[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lieve soul2soul,

Dit heet een hype. Mensen kunnen niet écht niet slapen omdat er een spel uitkomt wat ze helemaal te gek vinden, maar om uit te drukken hoe graag je dat spel wil hebben zeg je het toch maar. Overigens denk ik niet dat je op een xboxforum kan zeggen dat mensen minder moeten gamen. Mensen die gamen komen namelijk speciaal naar een xboxforum om over gamen te praten.

:b:

2. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ce enzo komen daar morgen als het goed is ;)

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hahaah en dat geloof jij zelf?

maarre ff ontopic, ik zal wel evn gaan kijken strax in c'borg, hoe staathet met utrecht?

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ehh het gaat geloof ik over mijn post van alweer een paar pagina's terug enne: ik kon dus écht niet slapen en heb dus over GoW gedroomd8)
    al had ik liever het niet gehad...
    en ik heb dus ook amper gegeten vandaag doordat ik geen tijd heb om te eten omdat ik steeds op het forum zit8)

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  5. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een pre order kit en heb hem zeker weten vrijdag.. een heel weekend om te spelen en misschien morgen dat zie ik wel

6. Freefall

Freefall Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CE's zijn vandaag gewoon binnengekomen hoor, nu nog de andere helft via andere leverancier ;)

....en kijken of ik ze morgen toch maar ga verkopen :):

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    (niet dat ik niet kan slapen om een game)

Wat is daar nou raar aan? anere mensen kunnen niet slapen om een ander ding.. :{

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar GoW is heel eng (zie posts tientallen bladzijdes terug.. van gisteren dus :+). Of kon je serieus niet slapen door het wachten?

9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    same as me, hopelijk krijg je wel een relaxed hoesje ik heb geen zin in een steel-case die m'n cd's verslindt

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik kon dus niet slapen door het enthousiasme voor de game:)
    ontstaan na de uitzending van gamekings:)
    en wat is daar eigenlijk raar aan, sommigen kunnen voor hun verjaardag niet slapen, so what...
    oke, ik heb ook over GoW gedroomd en amper gegeten, maar so what...

11. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Dixons Rotterdam op de lijnbaan heeft em, daar heb ik er net 2 gehaald... er staan er nog 2 op mijn naam.. gewoon Bormann zeggen =D

12. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen natuurlijk ;) ideereen gaat verkopen! mis je anders mooi inkomen. Mij maakt het niet meer uit.. ik wacht nu wel tot Vrijdag.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe, het is op zich niet vreemd dat je niet kan slapen erdoor.. Als je gewoon een beetje ligt te dromen van hoe het zal worden en alles, en benieuwd bent ernaar, zou ik het me goed kunnen voorstellen. Maar goed de hype is voor mij pas een week geleden begonnen ofzo, daarvoor heb ik bewust niet meegedaan ;).

Amper gegeten is trouwens wel een afrader, straks ben je ziek op Emergence Day :eek:

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga morgen denk even Amsterdam in. Daar zal er vast wel ergens een winkel zijn waar de game te koop is, toch? :p En anders word ik ook gek xD

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen zin te eten door die emotie over GoW, ik kan het niet verloorloven er even niet aan te denken maar hebw el erge honger!
    ik denk da ik ga proberen voor de pc te eten dan kan ik nog wel de thread doorlezen8)

16. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    hahah iik steun je wel, hoor, heb namelijk sinds 8 uur nix meer gegeten dus mag je wel een beetje van mijn honger overnemen :):

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    het is even rustig op het forum...ik ga een poging wagen snel wat naar binnen te werken8)

18. SlayerPaTjE

SlayerPaTjE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had vanochtend FRS Maarssen gebeld en daar zeiden ze dat ze hem misschien morgen binnen zouden krijgen, en ze zeiden niks over niet mogen verkopen ofzo

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: ik hoorde dat er in Maarsen het komende half uur GoW bij de FRS ligt, maar dat hij daarna tot zaterdag wordt weggestopt.. Rennen! ;)

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh dat is heel goed nieuws:D
    misschien kan ik hem dan toch morgen spelen:D:D:D
    nog één nacht niet slapen is nog wel vol te houden....denk ik...
    maak er maar grapjes over...ik lijd hier wel aan een ongenezelijke ziekte hoor8)

Laatst bewerkt: 15 nov 2006

Deel Deze Pagina