weet je wat het ergst is, m'n halve vrienden lijst speelt dit spel nu, ik ga m'n box nog geen eens aanzetten
Ik heb het geluk dat niemand in mijn lijst (ongeveer 50 mensen waarvan bijna allemaal Nederlanders) m nog heeft Dus ik kan rustig CoD 3 doen, zonder me te ergeren \o/
Ik kreeg hem ook niet mee bij de dixons in bergen op zoom maar ik ga ook morgenochtend, wel heel vroeg!
Mijn CE met Bonus Pack is vandaag verzonden... Heb m dus hopelijk morgen binnen, kan m alleen pas op z'n vroegst vrijdagavodn spelen beetje jammer!!!
Ik was daarstraks in Dixons. Ik zag hem (uiteraard) niet staan.Dus ik ga naar de medewerker met de volgende vraag: ''Mag ik GOW,ik weet dat ie in het magazijn ligt'' De verkoper:''oh maar we hebben hem nog niet'' Ik zag aan z'n gezicht dat ie een leugen aan het verkopen stond. Dus ik vraag hem herhaaldelijk:''Heb je hem echt niet?'' Hij:''Nee ik heb hem echt niet''(hij loog dat ie barstte) De klant achter mij:''Goh, je wil hem wel erg graag hebben ''
tja hij heeft hem 100% want alle dixons hebben hem vandaag geleverd gerklegen! maar aangezien er een boete van 10k wordt gegeven is de kans dat ik hem morgen kan kopen bijzonder klein schat ik zo
Probeer het bij de Dixons in Bussum! Vandaag daar nog geweest en zag een aantal mensen nog aan de haal gaan met GoW. Je kan er van op aan dat ze het daar verkopen.
Ik denk dat ie morgen wel te koop is. ik was ook ff in V&D (daar hebben ze echt GEEN verstand ) Ik vragen aan de verkoper, hij in de computer kijken:''Morgen krijgen we hem binnen met de vracht, maar we hebben hem wel al voor andere systemen '' Als ze hem vandaag binnen hadden gehad had ik hem zeker wel kunnen kopen. Ze hadden hem zo uit het magazijn gehaald voor me. :b: Ik hoop maar dat er morgen dezelfde mensen aan het werk zijn daar Leuk trouwens die schijnheiligheid bij mij op de vraag wanneer die dan binnen zou moeten komen:''OH..als het goed is hebben jullie hem al''. Hehe..
Gekke wereld je hebt een game in je magazijn liggen je mag hem alleen niet verkopen want anders krijg je een boete van 10.000 euro. Moet allemaal niet gekker worden. En die yanken maar rustig doorspelen
Ik denk dat ik hem gewoon een vrijdag maar ga halen,dan weet ik zeker dat ze hem hebben en mogen verkopen .Vandaag veel winkels langs geweest meer echt nergens stond die erbij.