Met een beetje geluk krijg ik hem zo ook binnen, voeg me maar toe voor een partijtje co-op of versus!
Oke mijn vorderingen van de laatste dagen Xbox360 besteld *check* Headset gekocht *check* Gears of War pre-order *check* Xbox Live Gold
Volgens mij krijg je 2 dagen gratis Gold met Gears of War en anders heb ik nog wel een kaart met 2 dagen gratis voor je. Zodat je lekker in het weekend kan gamen met GoW.
Cees, Klopt helemaal vergeten. Dan speel ik eerst ff de singleplayer uit op hardcore. Dan activeer ik mn 48 uur kaart voor maandag en disndag. Moet ik me tot die vrijdag weer vermaken met de singleplayer. En dan is het salaris binnen dus haal ik gold
Heb hem dus binnen gekregen, ( besteld uit Amerika ) zie mijn impressies in het andere topic. Dus wie hem ook al hebben, mogen me toevoegen
Ik krijg als het een beetje meezit GoW woensdag en dan ga ik meteen live aansluiten , gold kopen en dan lekker spelen ik heb dus nog geen gamertag maar schrijf me maar alvast in to be continued...
wel zeer klote dat die amerikaantjes hem nu al hebben. maar je wordt alleen beter als je ook tegen betere mensen speelt. opzich wel geinig idee, maar ik laat het ff achterwege.
Ik heb alvast een zooitje mensen toegevoegd uit dit topic, dus als je een invite krijgt, weet je van van wie die is En Blackterror, misschien ligt het aan je browser, gebruik je IE, Firefox, Opera?? Kun je mensen ook niet toevoegen via dit forum ( Onder de naam van de posters staat " Toevoegen" en " Sturen " )
En dit is ook raar, ik kan je vriendenverzoek nu wel weigeren, maar niet accepteren. Echt vaag. Ik gebruik gewoon IE.
Misschien kan ik via mijn xbox wel mensen toevoegen? Alleen hoe typ je hoofdletters als je iemand wil toevoegen via je xbox?? P.S. Burnfout, ik kon je via mijn xbox wel accepteren, dus nu sta je in mijn friendslist