De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht kun je in deze thread een antwoord vinden..

2. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bron is de Duitse Samsung site waar de technische specificaties duidelijk staan aangegeven. Hierbij staat dat het paneel van de N71 138% kleuren van de pal norm kan weergeven en de M71 127%. De N71 heeft een extended wide colour gamut. Je moet het tabelletje op de site anders maar even opzoeken om het te begrijpen denk ik.

M71: 100Hz LCD, Erweiterter Farbraum WCG (127% der PAL-Norm)
    N71: Erweiterter Farbraum XWCG (138% der PAL-Norm)

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    11% meer,

Zie je dat verschil dan wel?
    En heb je er ook wat aan of stelt het niet veel voor,
    En kun je toch beter de M71 nemen?

4. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik denk niet dat je het verschil echt direct kunt zien. Maar het is en blijft wel degelijk een verschil :) Meer kleurnuances mogelijk.

Of je beter de M71 kunt nemen hangt helemaal af van of je het extra geld wilt uitgeven voor een extra optie, in dit geval de 100Hz mode. Zo zal het altijd zijn. Wil je full hd resolutie van de F71 ?, dat kan mag je meer betalen, wil je LED techniek ?, dat kan neem je de M91 serie, betaal je ook weer meer...etc etc.
    Allemaal afhankelijk van je budget en of de techniek je gebruikerservaring dermate verhoogt dat je het geld eraan wilt uitgeven.

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

* I Played on Emergency Day* _O_

Nof ff Patsen met PES 6 en CoD III

En ff patsen met onze 32 inch LCD HD scherm. Kan er geen genoeg van krijgen !! Is het al vrijdag ?

6. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie foto's. Kun je er wellicht ook maken waarbij de setup te zien is, dus een deel van de kamer met je scherm erin. Wil wel eens zien hoe groot het er dan uit ziet.

Welk scherm is dit trouwens?

7. zildjian

zildjian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg net van de samsungmonteur te horen dat de dynamic brightness niet uit te zetten valt op de N71!!!!! Deze functie zou niet in het servicemenu zitten van de N71. Wel van andere samsungmodellen.

Ik zou dus volgens hem nieuwe tv moeten kopen als ik van de dynamic brightness af wil...........

Zijn er andere mensen met een N71 die hetzelfde probleem wel of juist NIET hebben??????

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  8. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha :+

9. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lees maar alle andere Samsung sites die zeggen allemaal dat de M71B XWCG heeft.
    De duitse site heeft waarschijnlijk gewoon een foutje gemaakt.

Volgens mij weet ik wat je probleem is.
    Heb je toevallig iets op PC ingang aangesloten (Xbox 360) en TV op je COAX poort want dan gaat je VGA een beetje flitsen.

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  10. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Samsung maakt wel vaker fouten met de specificaties. Heb hier ook een Nederlandse Samsung catalogus die beweert dat de 32N71 een 100Hz modus zou hebben :). Maar welke Samsung sites heb jij gelezen dan dat de M71 de 138% ook heeft. Ik kan het nergens vinden en lees overal dat hij de 127% heeft.

11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar de link werkt niet.

12. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet wat voor link het was, maar er stond 2 keer http:// in.. en nee dat werkt niet ( ik kreeg een elsevier pagina :+ )

Deze moet wel werken...

edit: Tv-instel pagina..? Hoop dat dat hem is.. :)

13. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met het volgende dilema, ik wil een hdtv kopen 27inch voor gamen tv kijken, films, maar ook voor op de pc, in word werken interneten, photshoppen, reason,etc. Wat raden julie mij aan,

er van uitgaan dat ik NIET een hdtv en nog is een pc monitor kan kopen?

14. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Even een vraag:

Ik heb een Samsung LE37R7 waarop ik game, soms als ik game of een film kijk dan krijg ik een zwart beeld voor een halve seconde. Dit is tijdens het gamen en tijdens het film kijken. Ik heb dit niet gehad als ik bv. digitaal tv kijk.

Is dit iets van de xbox360 want daar kijk in ook de films op, misschien verkeerde settings? Ik heb hem momenteel op 720I staan waar hij voorheen op 1080I stond.

Iemand?

15. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Madison en Occisor bedankt, zou even kijken of de mijne erbij staat :b:

16. zildjian

zildjian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. nee ik heb mijn 360 op de component aangesloten en de tv idd op de COAX.

Best wel balen....... Wel bedankt voor je moeite om mijn vraag te beantwoorden.:cool:

17. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem ook. Ik ben in het service menu geweest via de toetsen combinatie. Je ziet dan dat dynamic dimming op ON staat. Deze optie is echter alleen zichtbaar maar niet selecteerbaar. Best wel stom dus aangezien het bij andere series wel te veranderen is?? Datum in service menu is trouwens 29 augustus. Het lijkt mij zeer vreemd dat alleen de N71 bezitters niet de mogelijkheid krijgen dit aan of uit te zetten. Ik zal ook Samsung om opheldering vragen. Irriteer me namelijk wel op de momenten dat die dimming vaak voorkomt (wisselt nogal).

18. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung NL scroll naar beneden tot eXtended WCG 138%.

19. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje aan de samsung kenners onder jullie. Kan ik beter een LE32S71 kopen of een LE32M51? Ik zou zelf naar de S neigen.

Ik hoop dat iemand van jullie me wat kan helpen met de keuze.

20. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    De LE32M51 is de betere van de 2.. echter daar betaal je ook iets meer voor:) Als je het extra geld (er voor over) hebt zou ik voor de M serie gaan, dit is namelijk de top van Samsung_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina