[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Damnn zit nu in het eerste echte level zeg maar .. en hij is best nog wel pittig op Hardcore !!

ben al Meerdere keren doodgegaan :9

voor de rest moet ik echt nog wel ff wennen aan de controls het speelt heel anders dan bijv ghost recon of andere Third en first person shooters !

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb GoW vandaag binnen, vanavond ga ik hem spelen. Ik moet helaas gewoon doorwerken haha.

Omdat ik niet kan zeggen waar ik hem vandaan heb (wel legaal, maar die winkel wil gewoon niet dat ik het zeg, dus doe ik dat niet omdat ik mijn games daar altijd vandaan heb) post ik dit niet in het topic over GoW gespot in de winkel.

Ik wil trouwens graag weten van degene die hem hebben of je nou als je in Co-Up online als Dom speelt wel gewoon een eigen savegame kunt hebben?

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik alleen niet snap is .. ik speel nu de singelplayer maar kan dan altijd iemand met ook GoW erbij springen als Co-buddy ?

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Ja dat kan :)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt alleen als fenix een save-game .. als dom niet

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o..m..g.. dacht dat ik erge uitspraken had gehoord van '' gears of war '' mr nu hoorde ik van mijn zus toch wel het toppunt.. dus ze praatte met me andere zus erover iets van een bart smit actie van code invoeren dat je iets kon winnen van cars ( je weet wel die geanimeerde pratende apparaten op 4 wielen )... dus zij naar de site van bart smit, en wist niet waar je dat in moest vullen voor die code.. vraagt, ik zie wel iets staan van '' cars of war'' toen dacht ik.. nee.. omg... hoe erg kan je uitspraak dan zijn |:- ik had er gewoon geen commentaar op...

7. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ignorance is bliss ofzo ;P

8. prahladsingh

prahladsingh Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Of beter gezegd als jij de game host als co-op dan kun je, als je ermee stopt de volgende keer weer verder gaan waar je gebleven was..

even je aanvullen fardo..

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik las hier ook iemand zeggen dat je op elk moment de moeilijkheidsgraad kon veranderen .. ik ben nu op Hardcore begonnen .. maar jezus zit nu bij een stuk waar ik maar Niet Voorbij kom , HEEL irritant ! dus ik wil hem gewoon op Casual spelen ..of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen :mad:

10. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me wel mischien moet je met een buddy t nog s proberen ?

11. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    RAAR ik speelde net training gwn, valt het beeld opeens uit, ik kon nog wel spelen want ik voelde de controller trillen maar zwart scherm O_O

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    edit: kan gewoon .. je moet gewoon quitten en dan campaign continui en dan Casual kiezen ipv hardcore .. dus sommige stukken kan je gewoon Hardcore doen en sommige stukken weer Casual !!

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ligt waarschijnlijk aan je tv

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad mijn tv was 15 jaar oud -.- ik raad je dus aan een andere tekopen! Of het is je eerste keer ^^ Zoniet! Dumpen die hap! En als je slim bent of je spaart ff door op een hdtv of als je het geld er nu al voor hebt koop je er 1 ^^ Ik had een hele goeie voor 750 euro ^^

15. shonosuke

shonosuke Guest

Als iemand zin in co-op heeft voeg me maar toe

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zojuist het 1e level op harcore gehaald. Damn dit is nice..

En over dat de cutscenes gewoon net zo netjes overlopen in de normale gameplay is waar.. Mooi man. Zelfs op een gewone TV :D

//edit; enige wat ik so far nog een beetje vervelend is; het onderscheid kunnen maken tussen je team en de Locust. Maar dat zal wel wennen ^^

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik werk in Waddinxveen, ik kan even bij je langs komen. :cool: :b:

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    Yes!!!
    k heb zojuist mijn xbox terug gekregen, de dag voor GoW bij mijn gameshop te koop is. mijn dag kan niet meer stuk.
    ik ga maar snel weer spelen, ik heb heel wat uurtjes in te halen +)

19. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Of ga even langs gouda, daar is hij bij de Dixons al te koop. Kreeg net de eerste mee, heb gelijk gcshop.nl gemaild om mijn bestelling te annuleren en dat is ook gelukt :thumbs:

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    1ste Act bedoel je zeker ?

want er zijn toch 6 levels in een Act ..maar ik ben volgens mij al redelijk ver alleen snap ik niet echt wanneer hij overgaat naar een ander "level" zeg maar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina