[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    De Wii versie heeft wel 16: 9 (ik neem aan dat de meeste mensen tegenwoordig wel op breedbeeld gamen)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    deze game gaat zeker ownen .


    wanneer komt GC versie uit ?
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kwam zojuist het volgende goede nieuws tegen:

     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    15 december \o/
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik speel wel op breedbeeld... ik ben ook al ant twijfelen geraakt
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit zelf ook nog te twijfelen welke ik ga kopen. Een wii kopen alleen voor zelda.. tjah..
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, het ziet er uit net zo lang te duren als OoT en ik ga hem denk ik halen voor de cube... om de simpele reden dat ik het geld niet heb voor de Wii.

    Tog twijfel ik er niet aan dat die ook zal ownen!
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik heb toch maar besloten de Zelda voor de Wii te kopen. als je toch zo snel aan die controls went als er gezegd wordt, zal het goed te doen zijn. en ik zie mezelf nu wel zitten met die Wii controller. gelukkig heb ik genoeg geld dus eventueel nog Zelda voor GC als ik nog door een plotselinge reden van gedachten mocht veranderen
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette scores haalt Zelda, maar ik had ook niets anders verwacht. Ben nog wel benieuwd naar de GameSpot Review :eek:
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor de mensen die de scores niet weten:
    Gamespy 5/5
    Lawrence 99%
    Undergroundonline 95%
    The Hylia 9.6/10

    Voorlopige gemiddelde score: 97,5% -> ongeveer evenveel als OoT (die +/-98% heeft).

    Naar het schijnt heeft GoNintendo ook een review van TP, maar die vind ik niet. Het krijg er naar het schijnt een 9.9/10, wat het gemiddelde zou brengen op 97.8%.

    Ik persoonlijk wacht op de review van IGN en een beetje op die van Gamespot :+.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  12. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wacht op de gamespot video review :p
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu niet veel tijd :9 maar ik heb gister uitgebreid de demo gespeeld.. en ik kan 1 ding zeggen...

    IK WIL DEZE GAME VERDER SPELEN! EN DAN WEL OP DE WII!

    :9

    Ik wou deze game al kopen, is het niet voor de Wii dan had ik dat wel gedaan voor de Cube. Het enige waar ik mee zat is of de besturing echt lekker werkte.. en het werkt gewoon echt geweldig en hoe hij moet werken. Het enige wat ik erop aan te merken heb is het aimen van pijl en boog. Dat gaat in het begin niet helemaal lekker. Voor de rest.. echt super. Zeker een launch titel voor mij. Miss zelfs dat als ik de game over 3 weken thuis heb ik Gears of War helemaal vergeet :9 8)
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    WTf, legendarische scores, gears of war en zelda zijn DE toppers dit najaar!, DE WII Gonna be ruling the world!!!!!!!
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    De PS3 fanboys van 1UP hebben de game ook becijferd, en wel met 100%
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Gamespots review is raar:

    wat is het nou? :p

    Het enige punt waarom Gamespot hem eigenlijk onder de 9 heeft gegeven zijn de graphics, want ik hoor iedereen lof spreken over de wii controls van Zelda
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bah, gamespot. Heb me nooit kunnen terug vinden in hun scores/reviews.

    @ Modder-eter: Toch duidelijk? Als je het artistiek bekijkt zijn de graphics prachtig, maar technisch gezien zijn soms minder.

    Nou, hier valt het op dat ze grafische killers zoals Gears of War en Resistance niet helemaal konden vergeten terwijl ze de game aan het beoordelen waren op de graphics.

    PS: Ik zeg niet dat de lagere score alleen daar aan ligt. Wil je aan wat nog? Ga de review dan lezen ;).
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen.... Ga de game eerst zelf zpelen voordat je andermans reviews gaat beoordelen.

    De graphics krijgen bij gamespot juist een 9, de gameplay en de sound blijven gewoon achter. Kan ik me eigenlijk niet echt goed voorstellen, maar daarvoor moet ik dus eerst de game zelf spelen. Over het algemeen vindt ik GameSpot wel een erg goede gamesite.


    Edit: de review is wel streng, maar ook rechtvaardig.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik check de reviews van gamespot al jaar en dag (gewoon ter informatie), maar ik ben nog nooit helemaal akkoord geweest met een review van daar. Gamespot is inderdaad een goede gamesite, maar ik heb mij nooit achter hun reviews/scores kunnen zetten (daar heb ik meestal IGN voor).

    Waarom ik gamespot zo afschiet op hun beoordeling (in tekst, niet in cijfertjes) van de graphics? Door het woord "outdated" lijkt het dat ze de game vergelijken met de graphics van een 360/PS3 game. Ik weet goed genoeg dat de Wii nog wat beter kan, maar door hun woordkeuze lijkt het alsof dat ze vergeten dat de Wii maar een "geüpgrade" GC is.
     

Deel Deze Pagina