Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal juist :cool: :thumbs:
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik lees alleen wel vol verbazing hoe positief men over de singelplayer is. Ik heb nog geen minuut gezeten van "Wow wat is dit veel beter en mooier als CoD 2" Daarnaast gebruikt de A.I. volgens mij nog minder processor kracht als het linkerstreepje van Pong. Ben bang dat alles nog duidelijker wordt als GoW uit is (althans als al die verhalen kloppen)

    Maar aan de andere kant maakt een potje War met 24 man in Poisson een hoop goed. Deze mode mag wel in meer games komen.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook inmiddels ontvangen vanuit HongKong (play-asia) en een aantal uurtjes gespeeld.
    Het speelt super, vette graphics + geluid.
    Ik ben er zeer happy mee :D. Ga eerst de singleplayer uitspelen en dan ermee online.
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    was leuk potje robbertN, alloewel striker en ik aardig ownde met 58 en 60 kills *)
     
  5. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de mp nog niet gespeeld maar ben wel zeer te spreken over de sp!!

    Als iemand mij ns wil afknallen online voeg maar ff Style NL toe dan ;-p
     
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog amper aan CoD3 toe gekomen door GoW.. denk ook niet dat ik CoD ga spelen.. over een tijdje pas :)


    hoewel ik moet zeggen dat CoD een erg vet spel is..!
     
  7. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo :confused: Heb je GoW nu al dan :confused:

    Vandaag kon ik eindelijk normaal connecten aan de games, Alleen Ranked lukt niet :mad:
    Maar met wat player matches overleef ik het ook ;)
    Echt geweldige actie gehad vandaag!
    Geweldig spel.

    hoewel ik moet zeggen dat CoD een erg vet spel is..!
     
  8. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag: ik probeer de assault rifle achievement te halen, maar welke wapens (buiten de thomson) kan ik hiervoor gebruiken. Ik dacht dat de mp40 ook viel onder assault rifles maar dat is kennelijk niet het geval.
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Zeker een beetje de industrie kapot maken met een illegale versie en daarna een beetje zinloze opmerkingen maken op een forum. Beetje ben niet breed, maar wel stoer principe…in dit geval, ik heb het niet breed.

    Charme van de hobby ligt juist naar het uitkijken van een spel, om vervolgens met je aanwinst naar huis te fietsen, net iets sneller dan normaal. (verplaats mij heden ten dagen in een vierwielig motorvoertuig) Tegenwoordig is een spel aardig aan de prijs, maar hier staat tegenover dat de productiekosten ook een stuk hoger liggen.
    Neemt niet weg dat het illegaal kopiëren gewoon in de verkoopprijs wordt doorbrekend en dus is ingecalculeerd. De eerlijke gamer is hiervan natuurlijk de dupe, iets wat een logisch gevolg is. Tegengaan kan men het moeilijk, maar dit wordt wel getracht door soms belachelijke veiligheidsmaatregelen, ook hiervan ondervind de eerlijke consument hinder.

    Helaas heb ik al eerder ondervonden, dat mooie systemen ten gronden worden gericht door het illegaal verkrijgen van software. Het kan natuurlijk zijn dat ik een voorbarige conclusie trek en Benny GoW anderszins heeft verkregen. In dat geval, wie de schoen past trekt h’m aan. Het stoort mij gewoon ten zeerste dat mensen niet het fatsoen kunnen opbrengen om een hobby te bekostigen.

    Enne….om een beetje on topic te blijven,, werkt slecht hè, die ranked multiplayer. Ook hiervoor is iets te zeggen, want je mag verwachten dat een product volledig werkzaam is, als deze wordt aangeschaft.
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh

    Jij bent dat irritante mannetje met dat geluid irritant hard zodat iedereen je moet muten door dat pokke geluid van je!
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sorry maar ik begrijp niet echt waarom jullie Benny ervan verdenken een illegaal kopietje te hebben.

    Ik heb de game ook sinds gisteren en die van mij is ook legaal!

    Gekocht bij Futurezone (weliswaar de amerikaanse versie)

    Back ontopic
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn exemplaar van Play-Asia ook binnen.... En damn wat is ie vet... :)
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik in level 12 de bren vanaf het begin
     
  14. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zegt Futurezone tegen mij dat ze hem niet hebben? Ik stond daar bij openingstijd!
     
  15. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een missie, ken de naam niet, waar je een sniper krijgt.
    Ik zit nu op een punt waar ik de weg zou moeten oversteken en ze constant roepen van smokegrenades te gooien.
    Ik heb dat al 10 keer geprobeerd, maar geraak echt niet voorbij dat punt.
    Iemand tips?

    *edit* Nu zat ik aan die mortier, maar ik kan die blijkbaar niet richten... Hoe kan je die blokkade opblazen?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  16. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    hhaha

    en ben het ermee eens. dan schiet je 3 man af in een kamer terwijl in de kamer ernaast er zo'n flapdrol rustig uit het raam staat te kijken. Die heeft dat dan ff niet gehoord
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hehehehehe, ik heb de game niet, maar heldenopmerking _O_
     
  18. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Over precies dat stuk heb ik heel lang/vaak over gedaan! Je moet via de linker flank aanvallen (pas op voor mannetjes die de heuvel af komen stormen uit de bosjes), je komt in bij de bunker met de mortier. Deze kun je richten met je LS en RS. LS naar links draaien, mortier gaat naar links en andersom. Met de RS naar links draaien, mortier gaat omlaag en anderom. Moet je die blokkade opblazen. Suc6
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    ja, naja, als je op veteran speelt ben je blij dat ie niet omkijkt ;)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zit er ook over te denken om deze game te halen. Ik bedoel 44 eurie is niet veel voor zo'n mooie game. Maar aan de andere kant, krijg straks ook nog GoW....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina