Gears of War patch in de maak Gears of War xbox 360 Gisteren meldde we nog dat er een patch voor Call of Duty aan komt. Nu is ook Gears of War aan de beurt. Ook deze game kende een aantal kleine problemen, waaronder connectieproblemen in de multiplayer. Epic is op de hoogte van deze problemen en geeft aan dat ze al bezig zijn met een patch. Wanneer deze patch beschikbaar zal zijn, is nog niet bekend. bron:gamez.nl
Klopt met online gaming heb en krijg je soms geen verbinding met de host, ook tijdens het spelen had ik last ervan en was ik uit de game. gr..
al halen ze die glitch er meteen uit in in dat multiplayer level waar je de grond in zak. staat ook al filmpje van de glitch op youtube.
k weet niet of je wel eens farcry of prey hebt geprobeerd, maar daar kan je echt niet fatsoenlijk in een volle server spelen. Ook SR heeft vaak last van lag(alleen het valt niet meer op door de patch).
Voeg firebeast.theclan@hotmail.com of F1rebeast toe op Xboxlive als je een match wilt spelen op Gears of war. geen idee of ik dit hier moet posten.
heej firebeast toevallig ik heb jou op xbox live, ik heb je ontmoet met een potje cod 3 aVIP RealGuru is de naam Btw andere mensen voeg mij maar niet toe, ik heb genoeg mensen waar ik de mp mee kan doen.
Lol zit je ook hier, je staat al in mijn lijst. Wanneer ik hem heb en je bent on laat ik wel een bericht achter ervoor!
Ik zal is ff wat schokkends zeggen Ik vond halo 2 flink tegenvallen en hoewel het zeker een topper is, toch net niet helemaal lekker. Gears of War wel, dus ik wacht heel rustig af en weet nog helemaal niet of Halo 3 zoveel vetter gaat worden.
Multiplayer was een stuk stabieler vanavond, heb 4 uur achter elkaar gespeeld met dezelfde 8 gasten, konden achter elkaar doorgaan, zonder lag, zonder connectie problemen. Wat is dit spel goed zeg online...