Call of Duty 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 14 nov 2006.

  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf ik ben net begonnen man:p
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag ww 1 zien of vietnam hoe het daar is gelopen
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenisboeke teh pwn

    On-topic: Van mij hadden ze met deze aankondiging nog even kunnen wachten, niemand is op dit moment nog echt geinteresseerd. Iedereen is net begonnen aan CoD3
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    54 gamers in 1 server? wat is dat nou weer voor getal. 27 tegen 27...

    16 mikpunten, dat zijn er aardig veel. grote kans dat je dan ook tegen besnenden piemels kan schieten:lol: zal dan ook meteen een achievement worden:D
    anyway, ik verstond onder call of duty altijd de 2de wereld oorlog en ik vraag me nu wel af waarom ze opeens een andere oorlog gaan namaken/verzinnen.
    trouwens, waar is die info te zien over cod4?
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    gruwelijk toch. Lijkt me echt tof om in een soort Irak of Afghanistan rond te rennen.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Krijg ik persoonlijk meteen het Battlefield 2 gevoel, vind ik niks aan
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Wel een beetje raar als ze een oorlog van deze tijd realistisch willen nabootsen. Het meeste wordt uit de lucht gedaan
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja man, dat zou pas vet zijn! Er zijn nog niet echt goede Vietnam-shooters uitgekomen...de makers van CoD zouden van deze oorlog echt een bruut spel kunnen maken:D
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het zo langzaam ook wel gehad met die WWII shit. Een verhaal/setting gebaseerd op de golfoorlog zou helemaal niet slecht zijn. Daarnaast is Vietnam inderdaad ook een prachtige setting die eigenlijk nog nooit goed in beeld werd gebracht...ook niet door Vietcong. Na al die Medal Of Honor games en CoD1 & 2 is het langzaam aan wel tijd voor iets vernieuweds.
     
  10. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    WO 1 is interessant, volgens mij is er helemaal geen spel uitgekomen met de Great War als voorbeeld.
    CoD 4 is gelukkig volgend jaar, nu eerst CoD 3!!
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat gevoel heb ik ook al in COD3. 't lijkt trouwens ook best op Wolfenstein Enemy Territory.
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar WO1 was ook alleen maar in een loopgraaf zitten en op ze af rennen en dan weer terug trekken. En als jij dan aangevallen werd gewoon flink knallen en goed blijven zitten, niet egt heel boeiend voor een game. (de geschiedenis en de setting wel, maar voor een game gewoon niet)
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, maar het lijkt me echt verschrikkelijk. 8) Saaie, kale woestijnen. Die plek en dat tijdsbeeld missen zo veel sfeer!
     
  14. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt 4 echt vet,
    hun kennende kunnen ze van het midden oosten ook een hele boeiende game maken en ik denk dat het absoluut niet op battlefield gaat lijken
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Mij ook. En er zijn daar ook niet van die gruwlijk harde veldslagen. Het meeste gebeurt vanuit de lucht of op afstand bestuurd.
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    nee van mij hoeft het ook niet, ik bedoel daar zijn andere games voor.
    COD = 2e wereldoorlog
     
  17. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1

    Denk het niet. Je hebt in CoD 2 ook de woestijn missies... die vond ik toch wel één van de leukste missies.
     
  18. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat vind ik nu juiste de mindere missies. In de woestijn heb je niets om te schuilen. Dus of je nu te voet, per jeep of zelfs met een tank ter strijde trekt, dan heeft de vijand de betere kaarten, omdat hij loopgraven aanlegt, en zijn tanks en geschut ingraaft. Het is dan "easy pickin'"voor die Duitsers. In stedelijke en/of bosrijke omgevingen ben jij meestal, ja ik zeg meestal, in het voordeel. Omdat ten eerste jij beschutting hebt en ten tweede de vijand, in het geval van tanks, minder ruimte heeft om te manoeuvreren. Maar om een lang verhaal kort te maken; oorlog is en blijft onvoorspelbaar!
     
  19. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    FPS op een console blijf ik bagger vinden en ckers dat COD3 niet op PC uitkomt vind ik erger.
    Dus ga ff verder met het afw88 op Gears of War.
     
  20. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    GoW ligt gewoon al in de meeste winkels hoor :)
     

Deel Deze Pagina