Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij zitten lezen?? bekijk het nieuws eens. en lees nu eens goed. er staat toch duidelijk: de beta van mp komt in de lente voor de game zelf uit, EVENEENS in de lente van 2007

2. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    en wtf is er met jouw internet , gewoon een link naar een filmpje ovr halo3:{

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Over het bezoek aan Bungie (halo maps) door 1up

5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom niet? Ik kan toch wel iets verwachten of niet?:confused: En dat dacht ik omdat dan Halo1 precies 6 jaar geleden was uitgekomen en zo als het ware de Trilogy rond is.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Had die al eens gedownload, alleen het laatste kwartier gaat over halo3 en er word niet veel intressant gezegt hoor :)

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    nee idd. En die plaatjes leken net opgepoetste versies van halo 2 verdomme. Had bijvoorbeeld in ieder geval toch wel gras verwacht wat fucking OMHOOG staat en niet zon platte groene vlakte:x . Spijtig.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat is ook gewoon de stijl van halo, en je moet ook niet vergeten dat dit gewoon een verre beta is. Probeer niet te snel conclusies te trekken want er zullen nog genoeg grafische dingen verbeterd worden...

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dat van die stijl dat heb ik vaker gehoord...maar dat is echt onzin. Een halo met detail ziet er gewoon beter uit dan zonder dus dat excuus van dat de sfeer dan beter uitkomt is bullcrap. Na beelden van Gears of War en andere ps3 games enzo is dit vrij matig.

Hoop idd dat er nog heel veel aan het uiterlijk veranderd anders moet het wel heel veel pret zijn wil het nog zoveel indruk op me maken als halo 2 met live.

10. Dioxic

Dioxic Guest

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Oooeeehh. ze stonden wel in een magazine, maar niet op internet volgens mij.

12. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    werkt niet hier:9

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jij engels kan, maar op bungie.net staat dit toch egt NIET. Andere sites waar jij het misshcien in het Nederlands vandaan haalt hebben dus gewoon verkeerd want die hebben allemaal aan de hand van dezelfde info dat stukje nieuws geschreven. Met adnere woorden een vertaal fout om het verhaal sappiger te maken, maar geen enkele kern van waarheid als je bungie.net erop na slaat_0/

14. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    En hier de enigste quote van bungie.net over de release van halo3 en de MP beta.

"but we can confirm that our fans will have an opportunity to play Halo 3 multiplayer over Xbox Live BEFORE the final game is available."

Nou stelletje ongelofige thomassen, vertel mij nou eens waar staat dat halo3 ook in de lente uitkomt_0/

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    wauw, nu ben je echt stoer.
    als ik mijn info hier van xbw haal. dan geloof ik die ook. en als er staat dat de volle game in de lente van 2007 uitkomt, dan vertrouw ik er ook op dat dat zo is. als zij en fout maken kan ik er toch ook niets aan doen? ik zei ergens ook al dat er iets niet aan klopte dus je moet niet meteen iedereen een ongelovige tomas gaan noemen want wij kunnen ook niet weten wat waar en niet waar is.

16. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En als jij nou goed leest, had je kunnen weten dat we dat van een andere site hebben en er al overuit waren dat het een fout is.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Waarom word hij dan afgezeken dat hij het fout heeft? Anders meet je ff met 2 maten :9

18. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dit omdat ik een tijdje geleden al aangaf dat de info die jullie gebruikten niet klopte, vervolgens werd ik flink geflamed. Daarom dus die vorige post;)

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ok:)
    peace..

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Weetje nog de eerste singleplayer trailer van Halo 2? Daar waren alle gebouwen gewoon grijze huizen zonder texture. Bij veel screenshots is dat nu wéér het geval. Bungie heeft zelf aangegeven dat veel textures slechts placeholders zijn.
    Dat komt wel goed. :) Hebben Halo 1 en 2 je grafisch teleur gesteld?
    En bovendien, de eerste aankondigingstrailer van de E3 2006, die was realtime met de ingame engine. Daarmee heeft de engine zich wel voldoende mee bewezen imo!

Verre beta, een alfa zelfs! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina