WHy the hell speel je dan cod3 (mafkees ) en hij staat nog niet in je gamercard. (kan nog komen though)
het kan nu net zo goed een filmpje zijn van je pc of mp3speler... maar als je hem echt hebt, congrats!
Fardo nice pictures van die splitscreens... Maar vind daar het verschil tussen de SD en HD wel erg groot.... Niet dat SD er slecht uitziet, integendeel, maar HD ziet er zo extreem strak uit... heb je btw nog gekeken naar de player match in splitscreen?
maar komt ook doordat het plaatjes zijn met HD kan je gewoon een plaatje maken van je Tv , gewone tv gaat wat lastiger
Ik zal morgen even wat foto's maken op een 37" samsung HDTV.. mss ook wat filmpjes als het lukt.. Als er interesse is tenminste
@bubu ja een filmpje van het hoesje + game zou geweldig zijn ... dit is gewoon een filmpje ... spam ff met de DVD ... Ik zie hem ook niet in je gamercard @Benny gaaf hoe meer foto's hoe beter
Oke.. morgen foto's Ook split-screen Weet eigenlijk niet of ik zin heb om m'n 360 naar beneden te slepen, dus het kan zijn dat het foto's worden van een 32" i.p.v 37", maar dat is vast ook wel goed
Who cares just gimme some pictures!! @bubu En gast heb je dat filmpje met je mobiel opgenomen !! Maar gefeliciteerd mazzelaar
Hier zijn wat foto's.. die camera van me zuigt echt trouwens.. Nu nog wat crap filmpjes zonder geluid http://www.megaupload.com/?d=EBZ2S0KW Dit alles is absoluut niet representatief voor de real deal natuurlijk.. edit: vraag me niet waarom er geen thumbnails komen te staan van die pics, dat is normaal wel zo
ziet er indd vet uit, ik download nu ff de filmpjes filmpjes zien er ook vet uit!, nog 3 dagen voor mij