[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peet1979

    peet1979 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Fardo,

    Ik hoop dat je mij ook uit de brand kunt / wil helpen.

    Het volgende...Ik heb connectie met xbox live via draadloos router (Linksys WRT54G). Het werkt allemaal goed, alleen krijg ik bij het testen de melding dat de NAT: moderate is. Waarschijnlijk hierdoor kan ik tijdens een on-line wedstrijdje niet met mijn tegenstander praten. Ik hoor hem wel, maar hij mij niet...??? Ik heb internet via ADSL van Versatel en gebruik dus een Linksys WRT54G draadloos router i.c.m. de draadloze connector van Microsoft.

    Kun je mij aub helpen...??? Alvast heel erg Bedankt!!!
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Draadloos

    Hee ff kijken of jullie mij hiermee kunnen helpen.

    Ik heb een draadloze verbinding door het hele huis, en in mijn eigen computer zit (via een USB) een draadloze ontvanger.

    Nu zag ik in de xbox 360 ook een USB poort boven de internetdraad Input.

    Ik denk dat het dan wel kan om de ontvanger uit mijn computer in mijn xbox te doen?

    Of is da niet mogelijk...

    B.v.d.

    Tum
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Alleen de wireless adapter van Microsoft werkt (op de xbox 360 staan geen drivers voor andere apparatuur)

    @Peet1979 - Je moet UPNP aanzetten in je router dan moet deze weer op open komen te staan.

    Als dit niet het geval is post dan het merk van je modem en geef me even iets meer gegevens over je steup
     
  4. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme,
    Het komt er dus op neer dat als je draadloos internet hebt, je minimaal 120 euro nog extra moet betalen om op live te komen?

    Beetje vervelend weer al die extra kosten, dan zit k voorlopig niet op live

    Fardo kan je me anders uitleggen hoe ik een (crappy) verbinding via een internetkabel tussen mijn computer en mijn xbox moet krijgen?

    Ik heb tot nu toe wel een kabel er tussen gedaan maar dan kreeg ik op mijn computer de melding, deze verbinding heeft wenig tot geen internetmogelijkheden ofzo, en op live kreeg ik dan géén verbinding!

    Moet ik eerst een nieuwe verbinding aanmaken op mijn computer ofzo? en zo ja hoe doe ik dat?

    B.v.d.
    Tum
     
  5. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op draadloze netwerkverbinding rechtermuisknop doen. Dan eigenschappen, geavanceerd en dan moet je internet delen doen.
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Het is allemaal gelukt, had eerst al het internet vergalt hier... Uiteindelijk toch een verbinding via pc->xbox360 en de rest allemaal draadloos, en gaat goed!
    Pes6 werkt top
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  7. peet1979

    peet1979 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0

    @Fardo: UPNP heb ik aangezet, tevens heb ik alle poorten (zoals in jouw FAQ aangegeven) opengezet. Een static-IP adres aangemaakt en toch werkt het nog niet.....:mad:..??? Tevens krijg ik bij de TEST melding dat de NAT nu Open is ipv Moderated. Dus dat moet goed zijn?

    Ik heb een Thomson Speedtoch 510 modem. Ik hoop dat je me kan helpen..Ik heb al van alles geprobeerd, maar tegenstanders horen mij nog steeds niet via de headset. Ook als ik een Voice-Bericht maakt via live, hoor ik niets terug.??
     
  8. Roodje

    Roodje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, ik heb een probleem, ik hoop dat je mij kan helpen.
    Het probleem luidt als volgt, mijn draadloze verbinding tussen mijn wireless adapter en mijn router(speedTouch 570i) hebben het altijd uitstekend gedaan, tot ik vorige week mijn xbox terug kreeg van reperatie. Sindsdien disconnect live heel snel als ik ingelogd ben. Dus ik kan niet normaal op live, elke keer als ik er op zit, disconnect hij naar paar minuten. Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen??

    Ik hoop dat je spoedig antwoord kan gegeven, want ik wil weer snel op live kunnen!! :9

    De ene keer is het IP adress(Failed), de andere keer dns, mtu of icmp! De laatse tijd geeft hij ip adress als fout aan met de codering:
    w:0000-0021
    x:4000-1001
    y:0000-0000
    z:0000-0000
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  9. fredenevy

    fredenevy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    mijn netwerkverbinding staat op gedeeld maar toch krijg ik nog geen verbinding. als ik in xbox dashboard ga kijken in mijn netwerk selecteer staat er boven dat het verbonden is. ik geef dan mijn WEP-key in en als ik dan de media wil testen geeft hij aan dat de wireless not connected is.
    Ik krijg dan ook de foutcode 8000-0011.
    Als max payne dit leest of heideroos kunnen ze misschien helpen want ik heb telenet en heb de D-link 2400
     
  10. Robnnl

    Robnnl Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook een probleem.
    Ik heb gisteren een Wireless Adapter voor mijn 360 gehaald maar....
    Hij vind het netwerk niet. De router staat op zolder, beneden ziet de 360 de router niet, boven niet, en op zolder zelf ook niet. Hij zit wel verschillende netwerken van de buren maar daar moet ik natuurlijk niet op zitten. Ik kan een netwerk toevoegen bij SSID naam maar ik kan WPA2 beveiliging die wij gebruiken niet selecteren (grijs gekleurd terwijl de andere mogelijkheden zwart gekleurd zijn). De xbox helpdesk kon mij niet helpen....Wij hebben een Draytek Vigor 2600VGe en met mijn laptop heb ik overal in huis gewoon een zeer goede verbinding. Misschien heeft iemand een oplossing?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je zelf niets hoort als jeeen voice bericht maakt... ligt het aan je headset .. staat deze op mute?
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Draadlozen router + een netwerk adapter. Ik heb de adapter eringestopt en me draadloze router staat aan. Ik probeer verbinding te maken maar het lukt niet. Ik doe de test maar ik kom niet door de IP. Wat doe ik fout (Er is met een ethernet kabel 1 Apple mee aangesloten + een laptop, draadloos)
     
  13. Robnnl

    Robnnl Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb het, de adapter ondersteunt nog geen WPA2, iemand enig idee hoe ik dit kan fixen of wanneer de support komt?
     
  14. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me nog steeds niets gelukt kan iemand me helpen :'-(
    Ik heb een Netgear draadloze modem.
    ik drukte op Y en kreeg :
    W: 0000-0000
    X: 8000-0033
    Z: 0000-0000
    ik wist niet of bij X een c of 0 stond.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo:
    1. Ga naar je pc configuratie scherm
    2. Daar zie je Wirelessnetwerk configureren (Wireless Connect now) (groene golfjes)
    3. Druk op deze knop ...
    4. Maak een bootdisk (kopier deze naar je USB device .. mp3 speler)
    5. Connecteer deze bootdisk aan je xbox 360
    6. Ga naar setup van je xbox 360
    7. selecteer connect now!
    8. Je wirelles netwerk is nu goed opgezet (je WPA of WEP key word gelijk goed gezet ... geen tik fouten meer!!)

    lukt dit ook met een ipod video?
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    kan er niemand antwoord geven?
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    ik heb dus hier thuis draadloos inet. En ik zit met dat draadloze ding op live. Alleen is m'n signaal boven op m'n kamer vrij zwak. Is er iets waarmee ik dit kan versterken?? ik had zelf dit al gevonden:

    http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/internet_en_netwerk/draadloos/SITECOM+WL-030+Wireless+netwerk+omni+antenne+10+DBi.7078252/default.aspx

    of dit: http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/internet_en_netwerk/draadloos/SITECOM+WL-130+Netwerk+Range+extender+54G.7078253/default.aspx?productmenu=specifications

    'Zijn er mensen die hier ervaring meehebben??
     
  18. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de US Robotics ADSL Sureconnect USR019106

    Ik heb de allereerste firmware eropstaan, maar wil de nieuwste.
    Waneer ik de nieuwste echter selecteer, zou het een ongeldige versie zijn.
    Heeft nog iemand dit probleem gehad?

    Of zou ik niet direct de nieuwste erop kunnen zetten, maar eerst alle voorgaande moeten installeren?
     
  19. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    En een andere vraag:

    Is het eigenlijk mogelijk om met een accespoint draadloos te gamen?

    Ik poste een tijdje geleden hier het probleem van mijn collega.
    Hij heeft een D-Link 2000 AP+ en een kabelverbinding.

    Ik heb alles geprobeerd, maar kan geen verbinding krijgen. Dit is het model:http://www.dlink.be/?go=gNTyP9CgrdF...hLPG3yV3oUY18g6ltbNlwaaFp6DQoHDrqzC9E IkKBN7k

    Ik ken er niets van, maar betekent het volgende tekstje niet dat het wel zou moeten lukken?

    Ingebouwde brugfuncties
    De DWL-2000AP+ kan worden geconfigureerd om in elk van de 4 modi te functioneren: (1) als een draadloos toegangspunt, (2) een punt-tot-punt draadloze brug (3 ) een punt-tot-meervoudig punt draadloze brug, of (4) een draadloze client. Met deze ingebouwde functies schenkt de DWL-2000AP+ u de flexibiliteit om het toestel volgens de behoeften van uw omgeving te configureren.

    Zijn pc kan nu wel draadloos aangesloten zijn en werkt perfect!
    Zou zijn xbox wel online geraken als de pc uitstaat?
     
  20. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje ik heb beneden gewoon internet via een draadje, kan ik met een draadloze router, internet naar boven krijgen als ik zo`n wireless netwerk adaptor in mijn xbox doe? werkt dat dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina