heeft iemand ervaring met het terug sturen van een kapotte controller en een kapotte headset? en hoelang dit ongeveer duurt? voor je je spullen terug hebt? Ik vind het raar dat er binnen de garantie kosten aan verbonden zijn om het te laten vervangen, ik moet het helemaal naar duitsland versturen en die kosten zijn voor mij volgens de helpdesk
Als je de hulplijn belt krijg je gewoon een gratis nieuwe headset, zonder de oude terug te hoeven sturen (dit is eenmalig). Hoe het met de controller zit weet ik niet.
Dat klopt, kreeg ik ook te horen. Partij lopen ouwehoeren...de baas van de baas gesproken maar nee hoor..... mijn kosten. En je loopt nog risico ook als je het onverzekerd opstuurt. Alleen als je console kapot gaat komen ze het kosteloos halen.
Je zou ermee terug kunnen gaan naar de winkel waar je deze spullen hebt gekocht. Dat een controller en een headset kapot gaan binnen de garantie, is in ieder geval niet te wijten aan normale slijtage. Je mag er tenslotte van uitgaan dat zulke spullen langer meegaan dan de garantieperiode. Het is dan ook onzin dat jij voor de kosten op moet draaien voor verzending. Op dit moment kan je het beste contact opnemen met de winkel waar je het een en ander hebt gekocht. Schuiven ze het van zich af naar Microsoft? Geen genoegen meenemen, zij zijn binnen de garantieperiode jouw aanspreekpunt, en niet persé Microsoft.
Al een andere controller geprobeerd? Wat is er kapot aan? Wat doet het wel en wat niet? Is 'ie draadloos? Is je batterij niet leeg?
Mijn "Live" knopje blijft hangen, het duurt niet overdreven 5 seconden voordat hij weer naar bovenkomt, lijkt net of er stroop aan de zijkant zit. (Ja zo ziet het er niet uit, maar zo voelt het wel) Das heel vervelend, dan krijg je altijd een melding of je je controller of je xbox uit wilt zetten omdat die knop te lang ingedrukt blijft...
Ik ben naar de winkel gegaan met m'n controller, ik zeg: Microsoft zegt dat ik de controller via de winkel moet regelen. Dus toen gaf die gast van de winkel mij een nieuwe controller en hij zou die van mij dan opsturen , het probleem is nu dat die nieuwe controller ook weer kapot is. Hij doet het gewoon niet meer, verschillende batterijen geprobeerd. BTW, er is niks geks mee gebeurt. Tis wel spijtig dat ik weer naar die winkel moet om m'n controller in te ruilen
Dus hij doet het nog wel, maar je hebt het knopje dus zelf smerig gemaakt... en dan wil je 'm terug sturen?!? ...ff schoonmaken dus PS: als je controller het 'niet doet' dan doet je headset het ook niet
Ditzelfde heb ik aan de hand gehad met mijn controller. Nu was ie wel een week nadat ik hem gekocht had stuk, dus heb ik contact opgenomen met de winkel. Die wilde in eerste instantie de kosten niet vergoeden. Toen heb ik een klacht ingedient bij Microsoft. De klachtenservice van Microsoft heeft de boel uitgezocht en de winkel later min of meer verplicht de kosten te vergoeden. Succes zou ik zeggen.
Juist, en niet vergeten het bonnetje mee tenemen. Sommige doen daar zo moeilijk over....En de verzendkosten krijg je weer terug gestort op je rekening werd mij vertelt dacht ik door microsoft hulplijn/servicelijn.
En? Zat er, neem ik aan, niet tussen toen ie 'm kocht... maw hij heeft er waarschijnlijk zelf op lopen kwijlen