[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef alle winkels aan die eerder uitleveren :9

*grapje

Het is natuurlijk wel eerlijker zo... maar wel jammer ik had hem ook graag morgen of Donderdag.. ach ja.

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  2. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar futurezone heeft belazerd, hij was er niet

3. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad

4. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gears heeft helemaal geen embargo contracten....!!!!!

Kijk nou naar de US... daar was emergence day 12 november en konden gamestores zodra ze m kregen meteen verkopen...

Wat een gestress allemaal.... Morgen zullen de meeste winkels m krijgen... En als je m online hebt besteld heb je m donderdag, want dan heb je al helemaal geen last van een embargo!

5. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @jelmen

klote voor je, dus nu ook pas op de 17e?

6. shonosuke

shonosuke Guest

Ik hoop echt op morgen

7. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    miss niet, ik heb net de dixons site gezien en daar staat bij gears of war DIRECT LEVERBAAR en op de frontpage Gears of War BESTEL NU! dus ik denk dat ik een grote kans maak morgen bij dixons

8. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Direct uit voorraad leverbaar staat er bij dixons ik ga morgen ook maar eens op GoW hunt (ondanks dat ik hem al gepreorded heb ) en zou het direct melden waar ik hem tepakken heb kunnen krijgen.

9. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn hier niet in de USA ;)

10. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ach sooo
    maak al heel wat meer duidelijk!

11. shonosuke

shonosuke Guest

Ik heb bij de dixons gewerkt en wij kregen altijd leveringen op woensdag
    dus grote kans dat de game er morgen bij zit

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou volgens mij is de dixon niet zo heel snel met hun leveringen. Niet in Utrecht tenminste.

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen je zit de boel hiero gewoon op te focken.... En lukt je aardig aan alle reacties te zien :)... Geef een reden waarom ze er hier een embargo op duwen als dat in Amerika niet zo is....

14. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie toch echt staan DIRECT LEVERBAAR en dat betekent dat ze gewoon de game hebben, anders stond er nog steeds dat je kon pre-orderen, nu staat er bestel, dus ze hebben m gewoon, waars morgen omdat als je m vandaag bestelt ze m morgen of overmorgen langs brengen, dus daarom dat ze woensdag vracht krijgen zit ie erbij waardoor ze m dus meteen kunnen op sturen aan de mensen die vandaag hebben bestelt, zo denk ik erover, ik zie het morgen wel, ff in tussenuren naar de stad

15. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou geen reden weten, wel weet ik dat ik van die persoon te horen kreeg dat ze niet mogen verkopen! En ik krijg mijn games daar vaak 2 - 3 dagen eerder mee.

Maar ja.. er zullen vast wel shops zijn die geen bericht hebben gehad, en toch lekker verkopen.

16. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht gewoon tot vrijdag is dat nou zo moeilijk.Geduld is een schone zaak.
    Als je hem gereserveerd hebt ligt hij er toch voor je dus wat maakt die 1 tot 3 dagen nou uit .

Eerder is altijd beter maar echt bijna niemand zal hem eerder krijgen dan vrijdag.Zelf vandaag ook langs de frs geweest daar heb ik al aardig wat geld gebracht dus ik ken die mensen al heel goed maar ze zeggen dat hij vrijdag past verkocht gaat worden .

17. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet.. Volgens mij komt die in het geval van Gears of War niet van van Epic of Microsoft iig, als die regel uberhaupt officieel bestaat.. Er zit idd totaal geen logica achter..

Hier een post van Mark Rein van Epic die duidelijk zegt dat de winkels (in de VS) de game mogen verkopen zodra ze hem hebben.. En waarom zou dat ook niet hier gelden?

http://forums.epicgames.com/showpost.php?p=24677465&postcount=4

En zoals ik al zei, de Dynabyte waar ik altijd mijn games haal heeft games vaak al voor de officiele releasedag, en die verkopen ze dan gewoon meteen.. Ik durf daarom ook wel te wedden dat ik GoW voor vrijdag heb, zeker ook omdat ik dus weet dat de game vandaag bij de officiele Nederlandse MS ditributeur al op voorraad was/is..

18. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap je het niet? Het is gewoon een race geworden om de game zo snel mogelijk te hebben. Game is gigantisch gehyped, nu wil iedereen hem hebben en dan ook zo snel mogelijk. Zo gaat het onderhand bij elke grote release, was bij halo 2 niet anders en bij oblivion ook niet. Persoonlijk vind ik het wel leuk om het te volgen.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    het is ook leuk om te doen :9

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die game gewoon snel! Dus ik mag hopen dat FRS hem ook morgen heeft ^^ Zoniet!! Dan zit ik in een dipje....Maar daar komt dat duurt dan niet zolang want van het weekend worden er mooi 2 verjaardagen gevierd en ben mooi druk bezig met dingen thuis ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina