Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hebben jullie dat ook soms dat je met respawn door het lvl valt ?
     
  2. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heb ik nog geen enkele keer gehad xD
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    *zucht* Guru ga nu niet door over die ene match. Kijk naar de general statistics :lol:
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind wel een beetje over dreven om daar zo trots op te zijn tegestanders hadden maar 136 kills, waren overduidelijk noobsO-)
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    hoe is de game eigenlijk online, kan je hem wel spelen of is hij zo bugged dat je niet eens in een game kan komen? ik wou hem met mijn broertje gaan halen allebei maarja dan moet het de aanschaf wel waard zijn.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Even wat vraagjes....ben van plan de game te halen...maar.

    Het is vooral voor Live ,(broer en ik kopen em allebei, en dat is uiteraard voor Live, voor de SP mode heb je genoeg aan 1 exemplaar)

    1-Hoe is de multiplayer mode? beter dan COD2 in het begin? Want dat was een ramp toen....pas veel later werd het beter.

    2-Hoe zit het met de graphics, zien die er goed uit online?

    3-tja...simpelweg....is het FUN online? Gave maps?
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel je kan hem makkelijk online spelen .. alleen de ranked matches lopen niet zo soepel .. maar player matches lukt prima !
     
  8. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    @ BigKabuto:

    1. Multiplayer Ranked is wel te doen, maar het joinen duurt lang. Ook heb je af en toe een bug dat je door de grond van het level valt. En soms loopt hij vast. Maar over het algemeen is het wel te spelen. Ook schijnt er een patch voor het joinen aan te komen.

    2. Graphics in singleplayer vind ik heel erg mooi, 1 van de mooiste grafische games die ik op de 360 heb gezien tot nu toe. In multiplayer is het wat minder mooi, maar nog steeds zeker niet lelijk, en geen enkele hapering of lag ofzo.

    3. Ik vind het heel erg leuk online, goede modi (vooral War en de Capture de Flags-modi) en leuke maps (natuurklijk heb je ook wat mindere maps). Wat wel jammer is is dat alle maps zich in een beetje dezelfde soort gebieden afspelen (een bos- graslandschap of industrieel/gebouwen). Geen sneeuwlandjes of woestijn meer.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan beter 720p gebruiken. Dan loopt CoD3 veel soepeler :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Woestijn in Frankrijk? Sneeuw in Augustus?
     
  11. bubu

    bubu Guest

    daarom heb ik het ook over cod 2 -_-
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Is cod3 qua multiplayer beduidend beter dan cod2? Of zijn de matchmogelijkheden gelijk.
    Ik heb namelijk cod2 (wil ook live-abbo). En ik vind die team-matches leuk. Vooral die waar je strategische punten moet veroveren en moet behouden.
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Headquarters:)
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    das in cod3 beter :) vanmiddag potje War gespeelt met Neekie NL, JeePee NL en natuurlijk SPEEDFIGHT NL! En nog een paar nederlanders, endat was tog wel een heel stuk vetter danj bij cod2. Het is een stuk tactischer, alleen jammer dat die voertuigen niet uit te zetten zijn... en dat de Gewehr 43 er niet in zit (online).
    De single player had voor mij iets langer mogen zijn, en meer verschillende gebieden (cod2) maar verder: echte topgame !
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  15. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zeg ik juist, alle speelt zich op ongeveer dezelfde plek in dezelfde tijd af. In CoD2 had je ook sneeuw, woestijn en gras. Dus het kan best opgelost worden.
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ The gamer

    Ik neem aan dat er vast nog wel mappacks komen waar zulke maps in zullen zitten. Ze zullen waarschijnlijk wel weer flink willen verdienen op mappacks en daar veel geld voor vragen.
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook en als ik zeg maar ga zitten en dan weer opsta lijkt het net of het beeld ff moet corigeren heeft iemand anders dit ook?
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Daar geld precies hetzelfde voor.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    je vergeet mij stinkpik *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina