[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    The Departed is een goede film.
     
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Borat is wel melig hoor met een groep :')
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ah Borat, fucking irritante klootzak vind ik hem. Zijn accent is zoo nep en het klinkt ook nog eens slecht, en zijn random grappen hebben we ook allemaal al gehad.

    Ik raad The Departed aan, dat is echt een mooie
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zo geweldig._O_
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik vond Saw 3 een beetje teveel van het goeie :{ maar wel leuke film.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gek ik heb Saw 1 niet eens gezien. Wil hem wel kijken maar eigenlijk ook weer niet. Schijt een beetje in m'n broek. Kan echt slecht tegen gore horrorfilms. Maar toch ben ik erg nieuwsgierig omdat veel mensen hem zo goed vinden en dan met name ook het verhaal.
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Pussy :+ Haha, het is niet zo zeer eng, en je ziet echt niet dat er een been afgezaagd wordt, maar het is vooral de angst die mij zo pakt in die films.
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    saw is niet zo eng, gewoon gruwelijk. Ik ben ook vrij gevoelig voor enge films. Meestal gewoon omdat mijn eigen fantasie dan begint te werken en die veel enger is ^^ Maar Saw is leuk om naar te kijken, lekker sadistisch :) Maar op zich, moet het te doen zijn. Kijk hem desnoods met vrienden smiddags.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    en als het helemaal niet lukt zonder geluid 8) Dan is geen één film meer eng
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Saw 1 heeft ook vrijwel geen gore, deel 2 toch meer en 3 best wel erg veel.
    Had vroeger ook altijd teveel fantasie, maar ik kan nu meer genieten van dit soort films.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    of je hebt er zoveel gezien, dat je een soort psycho bent geworden en het je allemaal weinig meer doet :p
     
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    8) cutting people...gnagna...8)8) GNAGGGGNNAA! *stuiptrekkinge*

    @LangeJan: ik vind muziek juist kalmerend in enge films. Geen muziek is enger. Geen geluid in het algemeen is gewoon irritant en niet bepaald minder eng.

    Ben misschien morgen vanplan I Heart Huckabees te gaan huren, al iemand gezien?
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb heel toevallig net Saw III gekeken (Saw I wel gezien, Saw II niet). Ik vond 'm eigenlijk tegenvallen; er zitten een hoop enge dingen in, maar het verhaal is echt flinterdun, 't gaat echt om de gruwelijkheden...
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    verhaal is niet flinterdun te noemen, het verhaal word over de vorige 2 saw's heen getrokken en aangezien je 2 niet hebt gezien mis je behoorlijk wat info. Verhaal was wel redelijk, maar het is idd meer Gore maar ik vond Saw meestal over de schok gaan aan het einde, wat helaas hier tegenviel, wel tof einde though!
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste Saw pas gezien en vond hem erg goed. Zeer macaber en sadistisch, maar het kan altijd erger. Wat de film goed maakt zijn de intressante dialogen en confrontaties. Ook de plotwendingen zijn erg goed.

    Spannende film.

    7.9 / 10
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Haha, toevallig heb ik die gezien. Suuupervaage film onder het genre van "Me you and everyone we known". Je moet ze gezien hebben wil je het genre begrijpen. Ik vind het iig erg goed.

    Saw kun je naar mijn mening niet in Horror plaatsen. Saw = Thriller / Mystery met gore erin die steeds meer wordt. Horrors zijn puur die films als silent hill, wrong turn, chainsaw en noem maar op. Vaak vind ik thriller / mystery etc enger dan horror. Kijk naar Exorcism of emily rose8). Goeie horrors blijf ik vinden The hills have eyes, the descent en een nieuwe toevoeging > Fragile! oef...
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga nu naa Babel maar volgens mij is het niet zo leuke film
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je dan?
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    omdat hij zo'n abo heeft en hem toch wel eens wil zien?
    ( zou ik bijv ook doen als de andere keuze kruistocht in spijkerbroek zou zijn oid )
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Yup uiteindelijk hebben we gekozen voor

    An Inconvenient Truth van Al Gore is een docu. Jezus ik ging slapen na 30 minuten :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina