[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    FRS kan van mij nu de pot op, ik koop daar nooit meer een game. Ze kunnen mij maar niet verzekeren dat ik deze week een CE van GoW heb, ze verwachten hem zelf pas volgende week! Was ookal zo met Splinter Cell, op de dag van de release wisten ze nog niet eens wanneer ze hem kregen.

    Wouter gaat naar Dixons, dan maar geen CE, het gaat mij om de game.
    Dit gaat de FRS denk ik een hoop klanten kosten.
     
  2. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit op de zwartjanstraat in rotterdam-noord!!!!! Ligt nog een hele lading. Maar verkoopster doet een beetje moeilijk. Niet moeilijk genoeg want ik ga spelen. Succes.\o/ \o/ \o/
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Zie jullie vanavond online! Je mag me altijd toevoegen op live om te gamen!
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, veel andere winkels gaan hem nu waarschijnlijk ook in de winkel leggen.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Weet je ook of dimensionplus ze ook al verkoopt? want ik belde gister en toen verwachten ze hem pas vrijdag...
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    FRS hoor ik straks (een maatje van mij heeft hem daar gepre-ordered).

    Zelf heb ik hem net gehaald bij de Dixons in Alkmaar voor 59.99. Hij staat uiteraard niet in het rek, maar als je het vraagt dan kijkt hij even achter zijn toonbank en loopt hij naar achter om hem voor je te halen....

    Het is dat ik geen foto's kan uploaden hier, anders had ik ff een foto'tje geschoten met me telefoon......
     
  7. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons krijgt op zn flikker van MS LOL
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het ziet er naar uit dat de Limited Edition vrij limited gaat worden op dit forum :cool:
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het schijnt dat de FRS volgende week met een overschot aan CE 's zit :+

    Mja, dan maar weer wachten totdat ze wakker worden bij de FRS. Ze weten daar nooit iets in Gouda, wel verwachten ze altijd veel....

    Edit//

    Net 84 lezers in het GoW wisselforum \o/ :b:
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dixons hier in Ridderkerk verzekerde mijn collega dat hij er 2 op kon komen halen. Komt hij langs; "sorry, net een mailtje gehad.. blabla".

    Dixons krijgt nu dus landelijk ook een interne mail.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom? Allemaal dreigementen. Het betekent dus dat eigen personeel het spel dus niet eens mee naar huis zou kunnen nemen en dat is natuurlijk onzin.

    MS kan echt niets hard maken. Bewijs maar eens dat de games eerder verkocht zijn en dan ook daadwerkelijk door Dixons of welk ander bedrijf zelf. Of te wel, zorg er maar voor dat een winkel die gegevens openbaar maakt.

    Bovendien is 's middags (volgens enkelen hiero) pas een mailing de deur uit gegaan waarin staat dat de game nog niet verkocht mag worden. Nog iets waar MS dus niets meer mee kan...

    Ik heb iig geluk! Neem weer een half uurtje eerder vrij :D
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij Dixons in Nijmegen ligt hij nog steeds in de winkel, en wordt nog gewoon verkocht.
     
  13. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver kom net van dixons middelburg kreeg hem niet mee, had al eerder gebeld en zeiden dat hij binnen was en hem op kon halen, kom ik aan de kassa "ïk had gebeld voor GOW" ga hem gelijk pakken zeg de verkoper, komt er een andere verkoper bij de kassa zegt ie die mogen we nog niet verkopen we hebben net een malitje gehad. Ik was zo dichtbij:mad:
     
  14. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke winkels? Ik woon ook in dordt maar moet werken tot half 6 en wil daarna de game gaan halen...
     
  15. Dr Phil

    Dr Phil McGraw

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft kan niemand op zijn donder geven dan moeten ze donderdag pas gaan versturen. en dat doen ze niet eigen schuld dikke bult.
    en microsoft is in Europa niet zo gevaarlijk de Europese commissie heeft schijt aan ze net als alle rechters.
    als zij gaan dreigen met boetes. en een winkel maakt daar een zaak van verliest microsoft. aangezien zij hun shit eerder uitleveren.

    midway levert altijd op het laatste moment uit zij doen het wel goed.
    microsoft levert gewoon eerder uit om een hype te creëren,
    moet je zien hoeveel mensen hier nu zitten te hype om een release inclusief ik, goede reclame. gewoon een goed in elkaar gestoken spel.
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mischien heb ik een stukje gemist.. maar hoe kan het eigenlijk dat de FRS de LE's zo laat krijgen :confused:

    Ik hoop niet dat het met elke LE zo is want ik zou die van mij morgen krijgen.. maar als er iets van een vertraging is moet ik zo maar eens eventjes bellen.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ligt hij in de winkel? In de schappen? In dat geval vind ik het niet netjes (en slim), maar als je gewoon aan een verkoper vraagt en dat ze hem uit het magazijn halen vind ik wel kunnen.

    Dan hoeft niet iedereen het te weten... Mensen die hem niet zien liggen, lopen meestal toch verder....
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Jep, damn mensen.. maak je eens niet zo druk :{ :9
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoorde dus precies hetzelfde, dus heb ik gebeld met de FRS. Ze wisten van niks, maar verwachten GoW waarschijnlijk deze week. Een ander filiaal zei volgende week dinsdag.
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft volgens mij de normale versie.
    Ik denk dat ik een van de eerste ben die de L.E. edition heb.

    Hier heeft FRS al L.E. alleen verkoopt ze nog niet. Dus ik ga vrijdag om 10 uur daar staan om hem te halen :)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina