verwarring : hurricane packs NG

Discussie in 'Algemeen' gestart door boogje, 12 nov 2006.

1. boogje

boogje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste Xboxworld leden,

een dik jaartje geleden heb ik Ninja Gaiden gekocht, en enkele maanden daarna heb ik een 2-month trial vastgekregen. Geweldig was dat, Halo2 spelen met vrienden, extra levels downloaden voor Splinter Cellén de Hurricane packs downloaden voor Ninja Gaiden! Eigenlijk heb ik nu pas terug Ng terug ogpestart, en dat met het New game optie ( uiteraard.) Ik vroeg me nu zelf af : speel ik nu Ninja Gaiden met de hurricane packs of speel ik de "gewone"? Ik zie in mijn memory menu van mijn xbox wel de 2 hurricane packs staan, dus ik heb ze wel, maar ik weet niet zeker of ik ze nu werkelijk speel of niet.

Ja of nee?

ps : ik heb géén Xboxlive meer dus ;)

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je ze hebt gedownload zul je ze nu vast wel spelen. ^^

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Als je ze hebt speel je ze automatisch wel. Dus ja, je speelt wel met ze. Tenminste als ik het zo zie. Maar je had het mischien ook in een van de andere topic's kunnen vragen, dan had je er geen eigen over hoefen maken. Voor iemand die al bijna 2 jaar op xbw zit had je dat kunnen weten he. Maar goed, ik hoop dat je vraag beantwoord is. Heb je nog vragen over NG, stuur mij dan ff een p.berichtje, dan hoef je er geen aparte topic over te maken, vaak zijn dit wat nutteloze topics, voor een simpele vraag als dit. Maar goed, veel succes.

4. boogje

boogje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow, mja, excuseer en bedankt! ik zit wel 2 jaar op XBW maar ik post amper, vandaar dat ik hier nogal "noobish" overkom ^^.

Oh, speel ik ze dan? vet! Ik dacht dat je dat via iets online moest "inschakelen" ofzo, maar niet dus!

aan wat kan ik eigenlijk meteen zien dat ik die packs speel? Nu verandert precies uw healthbar als je een bepaalde magic ( weet niet juist hoe dat noemt in NG) kiest, was dat vroeger zo? Daarom dat ik twijfelde :)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je New Game doet speel je NIET de Hurricane Packs. Dan moet je naar Xbox Live gaan en de Hurricane Packs selecteren, en dan ga je ze vanzelf spelen. Maar als je NG nog nooit uitgespeeld hebt, doe dat eerst en begin dan met de Hurrican Packs. Die zijn namelijk velem alen moeilijker. Echt waar! :eek: ( :+ )

6. boogje

boogje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, niet dus :mad: Mja, kan ik ze even goed verwijderen :'-(

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Zou ik niet doen, ze zijn zeker vet, maar als je nou echt een belevenis wil dan moet je Ninja Gaiden Black kopen. Dat is en de Hurricane packs en meer, je kan hem nou al rond de 15, 20 euro bestellen, inclusief verzending. Kijk maar eens op www.budgetgaming.nl , type daar Ninja Gaiden Black in voila. O en btw, Willem, vreemd genoeg heb ik nooit wat hoeven selecteren, maar toch heb ik ze altijd al gespeeld, vreemd, maar goed.

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  8. boogje

boogje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, die BLACK koop ik niet want dat is enkel Ninja Gaiden 1 met extra's, vind ik maar flauw van de ontwikkelaars..mja :p bedankt!

Deel Deze Pagina