1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerd, sorry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2006
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand mss een goede router voor xbox live, liefst gewoon wired, aangezien dat gewoon snellere verbinding is!
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej,

    Ik heb een beetje gek probleempje. Mijn xbox live doet het gewoon perfect als ik dashboard opstart. Maar zodra ik een game opstart schrijft hij me meteen van xbox live af terwijl hij daarna vraagt of ik een Update wil downloaden (wat dus moeilijk gaat zonder verbinding :D ) Dit gaat zo altijd.

    Maar het probleem is pas opgedoken nadat er een update voor Saints Row kwam.

    Ik heb wel gewoon de fall update gedownload en alles werkt verder nog goed. :)

    Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet, alvast bedankt.
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hij gooit je altijd van live af als er een update beschikbaar is om problemen op live tussen verschillende versies te voorkomen. Verder zou ik even naar MS e-mailen: http://support.xbox.com/eform.aspx?productKey=xbox360live&page=support_home_options_form_byemail&ct=eformts&locale=nl-nl
     
  5. Mavel

    Mavel Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik heb een vraagje.. ik heb een xbox 360.. ik heb een UTP kabel van de xbox naar een switch gedaan en de andere UTP kabel van de switch naar men laptop.. Nu zegt ie de heletijd netwerk adres verkrijgen maar dat doet ie maar niet=( ik heb alles op automatisch staan.. En de andere netwerk adapter (draadloze) heb ik aangevinkt dat ie internet mag delen.. maar niks werkt.. ik krijg LIVE niet aan de gang.. Wie o wie kan mij helpen????

    mvg

    Marcel
     
  6. freakshow

    freakshow Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan maar eens in dit topic proberen, aangezien niemand meer in andere topic reageert. Krijg dus een foutmelding genaamd " The public port can not be 88. Because it will have a collision with the home gateway webservice" .. iemand ideeen? als je weer wilt weten kijk dan ff op de laaste pagina van internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS. danku \o/
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een update voor routers want ik heb van een router v7 en de lijst gaat tot v6
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    V7 werkt hetzelfde als V6 :) dus je kan de instellingen van V6 gebruiken
     
  9. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb een nieuwe router gekocht, de Sitecom WL 173, heb me xbox 360 gewoon wired aangesloten, alleen word ik niet goed wijs van de instelmogenlijkheden binnen de router om van de moderate NAT een open NAT te maken? ook op www.portforwarding.com zijn er nog geen gegevens over mijn router beschikbaar, k heb overigens wel al een statisch IP voor me xbox (en PC, voor utorrent) alleen weet ik dus niet waar en hoe k de port kan forwarden

    [​IMG]

    ik neem aan dat ik hier iets moet invullen, maar wat? of mss juist in een ander venster? Please help me?

    overigens kan ik met me nieuwe router wel updates downloaden eindelijk:)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    @fardo _O_
    ik krijg het maar niet voor elkaar :confused: . ik heb een netgear wgr614 v7 (compitable xboxlive?) . ik heb dus ook een draadloze network adapter en wil die daar op aan sluiten. Maar ik doe iets verkeerd want hij kan het netwerk niet vinden *drukt op y*
    000-000
    8000-0033
    00..-(voor de rest allemaal nullen)
    wat moet ik doen om hem er mee te linken?|:- want het wordt nu wel tijd dat ik eindelijk kan xbox liven vooral met gow in het vooruitzicht. alvast bedankt
     
  11. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    heey, ik heb ff een vraagje kun je zo een nieuwe modem kopen of heeft dat iets te maken met je provider??
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je om de zoveel tijd een gratis router van de provider. Anders kun je nog in shop kijken van je provider die modem's werken dan met welk internet je hebt.
     
  13. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, weet jij mss raad voor mijn probleem? morge als ik Gears haal, wil k graag propperly game:p
     
  14. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ohwkeej kun je dna gewoon zo'n modem kopen hoef je die dan ook alleen maar intepluggen??
    ik Wil dan de SpeedTouch 516 kopen maar is die wel compatible met de sitecom router weet iemand da??
     
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de ervaring dat je hem moet installeren. Maar dat lukt iedereen wel en is zo klaar.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    portforward niet aanzetten en upnp op enabled zetten. nog een ker proberen
     
  17. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej maar weeet iemand of dat die speedtouch modem compatible is met de sitecom routerO-)
     
  18. LSDraqon

    LSDraqon Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze topic helemaal gelzen maar dan bij wil het echt niet lukken
    Ik heb mn xbx direct verbonden met mn Livebox (wanadoo).

    Ik heb ook geprobeerd om mijn IP adres te veranderen en de 3 poorten toegevoegd op de LB instellingen onder de firewall maar geen resultaat.

    Mijn NAT blijft op Moderate staan (bij sommige IP adressen zelf Strict), alles behalve open.

    Ik weet het echt niet meer, wie heeft de gouden tip????


    [​IMG]


    Alvast bedankt,
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.

    als ik de poorten in mijn sweex router forward. gaat hij zeggen dat ik 88 niet kan forwarden omdat dat botst met de gateway home web service.

    hoe kan ik dit kwijtraken?
     
  20. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag overgegaan van ADSL naar glasvezel internet, dus ben ook van router veranderd.. Ik had een E-tech ADRT03 ADSL-router die zonder problemen 'open' NAT gaf na poorten openzetten of DMZ gebruiken.. Nu heb ik echter een E-tech RTBR05 algemene breedband router die ik met geen mogelijkheid op 'open' NAT krijg, Mijn Xbox 360 blijft maar 'strict' aangeven.. |:-

    Poorten openzetten heeft geen zin, en ook DMZ maakt niks uit.. Nieuwste firmware staat er ook al op, dus dat is het ook niet.. Ik heb E-tech al gemaild of zij een idee hebben, maar nog niks gehoord.. Ik heb mijn Xbox 360 tijdelijk maar weer op de ADSL router gezet, maar dat werkt natuurlijk slechts tot mijn ADSL verbinding afgesloten wordt..

    Iemand hier toevallig ervaring met de E-tech RTBR05 router, of tips?
     

Deel Deze Pagina