? Ik wil wel even een kijkje nemen."
http://ladders.teamevolution.nl
We verlangen van onze leden wel een aantal zaken:
-Je moet redelijk Engels kunnen praten.
-Geen clanhoppers.
-Respectvol gedrag naar je mede clanleden.
-Geen flamers & lamers.
-Skills hebben.
-Wat informatie:
- Naam+Achternaam.
- Leeftijd+geboortedatum (Voor de kalender).
- Favoriete Game.
- Plaatsnaam.
- E-Mail adress.
- De spellen die je (Die de clan speelt) hebt en speelt.
- Gamertag uiteraard.
(Dit is nodig voor de leden pagina.)
We spelen op de volgende Ladders:
-Nog geen, maar we willen op GameBattles gaan spelen en misschien 360Battles.
-----------------------------------------------------------------------------------
Als je dit wat lijkt, moet je maar naar de site gaan, en je registreren en dan een post op ons forum zetten, en Join Us in het menu invullen!
Voor andere clans:
Wij houden sinds kort ook een lijst bij met andere clans op onze clan site, deze kun je hier vinden, we zouden hiet leuk vinden als je je site erbij zet! . Je moet alleen wel eerst op onze site registreren, maar dat is zo gedaan. De voordelen zijn wederzijds. Onze site en jullie site wordt drukker. (Als er een aantal sites opstaan.)
Grtz,
Hans Hoogwerf (eVo Nemesis), Leider eVolution.
PS: Ik kan nog wel een extra admin gebruiken voor de site. (Je moet een beetje verstand hebben van html en php! Liefst ook Flash en Photoshop.)
PS2: Ik hoop dat het hier niet zoals het topic van DL gaat, ik hoop dat dit topic spam- en flamevrij blijft. Tegen iedereen: Sorry voor al het geflame van mijn kant, maar ik werd echt gek gemaakt, we kregen alleen maar negatieviteit naar ons hoofd geworpen, ik hoop dat het hier beter gaat. Ook sorry Moderators. (Ik heb aangevraagd of het DL topic verwijderd kan worden.)
Laatst bewerkt: 13 nov 2006