Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Yeah, morgen naar de Wii Move-You event :) Ik heb er zin in. Ik wil erg graag de Wii zelf eens kunnen ervaren. Ik ga morgen echt meteen opzoek naar Zelda. Ik hoop dat hij daar speelbaar is.
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    De Wii Move You event? Sorry maar daar heb ik nog niet van gehoord. Een beetje uitleg?

    Edit:
    Mijn pc doet raar dus ik kan ff geen link posten.

    Dus kijk op marktplaats even voor de pics.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    65 euro voor die tv wii mote?
    hehe, ik had em voor 40 via Ebay :p

    alleen is de tv mote erg licht en werktniet voor all soorten tv's, alleen de meeste japanse tv's (panasonic, sony, toshiba, nec, etc)
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Even een korte uitleg, ik werk bij Dixons en daar hebben we een uitnodiging gekregen voor 2 man om naar de Wii Move You party te gaan. Dat begint om 6 uur, en om half 7 krijgen we een presentatie van een uur. En dan mogen we het zelf gaan ervaren. Ik kan alleen niet de hele avond blijven want het feest duurt tot half 12, en ik moet daar om iets over negen al weg vanwege terug reis met de trein. Maar eigenlijk hoef ik toch alleen maar Zelda te spelen *) En ik hoop op een soort van actie, want te koop zal hij toch wel niet zijn. Hoewel de Amerikaanse release de 17de is O-) Ik ga iig wel wat fotos maken met mijn telefoon. Ik ben beniewd. Ik weet ook verder niet wat ik kan verwachten.

    /Edit,

    Hell yeah dat ik vanavond mijn Gears of War tshirt aan ga trekken :+
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    trek dan de nacht door in een kroeg of zo, mietje :p
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    lol, het is in Hilversum.. en ik woon in Malden (naast Nijmegen). Dus het is een eindje met de trein. En trouwens :9 mocht ik de trein missen im half 12 sta ik daar wel mooi in Hilversum. Maargoed, Ik ben al blij dat ik hem vanavond kan spelen. Ik speel hem de 24ste toch wel weer op gameplay.
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Third Party Nunchuck:

    [​IMG]

    Ik heb al een hele tijd dit topic niet meer gevolgd, dus niet echt op de hoogt meer van de Wii.

    Wanneer komt hij eigenlijk uit in Nederland?
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoel dus in Hilversum, eerst dat wii event, dan de kroeg in en de eerste trein naar huis :)

    dec 8
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow vet.. heb net het nintendo wii goodie pakket op gamevillage gewonnen whaha
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Vertel eens.. wat zit er allemaal in? :thumbs:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Er zijn reviews van Zelda en jullie hebben het over een thrid party nunchuck? :eek:
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja hoor, die reviewscores zijn te voorspelbaar :+. Een 5/5 bij Gamespy, 95% bij Undergroundonline een A/95%, 99% bij Lawrence en 9.9 bij Go Nintendo... niets wereldschokkend lijkt me :).
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Maar het is nog altijd beter dan een third party nunchuck
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vind het allebei wel geil.
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    vind je 99% niet 1% te veel, dit zou betekenen dat er maar 1 of 2 foutjes in zitten... dit kan natuurlijk best maar ja.
    begrijp me neit verkeerd, ik vind de Zelda zeker een geniale game, en ik vind 95% een goede score, maar 99%.... maar een 5/5.. daar had ik net zo goed op kunnen reageren zie ik net..
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is Nintendo en daarboven op ook nog eens een Zelda game. Zelda en bugs/glitches gaat gewoon niet samen, dus een technish minpunt kan er al niet staan. De score reflecteerd dus puur wat de reviewer van die game denkt. De ene vindt die game perfect, de andere vindt dat er een paar dinges anders/beter kunnen.

    Btw, het gemiddelde van momenteel alle reviews is 98%, hetzeflde als OoT :cool:.
     
  19. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag de Wii gechecked in Hilversum, maar ik vind t toch niet echt de hype waard.
    Weet niet hoe anderen er over denken, maar ik vond het geheel (graphics + gameplay) nogal tegenvallen. Slowdowns met NFS:Carbon ed.
    ook de speelbare versie van Red Steel viel tegen. Deze had n bug waardoor er de hele tijd n melding op t scherm kwam dat je controller te dicht op de console zat.

    maarja hopelijk gaan veel mensen toch wel genieten van deze console. Wel echt aan te raden als je vaak met 2+ gamed (of als je dronken/stoned bent 8) )


    p.s. Zelda was vet :9
     
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel het idee dat de - punten die jij opnoemt voornamelijk te verklaren zijn doordat het nog om test versies gaat?:confused:
    Al moet deze console het natuurlijk niet echt van graphics hebben;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina