[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

  1. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    En je moet natuurlijk ook niet dnken dat je een appel gaat eten,
    want het is een peer. Vergelijk geen GoW met een FPS.
     
  2. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en ik vind het super heb nog niet meer woorden voor
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wat vind jij van de game ormagon......?????

    speelt het een beetje op de gouwe ouwe xbox????:lol:
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    doe is niet zo onaardig tegen hem:+
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3

    heb een woeste bui vanavond \o/


    't blijft leuk als mensen (zgn uit ervaring) iets verkondigen terwijl de 360 waarschijnlijk nog op de sinterklaas verlanglijst staat.


    grrrrrr.....woestenoestebeuk 8)
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Game is echt ubervet!Wacht maar tot je in act 3 bent,je zult je ogen niet geloven!!

    Mp vind ik juist wel vet 4 tegen 4 (al moet ik zeggen dat ik ook niet dol ben top die sniper)

    Maar wel een supervet spel!!

    Deze game moet je gewoon gespeeld hebben!!
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    single player

    Heb tot op heden alleen single player gespeeld. Ik speel nu op casual en moet zeggen dat ik m'n teamgenoten wat raar vindt reageren. Ze rennen als kip zonder kop door het strijdveld en door de vuurlinies. Hopelijk gaat dit op een hoger niveau wat anders.
    Voor de rest is de game grafisch een toppertje _O_ Icm. met een 5.1 setje is dit voor het oog en het oor een wonder :) Tot op heden geen spijd, en heb de mp nog niet eens gespeeld :9
     
  8. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat mij stoort is dat de textures er soms wat later in komen na het laden. Dus net zoals de tussenfilmpjes van halo 2. Voor de rest niks wat mij echt stoort ofzo.

    De game zelfs is vrij moeilijk op hardcore. Maar daar houd ik wel van :)
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar daar is de AI van je team-mates ook beter?
     
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is echt ontzettend vet, het geluid en de graphics zijn top en het is echt een hele intense ervaring =D de AI van je teammates zuigt idd behoorlijk maarja dat zorgt ervoor dat ik zelf meer te knallen heb :) De shoot outs zijn ontzettend bruut met veel gore en de AI van de tegenstanders is best goed =D de game is ook vrij moeilijk, je kan er niet zomaar doorheen rennen en multiplayer is tot nu toe de beste multiplayer die ik heb gezien, alleen schiet de sniper rifle wel ontzettend hard. maar aan de andere kant, het ingezoomd rondkijken gaat niet echt denderend snel dus dit heft het een soort van weer een beetje op :)

    BTW CHAINSAW FTW =D
     
  11. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? Ik heb hem in de 4 uur dat ik hem speelde misschien maar 5 a 6 keer gebruikt wat op zich vrij weinig is.
     
  12. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    wat die chainsaw? =D ik een paar keer op live en een keer of 9 in de single player =D echt te grappig die soort van stuiptrekkingen van je slachtoffer en het blood wat alle kanten op spuit =D en die soort van pudding wat daarna overblijft wat vroeger menselijk is geweest is gewoon te vet =D ik wou dat je er ingame over kon pissen ofzo :D
     
  13. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die shotgun veel vetter. Knalt die gast helemaal uit elkaar :D

    Helpt ook goed tegen chainsaw noobs die op je afstormen in de MP!
     
  14. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb net de hele avond met een maat van me co-op gespeeld, en ik ben echt ZWAAR onder de indruk.
    Grafisch is het bijna eng. Scherp, vloeiend, geweldig design en meesterlijke effecten. Als dit de nieuwe standaard gaat worden dan krijgen we nog heel veel moois te zien. Dacht niet dat de 360 tot zoiets in staat was.
    Het geluid (vooral in act drie) is creepy, overweldigend en voegt enorm veel toe.
    En gameplay? Helemaal af. Het speelt gewoon zo vreselijk soepel en lekker. Geweldige setpieces en brute wapens.
    Het is lang geleden dat ik met zoveel plezier iets gespeeld heb. We bleven maar kreten als 'woah' en 'gaaf' en 'zag je dat!!!' uitkramen.

    In een woord: top. In 2 woorden: ultieme top!
     
  15. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ongeveer heel de avond gespeeld, Mp en single player afgewisseld, Ik dacht altijd dat dit niet mijn game zou worden, tot ik na het zien van gamekings gister mee werd gesleept in de hype, en ik ben zo blij dat ik gister die aflevering heb gezien, want dit spel overtreft voor mij echt alles, grafisch, gameplay en sound is allemaal machtig.
     
  16. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    SP verveelt snel, maar MP.. ajoh jonge, dat is zo meesterlijk he, gwn geen woorden voor
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mwah ik speel op Hardcore en ben een redelijk end op weg.. Het kan soms best storend zijn hoe vaak die gasten eigenlijk je hulp nodig hebben. Hulp bieden in gevechten is oke, maar achter elkaar hulp bieden omdat er weer eens 1, 2 of 3 teammates liggen te sterven op de grond kan een beetje gaan vervelen/vermoeien. Het gebeurd een beetje tè vaak imo.

    Maar de game blijft top hoor! :D
     
  18. basovich

    basovich Guest

    zijn de multiplayer maps een beetje groot?
     
  19. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ja groot genoeg voor 4vs4
    Ik vind MP steeds leuker
    Net had ik 2vs1
    al mn teammates waren dood behalve ikzelf en een die stond voor mn neus en die zaagde ik door midden en toen kwam de andere aanrennen en die gaf ik een HS met een shotgun\o/
     
  20. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister co-op de Singleplayer zitten spelen .. en wat is dit een fucking meesterlijk spel. Ziet er heel vet uit en gewoon een hele vette shooter.
    Multiplayer vind ik ook een toppertje... Dit wordt toch wel een van de games die ik meer ga spelen op XBL... wat een vette shit!
    De chainsaw is toch wel het lijpste... ik sta gewoon te juichen als ik weer iemand doorzaag..
     

Deel Deze Pagina