Ik heb Play-asia een mail gestuurd met de vraag wanneer ik Marvel kan verwachten, hun reactie: Hi Martin, thank you for contacting Play-Asia.com. Let us apologize for the delay in shipping your order first. There is asudden delay in restocking. We regret the restocking date is still notconfirmed. We will try to get the stock and ship your order as soon aspossible. If there are any news, we will contact you. For the timebeing, we kindly request for your patience. In case of any further question please do not hesitate to contact usagain. Best regards, Michelle Play-Asia.com Tjah lekker dan!
Op IGN, in de head to head, vonden ze de graphics van de Xbox360 beter dan de PS3, ondanks de 1080p van de PS3 en ook smoother.
vandaag een briefje in de brievenbus van tnt, een pakketje geprobeerd af te leveren van play-asia. en jawel hoor een verschuldigd bedrag van €8,58. Hopelijk is morgen een iemand thuis als ze komen, dan kan ik eindelijk eens gaan spelen
Ik heb ook een mail gestuurd maar kreeg een reactie terug dat ze Marvel niet meer kunnen leveren. Heb ze teruggemaild of ie nooit meer komt of dat er wat anders aan de hand is. "For 'Marvel Ultimate Alliance', it is is out of stock now and we cannot offer it to you anymore. Would you like to change to another item instead?"
Hmm... Laat het ons weten wat ze straks terugsturen. Alvast bedankt. Edit: Ik zie net in mijn email dat marvel is verstuurd!
Ik heb het spel nu een tijdje (via da bazar btw) en hij vermaakt prima! Camerepositie is wel even wennen, maar het spelen met allerlei marvelfiguren is ontzettend gaaf, helemaal als je net als ik altijd comicfan bent geweest. Daarnaast is dit net als Lego een leuke game om met zijn 2-en op 1 screen te spelen. Dat is ook precies de reden waarom ik trouwens deze game heb aangeschaft. Er zijn zat verbeterpunten, maar vooralsnog verdient deze game zeker een 7,5. Als ik wat verder ben geef ik wel nog een impressie.
Ik mij het eigenlijk met je eens. Erg vermakelijk spel, maar toch... Ik heb erg veel last van de camerapositie. Soms zie ik de vijand erg laat op me af komen. Gisteren voor het eerst online coöp gedaan. Viel me een beetje tegen, omdat je alleen de campagne opnieuw kunt spelen of vanaf een savegame kunt spelen. Als je vanaf een savegame speelt is de kans groot dat je medespelers weer snel het spel verlaten, omdat ze dan hun eigen savegame gaan spelen of een nieuwe campaign. Erg jammer dat je niet een missie in de lobby kunt aanklikken die je graag wilt spelen. (Of kan dit wel!)
@ Rectal ball : Je kan, als je een game hebt aangemaakt, wel via zo'n extraction point een level selecteren wat je wilt gaan spelen. Als jij bv. in act 4 zit maar je wilt act 2 spelen, dan kan je wel terug teleporteren naar act 2 via zo'n extraction point.
Human torch is gruwelijk sterk wanneer je leveled, zeker met de buff van deadpool erbij. Captain America is ook wel fijn.
ik heb het spel nu uitgespeeld maar heb silver surfer niet vrij gespeeld, kan iemand uitleggen waar je silver surfer kunt krijgen en hoe, en is het iemand gelukt om empress liliandra(ofso) te bevrijden? zo ja, hoe?
@ Lau : Silver Surfer unlock je door de simulation discs uit te spelen. En om de dame te redden moet je de computer naast haar vernietigen.