[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem alleen niet gepreorder bij de FRS maar bij Mistery Media (Gamestore). Ik ben toch wel benieuwd. Zo maar eens even bellen als de leraar weg is :9
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach, het is een game waar echt op is gewacht... Ik snap wel dat mensen niet kunnen wachten, maar die twee dagen zijn nou ook weer niet zo erg lijkt me.

    Maargoed, ik heb makkelijk praten ;) Ik zou het spel eerst niet eens kopen, omdat ik hem eerst bij een maatje van mij wilde spelen (try before you buy)....

    Nu komt hij vanavond waarschijnlijk mijn kant op, omdat hij het spel nog niet kan ophalen bij de FRS :p

    Mwoehahaha :D humor!

    Ik heb hem lekker al en de mensen die hem gepre-ordered hebben nog niet :D
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    die versie die diegene op de internet site van de frs hebben besteld die toen voor 29,99 euro daar stond is dat de normale versie ? dat lijkt me toch.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Normale editie ja, maar die prijs is allang gerectificeerd.
     
  5. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga lekker gears of war halen in tilburg ze mogen hem al verkopen:)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Laten we eerlijk wezen, dat is niet juist. Ik vraag me ook af waarom Msoft met de FRS in zee is gegaan met die pre-order kits. Ze weten nooit wanneer ze iets krijgen, ze zijn vaak te duur en krijgen later de spullen.
    Ik weet wel dat dit de laatste keer is geweest dat ik iets pre-order of een pre-order kitje koop en dat ik iets bij de FRS koop. Je kan voortaan beter zomaar bij een Dixons of Bart Smit naar binnen lopen en hem daar goedkoper en eerder halen.
     
  7. PureSpartan

    PureSpartan Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    klote hopelijk heeft dixons hilversum nog niet de mail gelezen
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb die dus kunne bestellen voor dat bedrag en ik had dus wel gelezen dat we hem voor dat bedrag gaan krijgen in de andere topic ook uit deze gears of war wisselforum. Als dat niet zo is dan ga ik hem maar gewoon in de winkel halen!
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    True en daarom pre-order ik ook nooit iets. Ik zie het nut nl ook niet van een Limited Edition.... Oké, er zit een DVDtje bij met de making of... Hoe vaak kijk je dat nou? Het gaat toch om de game?
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien wist MS dat ook wel van de FRS. Daarom zijn zij uitgekozen, dan kunnen ze ook niet te vroeg verkopen :+
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Succes! Heb hem zelf dus ook gehaald bij Dixons in Alkmaar..... Hopelijk hebben ze de mail nog niet gelezen ;)
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ach, als je het echt zo erg vindt.. laat de FRS stikken, en haal de normale als het je niet uit maakt. 10 euro voor zo'n gaaf Tshirt is ook niet duur. Leuke goodie die alleen de mensen die een preorder kit hebben gekocht hebben, :9 *Winks @ Jows* ;)
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Futerezone Rotterdam had toch ook van die pre order kitten? Dan zijn er toch nog meer winkels en niet frs alleen
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, zoals ik net al zei.. ik heb hem ook niet bij de FRS gehaald.
     
  15. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Le komt morgen bij de winkel waar ik heb gepreorderd en mss... heel mss verkopen ze hem dan ook morgen.
     
  16. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone Rotterdam verkoopt hun pre-orders nu al. Maar Zoetermeer nog niet, Future Zone naait keihard. Als ik hem vandaag niet bij Zoetermeer kan ophalen annuleer ik mijn andere bestellingen bij ze en krijgen ze lekker de tering en koop ik daar nooit meer wat.

    Reden waarom ik zo pissed off reageer is dus omdat ze hem al wel in Rotterdam bij de Futurezone verkoopt en dus niet in Zoetermeer.
     
  17. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt ie al verkocht bij de bart smit? want op de site kun je hem ook al bestellen
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ga kijken...
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    iemand enig idee of ie in utrecht ergens is?:+
     
  20. Ik heb hier in regio breda/etten-leur overal gekeken,bij de Freerecord shop,Intertoys,Dixons,Mediamarkt,en Musisstore maar nergens Gears of War te bekenen.Morgenavond mischien meer kans :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina