Add me! BerserkRico Ik zal het spel tussen Vrijdag/Maandag hebben, en ik ga dan zeker multiplayeren, wat ik tot nu toe bij geen een spel echt heb gedaan! Co-op here I come!
2 keer op dezelfde pagina heeft echt geen nut hoor.. je kan denk ik het best gewoon zelf mensen toevoegen uit deze thread! (Dus wees gewaarschuwd, ik ga jullie allemaal spammen )
Jelmen en ik zijn nu vol smacht aan het wachten tot er wat mensen van XBW onze game joinen, dus voeg 1 van ons ff toe aan xbox live!
Ik krijg hem vrijdag, en zal eind volgende week ff nieuw xboxlive gold kopen(heb dan me loon weer binnen), dus zal dan ook wel meedoen
Zo, net ff lekker multiplayer gedaan zeg met wat mensen van XBW, was erg vet! Nu ff hondje uitlaten en dan weer verder met singleplayer! WAT IS DIT EEN BRUTE GAME!
Hey daninho zeker brute game, maar hoorde je me net? ik was Rkcfan Nl maar volgens mijn is mn headset kapot...
Wat een vet spel! Ik wil zeker de multiplayer gaan doen en met nederlanders 'lult' dat toch een stuk prettiger, dus voeg me maar toe als je wilt 'wout nl' Zal de komende avonden / dit weekend zeker een paar keer inloggen.