[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb hem via marktplaats geregeld .. die jongen wie hem aan mij heeft verkocht (voor 70euro) zijn vriendin werkt bij Metro ( de gratis ochtendkrant die overal in openbaar vervoer ligt) en hun krijgen vaker games enzo binnen en worden altijd verloot en zij heeft hem dus gewonnen maar hebben geen 360 ...dus nu ben ik de gelukkige :D

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dus geen co-op met vier man..... waarom zeg je 'nog niet' Fardo?

3. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    nog niet als in komt waarschijnlijk nog? ;)

4. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    omdat dit een mogelijke feature wordt in het 'theoretische' vervolg van Gears.
    wat eigenlijk meer een vaste feature wordt in het zekere vervolg van Gears, gezien het succes.

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mark Rein had toch aangegeven nieuwe content en features te blijven ontwikkelen voor GoW? Dus waarschijnlijk zit co-op met vier man daar ook bij als mogelijke nieuwe feature. :)

Edit:

Mark Rein heeft op het officiƫle Gears of War-forum gezegd dat Epic deze game in de toekomst van nieuwe inhoud zal blijven voorzien. In een post die Gears of War. This is just the beginning! heet vertelt hij dat er nieuwe multiplayercontent en -functionaliteiten onderweg zijn.

Van InsideGamer geplukt. :cool:

6. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik betwijfel dat dit 4 player Co-op wordt, gezien je niet overal met 4 man rond wandelt. ik denk eerder aan nieuwe MP maps, misschien een extra SP missie en meer MP game modes.

7. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    je weet het niet =D misschien hebben ze wel een compleet nieuwe co op in de maak voor 4 man ofzo... je weet het niet :)

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Tja waarom niet, en ik denk dat er best veel mensen bereid zijn om er extra voor te betalen. Ikzelf denk ik ook wel.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

goh meen je dat nou? Ik vroeg dus indirect of Fardo mss info heeft die wij niet hebben ;)

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0

ja het zal waarschijnlijk wel gaan zoals met de meeste mappacks gaat, en ik weet zeker na het denderende succes wat deze game gaat worden dat die pack geld gaat kosten, aangezien daar zeker weten erg veel geld mee te verdienen is :)

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hmm dus gamekings hebben me weer blij gemaakt met een dode mus??

12. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie bepaald eigenlijk of er voor content betaald zal gaan moeten worden, Epic zelf? Of heeft microsoft daar de zeg over?

13. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk is dat epic, zij hebben het gemaakt dus het is hun game, als het nl aan microsoft zou liggen zou je namelijk overal voor moeten betalen ;) het is alleen dat het op hun netwerk plaats vind, ik weet alleen niet hoe dat daarmee zit. of content aanbieden op XBL geld kost voor de aanbieder ofzo.
    Maar epic zal gaan bepalen of content geld gaat kosten of niet.

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus voor ffe alle duidelijkheid... er zit wel een 4 spelers co-op feature als je met je vrienden op xbox live speelt. Maar niet als je het offline speelt dan kan je maar met zn tweeen spelen.

Of is er nog een update onderweg dat co-op met 4 man gaat ondersteunen, zoals Arjan dat zegt?

Haha als dit zo is he dat je met 4 man nu co-op kan doen dan word ik helemaal blijjjj :thumbs: . En volgens mij had Cliffy B een keer in een interview gezegd dat de gamers niks zouden hoeven te betalen voor de contents :D.

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    nee er zit nu nog geen 4 man co op in maar dat komt hoogstwaarschijnlijk nog in een toekomstige uitbreiding, atm is het allemaal 2 player coop =D

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje over de co-op:+ . Is het ook mogelijk om met elkaar te spelen als zeg maar 1 iemand via live een co-op game start. En 2 andere via split screen op 1 xbox willen joinen. Kan je zo ook samen spelen?

edit://
    ok... kut :p

17. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Oh man, dat gaat echt vet worden als je het (later) met 4 personen kunt doen. Er is er namelijk altijd wel eentje bij die het op een gegeven moment verknald. :lol:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en waarom konden ze dat bij gk wel?

19. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet weten..... andere versie of wat dan ook of ze lulden poep o_O of heb je echt 4 player co op gezien? ipv dat ze het zeiden. mij lijkt het sterk namelijk maar goed, uiteindelijk zal die mogelijkheid we lop een bepaalde manier aanwezig zijn :)

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    konden ze niet...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina