[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik heb ntrax al gepmed waar ie ligt
    Je weet maar nooit voor hetzelfde geld gaat mrx langs en dan word de game toch later verkocht:+
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien heeft Ice zijn xbox omgebouwd. Want ik ken die gozer van futurezone en ze verkopen hem niet.
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk morgen ophalen bij FRS op station. \o/
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de locale MM gebeld en ik kreeg te horen dat ze GoW pas vanaf 17 Nov. verkopen. Ik kreeg vandaag de Bart Smit folder binnen en daar staat het GoW pakket en de losse game in, maar geen release datum. Toen ik vorige week belde zeiden ze hetzelfde als wat de MM zei. Dus...ik weet het niet, misschien kunnen we GoW woensdag ergens vandaag halen, zo niet...dan wordt het gewoon wachten tot vrijdag.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is hij wel undercover :+

    Mja, ik heb net met de FRS gebeld, en daar staat ie niet eens in het systeem. Een ander filiaal zegt gewoon a.s. vrijdag.
     
  6. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag hadden ze bij future zone Z'meer een aantal amerikaanse versies binnen gehad, maar die waren uiteraard heel snel weg allemaal. met een beetje geluk krijgen ze woensdag de "normale" versie binnen.
     
  7. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is balen maar zoveel zal het toch ook niet schelen de Amerikaanse en Europese versie het lijkt me alletwee engels.
     
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij draaien amerikaanse games niet op een europese console , mits ze regiovrij zijn..
     
  9. Wordt wel een beetje jalours diegene die de game nu al hebben.Ahja ik ga woensdag even bij verschillende gameshops kijken,en anders zeker een vrijdag :).Veel plezier voor degene die de game nu al hebben.
     
  10. Roerei

    Roerei Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag ef langs de free record shop geweest in den haag daar hebben ze em niet tot vrijdag zeggen ze.
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    nog meer winkels gespot in den haag?
     
  12. Roerei

    Roerei Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    gister nog langs de media markt geweest in den haag en daar zag ik hem ook al niet :confused: we zullen maar zien.. Ik denk dat je wel meer kans heb op woensdag.
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok even impresses tot nu toe.

    Graphics: In een woord geweldig! Alles wat tot nu toe gezegd is is helemaal waar, beste graphics tot nu toe. Vooral als er veel vijanden in beeld zijn, met al die kogels en al dat bloed! Heel indrukwekkend!


    Sound: Ook heel vet! Super 5.1. Mooie gunsounds, en prima voiceovers. Muziek valt niet echt op eigenlijk, zal ook wel snor zitten.

    Gameplay: Ben op hardcore begonnen, en dat is echt! flink pittig. Ga bij vrijwel elk checkpoint wel een aantal keer dood. Maakt het allemaal wel extra spannend, je moet echt vechten voor elke meter. Sommige shoot-outs duren echt heel lang!

    Online: Simpel. Beste online game die ik gespeeld heb... Veel strategie, veel manieren om te winnen, en het leukste is hier ook de shootouts. Zat net met 2 maatjes in dat level met die trein. En precies aan de andere kant zaten drie andere gasten. Granaten gooien, pijlen schieten en veel knallen. Aan het einde waren ik en nog een van de tegenstanders over, renden we naar elkaar toe, en won ik net met de chainsaw! Beste gevoel ooit :)
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nog ff afwachten dan maar
     
  15. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, ze zijn regiovrij, en gewoon helemaal hetzelfde als de europese versie. kost wel 70 euro ofzo..

    werd net trouwens opgebeld door f.z. dat ze dr toch 1 voor mij hebben liggen, ik kan alleen vandaag niet meer ophalen.
     
  16. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me best kloten, weten dat je een hebt maar niet kunnen spelen.
     
  17. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa, valt best mee hoor. ben wel benieuwd naar het spel maar kan het geduld wel opbrengen. heb deze week ff belangrijkere dingen aan me hoofd zoals cursussen voor me werk enzo :mad:
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    tifuszooi... vriend van mij was gebeld dat we onze GOW's op konden halen bij Futurezone, komen we daar aan. hebben ze em verkocht o_O stelletje homo's :mad: echt te lomp gewoon O_O
     
  19. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Future Zone zal de Europese C.E. niet voor vrijdag gaan verkopen. Maar normale versie volgens mij wel.

    Slaat echt nergens op. Een mederwerker in Rotterdam is ook niet een de snuggerste. Mijn vriendin had hem gereserveerd, maar woont in Amsterdam. Ze moest dus nog een down-payment doen voor de C.E. edition. Zij opgebeld of ze het pakketje opzij hebben gezet voor d'r en ze langs zou kunnen komen en er werd met ja geantwoordt.

    Zij langs gegaan (lange reis ov). Aan de balie uitgelegd wie ze was en kerel zei ja 1 moment en wilt grijpen naar het pakketje en is die opeens weg. HIj rondvragen daar en schijnt dat een vrouw die daar werkt het zomaar aan iemand anders had gegeven |:- . Echt godverdomme dacht m'n vriendin toen en ze hadden niet meer. Vrouw die daar werkt is zoiezo niet eens van de slimste en is een van de meest onklantvriendelijkste personen die er bestaat. Maar goed ze zag niet dat er een briefje bij zat pfff.

    Dus vriendin uit d'r dak en ze moest en zou zo'n C.E. voor me fixen. Dus heeft de kerel die haar toen te woord stond naar Zoetermeer gebeld en schijnbaar had een medewerker daar zo'n C.E. voor zichzelf besteld en die krijg ik nu als het goed is. Vind het wel lullig ten opzichte van de medewerker, maar dat is hun fout. Tevens vind ik wel dat bijna alle medewerkers daar heel relaxed zijn en vind het ook zeer netjes hoe degene dit heeft opgelost mits ik hem dus vrijdag wel heb.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  20. Dat is wel heel dom ja|:- |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina