Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Draai jij Vista RC2 of is het gewoon een theme?

Een noob vraag hier, als het goed is krijgen jij en ik een express upgrade voor vista (staat op de site van toshiba).

Stel er gaat iets fout en ik moet mijn os opnieuw installeren, hoe doe ik dat dan?

Xp was immers al geinstaleerd, en er zit geen XP cd bij?

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Theme incl vista geluidjes 8) :) op winxp pro sp2

Over dat OS installeren:

Er zit een productherstel cd bij je laptop, volgens mij kan je vanaf die cd opstarten en je installatie herstellen.

Ik heb echter de complete laptop geformatteerd en er 2 ntfs partitities op gezet. (30gb c:\ voor windows en de rest d:\ voor apps games etc). Kheb een beetje een hekel aan al die voor geïnstalleerde bende.

Hierna heb ik er windows xp pro sp2 op geïnstalleerd. Dus die herstelcd zal voor mij niet meer werken.

Die express upgrade moet je gewoon over xp home installeren denk ik dus dan kan er verder weinig fout gaan.
    Het zal waarschijnlijk wel de basis versie (of de versie incl aero gedoe) van vista zijn.. Maar als xp home goed genoeg voor je is, zal die vista versie dat ook zijn.

Ik ben ook echt superblij met de laptop, wifi werkt ook super goed, valt nooit weg oid.

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  3. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die op zoek zijn naar een degelijke budget laptop is het wijs eens op onderstaande link te klikken!

http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=611227&REF=FP01112006

HP Compaq Presario C300EA
    Celeron M420 (1.6ghz, 1MB Cache)
    1GB Ram (2x512 DDR2 533Mhz)
    80GB HD (5400rpm)
    Intel GMA950 chip (128MB)
    15,4" Brightview scherm
    Altec Lansing luidsprekers
    Wifi

Prijs: 629,-

Goede deal lijkt me zo!

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Net de Hp 9055ea gekocht bij BCC. Ze hadden vandaag een bestedingskorting van 10 procent (oorspronkelijk niet voor laptops, maar ze waren lief). Voor 130 euro een Samsonite tas (70 euro), een MS muis (40 euro) en kreeg er nog wat Monster TFT reiniger gratis bij. Ben em nu aan het installeren. Wat een beest!

5. spiritus

spiritus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ppl...

Ik ga nu een nieuwe richting studeren, Multimedia enz... en ik heb een lappie nodig, ... nu de vraag is, wat is een hedendaagse, goedkoope, en waar voor zijn geld laptop..?? Weeten jullie ergens een promotie ofzo? ... en liefst in belgie... caus that's bortherhood...

peace out!

Spiritus

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  6. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een dell dat is een goed merk laptop:D

7. spiritus

spiritus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je me zeggen welk typpe, en de prijs, want mijn budget is namelijk vrij beperkt... :mad:

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Met dit soort informatie kunnen we niet zoveel. Als je wat concrete informatie geeft (bijvoorbeeld wat je maximale budget is) kunnen we je een stuk verder helpen.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meningen zijn hierover verdeeld. Het is vrij goedkoop allemaal maar then again de service is niet altijd zoals je het zou willen en de hardware die gebruikt word is geen standaard spul. Betere merken zijn iig; Asus, Toshiba en buisness notebooks van diverse vendors(HP ed.).

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    En wat is je budget...

11. spiritus

spiritus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    budget: ouders... zaag zaag, maar, ik heb nu een promotie zien staan, een ... slechte proceccor pentium celeron, maar dat proberen ze wat op te schroeven met 1 gig ram, ... nouja, ik denk dat ik als ik iets koop he m ga kopen, is een hp btw, niet zo snel, maar ook niet duur, 700 euries... ik ben niet van plan een zware game pc te kope... heb ik al, is maar voor wat flash en html codes te schrijven duus... :) toch al bedankt!

12. spiritus

spiritus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij nader inzien, zal het een delletje worden, blijkbaar een goede service, en 3 jaar garantie, voor een zeer degelijke prijs :D all heil dell !! :D

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    vraagie: ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop en ik heb er 2 gevonden, ik zou graag van jullie willen weten welke de beste is van de 2 (zelf heb ik de ballen verstand van pc's|:- ).
    - Acer Aspire 5101WLMi Turion 2.0Ghz,512Mb,80Gb,XPH
    - Acer Aspire 5043WLMi A64-ML32,1Gb,80Gb,15.4'',XPH

Ik ben niet op zoek naar een laptop waarop ik echt de nieuwste spellen wil spelen, daarvoor heb ik een ds en xbox (360). Als iemand nog een andere heeft die rond de 700 euries ligt zou ik het graag willen horen. Ik wil gewoon een kant en klaren laptop dus niet 1 die ik samen moet stellen.

Thnx

:thumbs:

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    van die twee de tweede denk ik, processor bijna gelijk geloof ik, en 1gb ipv 512

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zocht via google op "laptop advies" en dit was de tweede hit.

Mijn vraag heb ik inmiddels zelf al beantwoord.

Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  16. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
  17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Either way zo ik niet voor een Acer gaan. De afwerking is gewoon te goedkoop. Voor 700 haal je sowieso niet veel laptop voor je euro's in huis maar als je dan toch iets moet kiezen zijn er ontzettend mooie Asus notebooks voor dat geld.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    ik heb hem nu al binnen :) en zit er nu achter, hij werkt goed en als die het over een tijdje begeeft heb ik toch nog genoeg garantie, ik ken een aantal mensen met een acer en heb eigenlijk nooit klachten erover gehad dus dat verschilt ook per persoon denk ik :)

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, tuurlijk je moet wel voor je eigen ding gaan. Uiteraard. Het blijven meningen :p.

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    daarom :), ik doe er verder toch geen boeiende dingen mee dus jah.

Nog bedankt trouwens voor de adviezen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina