Zoals iedereen weet heeft Gears of war een co-op mode via xbox live Deze thread is voor als je iemand zoekt om me te co-open Wat info over co-op: -Als jij de “vriend” bent die geinvite word dan speel je als Dominic Santiago als Dominic Santiago krijg je andere achievements -Je kan niet kiezen met wie je speelt -Alleen de marcus speler kan een savefile bijhouden -Er is bijna geen verschil tussen co-op en single player behalve dan dat je met een vriend speelt en je kan andere achievements halen als je de “vriend” bent
Ben benieuwd wat voor achievements je wel kan behalen als 'vriend' zijnde want niemand vind het echt leuk om iemand anders te helpen en dat je zelf dan niks aan hebt...
Vraagje: Ik zelf zit nog in Act 1, Kan iemand mijn dan inviten zodat ik de laatste level al met hem mee speel. Want ik wil dat allemaal niet zien....
dus als iemand singleplayer speelt kan ik joinen? een maat vanme speelde net de SP en er stond geen join session bij hem, kan het dan alleen bij invites?
basovich:Je vriend moet "host co-op session" kiezen en niet gewoon campaign Hij kan jou wel altijd inviten Als iemand zo zin heeft in co-op voeg me maar toe
Krijg hem morgen pas denk ik (bol.com). Maar wil graag co-op en en andere vormen spelen over xbox live. Zoek je nog iemand om mee/tegen te spelen voeg me dan toe.
Ik hoorde een aantal keer dat 4 player co-op ook mogelijk was, maar nu wordt er gezegd dat het alleen mogelijk is met 2 players. Ik weet het zelf niet...heb nog geen live, maar ben er wel sterk over na aan het denken om het toch maar te gaan aanschaffen.