Ga eerst eens testen voor je vantevoren gelijk commentaar hebt..er zal vast een keer een goede superhelden spel komen..ik zeg niet dat dit wat is..maar ga ook niet vantevoren dingen roepen.
Iemand die ervaringen kan posten? Op de frontpage staat dat de besturing niet echt lekker is, iemand die dit kan bevestigen/ontkennen? Download m zelf vanavond.
Niet lekker is een understatement, het is gewoon bagger. De camera is irritant, de wereld is kaal, en het ziet er niet uit.
net de demo uitgespeeld. Grafisch is het niet echt je van het en de besturing zou ook beter kunnen. Toch vind ik het op een bepaalde manier wel vermakelijk. Als je de spiderman games leuk vond, zul je dit denk ik ook wel tof vinden. Wat dan wel weer minder is het feit dat je superman speelt, een uit de tijd geraakte superheld, en dat de stad nu bepaald niet tot de verbeelding spreekt.
heb hem net gespeeld... gameplay is eentonig en graphix zijn inderdaad niet alles.. maar op een of andere manier is wat kloten in die stad en een evil superman worden best leuk ow en de stad is ook heel erg kaal...
Ik vond het leuker dan verwacht. Dat vliegen is wel geinig, net als je superkrachten. Maar 1 keertje spelen vond ik wel genoeg eigenlijk
vind het echt leuk, het is lelijk, maargoed dat heb je altijd wel met filmspellen. denk dat ik deze een x koop in de xbazaar ofzo ook erg leuk, dat je gewonden naar een ambulance kan brengen enzo.
Prachtige reactie! Ik heb al verscheidene trailers gezien die mij een slechte indruk gaven over de game, ook 'dé sites' waren er niet echt over te spreken. Maar ja, je weet maar nooit! Zal 'm wel even downen, om gewoon 's te spelen.
het rare vind ik trouwens wel als je zo heel snel naar beneden gaat (in de zee) komen er stenen uit de zee xD!
Dat is het mooie aan die demo's. Voor als je jezelf verveelt ofzo, dat je dan heerlijk kan rondkutten met zo'n game, beetje rondliegen enzo.