Double Agent Coop best wel lang!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Psycho_NL, 14 nov 2006.

1. Psycho_NL

Psycho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik had laats met n vriend in 2 nachten de hele coop van Splinter cell double agent uitgespeeld maar in totaal waren we daar tog echt iets van 11 uurtjes mee bezig en dat vindt ik toch best wel lang voor n coop dan zou je tog bijna denken dat ze de meeste aandacht in de coop hebben gestoken wat denken jullie ?

2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Zeker op xbox (1)? Op xbox360 versie zit namelijk geen coop met verhaallijn; best jammer.
    Maar dit kan je denk ik beter in het Splintercell DA topic posten.

btw Welkom op xbw ! :) :b:

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6

ik dacht dat de co-op niet zoveel meer voorstelde?? en dat je elkaar niet meer kon helpen enzo. zit er op de xbox versie dan gewoon wel een co-op met verhaal lijn?

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de co-op speelt een beetje mee met de hoofd verhaallijn alleen dan loop je er een beetje naast zeg maar. en het stelt best wel wat voor. ik speel het af en toe met een vriend online en je kan en moet elkaar best veel helpen. je kan camera's disabelen door op iemands rug te gaan staan, zetjes geven elkaar optrekken met touw of zonder enz. enz.

ik zit nog steeds in iceland met die missie's maar ik kan niet wachten op de gevangenis missie's, lijkt me echt lache.

en om eerlijk te zijn: ik vind de multiplayer functies op de xbox versie een stuk leuker dan de multiplayer optie's op de 360.

//edit: de xbox(1) versie is sowieso ondergewaardeerd, het is zonde dat deze game nu nooit echt in het daglicht heeft gestaan.

5. kun je dus niet COOP met de 360?? zoals bij chaos theory?? ik bedoel dus een verhaal geen online geneuks met 10 personen

6. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Nope idd. Echt heel jammer dat ze dat er niet in hebben gedaan. Je hebt alleen een online coop, waarmee je eigenlijk de normale multiplayermodus speelt alleen dan tegen computergestuurde tegenstanders. Alleen de objectives kunnen wat verschillen met de normale multiplayer modus; maar het principe is het zelfde, net zoals de map.

Ben nu eigenlijk best jaloers op de mensen die de xbox (1) versie beschikken :9. Lijkt me geweldig, weer zo'n coop als bij chaos theory en dan nog langer ook (zo te lezen)!

7. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik em dan ook maar een keer aanschaffen. khep alleen geen zin om er 60 euro aan uit te geven. (moet de coop in CT nog uit spelen terwijl ik het een heel goed spel vind *begint zich te schamen*.)

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Moet je zeker doen!

9. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog aan Chaos Theory beginnen :x

Deel Deze Pagina