[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dus een nieuwe retour gekregen in een doorzichtige 'Welcome Bag'... sry Chaoss...
    Wel is m'n HDD vervangen door een andere en natuurlijk alles gewist, maar dat interesseert me niet... alles zonder krassen/beschadigingen... Xbox Live Update gedaan en inmiddels al een paar uur gegamed zonder enige hinder... moet ook zeggen dat ie heel erg rustig is... 1e keer dat ik 'm aanzette moest ik echt ff kijken of ie het wel deed, zo rustig... ook bijna geen warmte (30% in vergelijking met de vorige) en een ander type DVD speler dan de vorige... en nee Chaoss, ik heb (nog) geen mail ontvangen... ze stonden ineens voor de deur, afgeleverd bij de buren... iig kan ik GoW spelen deze week :D

    <EDIT>
    Gefeliciteert Chaoss!!!
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  2. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik 1 van de (helaas weinige) gelukkigen ben die niet lang heeft moeten wachtten op een andere xbox360.

    30 okt: mijn 360 ging kapot, the ring of death!

    31 okt: microsoft gebeld.dezelfde avond de labels in de mail.

    1 nov: ups gebeld.dezelfde dag werd hij opgehaald.

    2 nov:mijn 360 is aangekomen bij het repair center.

    14 nov:een andere 360 thuis bezorgd.

    dus bij mij heeft het 7 werkdagen geduurdvoor ik hem terug had.

    ik heb alleen nooit een mailtje gehad dat hij op het repaircenter was aangekomen en ook geen mail metde mededeling dat hij terug kwam en met een nieuw trackingnummer...

    nu het volgende:

    of het een nieuwe is?geen idee.
    de vorige was van maart 2006, deze is van januari 2006.

    2 maandjes verschil, dus dat valt mee.

    hij zat in een welcome bag, en toen ik hem aanzette moest ik de hele setup doen, en heb meteen de herfst update gedownload zonder problemen.

    alleen staan er nog wel allerlei dingen op de harde schijf van iemand anders...

    maar nu las ik op het officiele forum dat ze je een xbox360 terug geven met een nieuwe binnenkant, maar een oude buitenkant.vreemd verhaal....

    graag jullie mening!
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je je eigen HDD meegestuurd..? Dat moet je niet doen :eek:
    - Je krijgt een rare HDD
    - Jij bent al je savegames kwijt...

    Over dat nieuwe binnenkant, oude buitenkant. Ik weet niet of dat zo is, besparing van M$ op de productie kosten van de behuizing, of ze gooien er een oude behuizing omheen die ze overhadden. Maar moederbord en alles erin moet nieuw zijn, maar ik neem dat echter met een korreltje zout..

    Vraag me af wat ik voor geval zal terugkrijgen... Als ie maar werkt en er goed uitziet ben ik heppie..
     
  4. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0


    helaas, ik had mijn hdd meegegeven, dat moest van die vent van de helpdesk...
    gelukkig had ik mijn 360 nog niet zo lang, en stonden er niet veel savegames op, behalve van een uitgespeeld prey|:-

    aan dat van die behuizing zat ik ook te denken.
    moet wel zeggen dat de console zelf er heel mooi uitziet, alleen op de hdd zitten een paar hele kleine krasjes.
    heb net nog even gegamed, en nog geen problemen ondervonden.

    hopen dat ie het blijft doen, want als ik sommige berichten lees hou ik mijn hart vast!

    hopen dat je ook een goeie terug krijgt!

    hoe lang is die van jou nu weg?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb perongeluk 'meer dan 6' bij de enguete gedaan. Wat ik daarmee bedoel is 2
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Foutje.. moet geen zijn.
     
  7. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    jouw verhaal lijkt op de mijne!:D
    ook geen mail gehad, en vandaag afgeleverd bij de buren!

    vraagje: van welke datum was je kapotte xbox en van welke datum is degene die je nu hebt?

    die van mij zat ook in een welcome bag, is dit altijd zo of alleen als het een nieuwe is?
     
  8. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0

    Oude xbox was van 2005-11-23 ofzo... en deze is van 2006-02-22
    Heb posts gelezen van mensen die gewoon een doorzichtige zak hadden zonder 'Welcome' erop
     
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is sinds 1 november weg, dus als hij morgen terugkomt is hij precies 2 weekjes weggeweest, vind ik zelf nog vrij snel. En het kwam eigenlijk goed uit, want ik had vorige week school onderzoek...:+

    Volgendsmij zitten ze allemaal in een welcome bag, een nieuwe kan je herkennen aan het plakkertje dat op de dvd-drive zit ( geloof ik )
     
  10. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0

    Shitttt!! ik heb me Hdd ook meegegeven. Ik had een Duitser aan de telefoon en die zei dat ik hem mee moest geven!:'-(
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, als die in een welcome zak zit is die nieuw. Want als die in een normale zak zit, is die gewoon van iemand anders gerepareerd.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    EgYoWns,- aangepast

    xboxgangsta - aangepast :)
     
  13. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij ziet er innd wel als nieuw uit.

    alleen is het garantiestickertje onder de faceplate een beetje beschadigd.

    dit kan er dus op wijzen dat het nieuwe hardware is met een gebruikte behuizing.

    moet ik dit zo laten of moet ik de klantenservice bellen om door te geven dat die sticker beschadigd is?

    dan kan ik t beste morgenvroeg bellen, met een beetje mazzel heb ik dan rond etenstijd iemand aan de lijn :D

    iemand ook zoiets meegemaakt of advies?
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mooie enquete, maar ik vrees dat alleen bezoekers van deze thread komen stemmen, zoals eerst. :eek:
     
  15. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    nog geen defecte xbox gehad, dus dat is mooi. wel problemen gehad met water in me voeding ( regen op de camping =D ) maar toen heb ik de voeding goed laten drogen en toen is het alsnog goed gekomen.
     
  16. Myself andI

    Myself andI Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox was helemaal perfect totdat ik saints row ging spelen, bij dit spel liep hij echt om het half uur vast. Ik heb geen rode ringen gekregen maar hij bleef maar vast lopen.

    Ik ben daarna gestopt met het spel en speel nu call of duty 3. Hier is hij ook al 4 x vastgelopen. Wat denken jullie: moet ik microsoft hierover bellen of hebben jullie ook vaak last van vastlopers.
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die problemen hebben met hun xbox en je van plan bent om microsoft op te bellen, zet dan eerst je xbox uit en haal je HDD van je xbox af en probeer het dan nog eens. Als je 360 het dan nog niet doet, kan je gewoon gaan bellen naar MS. Je moet dan ook zeggen dat je het geprobeert hebt zonder HDD en dat hij het nog niet deed. Ze zeggen dan meestal dat je je HDD niet hoeft mee te sturen.
     
  18. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het of niet maar ik heb nog steeds geen labels.
    Ik heb vorige week maandag gebeld en gewoon nog niets.....

    Dit is echt te belachelijk voor woorden niet normaal.
    Ze zeggen dat ik gister alles zou hebben en weeeeeeeeeeeeer een leugen......
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verklaar je dan de 23 man die geen heeft gestemd ;)
     
  20. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net mijn klachten brief af, ga dus een klacht indienen bij microsoft.
    Wordt hier niets mee gedaan dan stap ik naar kassa of de consumentenbond.
    Ik hoop dat mocht het zo ver komen ik op wat support kan rekenen hier op het forum.

    Ik wil de kar best wel trekken zolang er meerdere mensen mee doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina