Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :9

Over Loco Roco kan ik niets zeggen, heb alleen de demo gespeeld. Maar denk dat dat echt te kinderachtig is voor zo'n joggie. Het verveeld ook vrij snel.

2. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Daxter is zeker ook een aanrader. Dan kun je value pack met daxter kopen voor 240! En tekken? Doet ie dat soort spellen al?

Voordeel van de overgang van ps2 naar psp is dat ie de spellen die hij op de ps2 goed vond voor het grootste deel ook kan vinden als psp versie als bijvoorbeeld dus tekken, maar ook syphon filter, everybody's golf, daxter etc.

3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    jullie moeten taiko no tatsujin ook eens spelen echt een verslavend spel :9

daxter is wel leuk maar redelijk snel uitgespeelt, tekken is leuk als je kunt linken met andere ;)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag even kort Vice City Stories mogen spelen. Vond het er zeer goed uit zien en dat voor een PSP game (Bully ook nog even gespeeld, maar dat is voor de PS2).

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je Vice City Stories mogen spelen?
    En hoe was de gameplay?

6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels Ridge Racer 2 mogen ontvangen... Game heeft me niet echt kunnen overtuigen. Het is deel 1 maar dan met meer (modes). Jammer!

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die demo vind ik echt super saai.

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Untold Legends Brotherhood of the blade voor 20 eurie gekocht heel even gespeeld ik vond hem wel tof :cool:

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Is cker een toffe game... deel 2 is ook erg vet!

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik genoeg uurtjes erachter zal zitten wat is een erg goede character Bezax?
    En hoe lang doe je er over om het spel uit te spelen? :)

11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... je moet kiezen welk character het beste bij je spelstijl/smaak zit. Hoelang je er over doet om hem uit te spelen? Geen flauw idee... ik ben ver maar zo ver nog niet. Helaas iets te veel spellen voor die ook nog aandacht van mij moet krijgen, maar je bent er zeker heel wat uurtjes mee zoet kan ik je vertellen.

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag dat Metal Gear Graphic Novel ding voor de PSP besteld. Ben er erg benieuwd naar :) Ook zou ik graag Killzone: Liberation willen, maar hoop eigenlijk eerst een Demo daarvan te kunnen spelen :)

13. mark8925

mark8925 Guest

mensen die al vice city hebben? wat vinden jullie ervan? :) ik vind em wel weer vet spelen.._O_

14. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Alle winkels afgelopen maar nog geen 1 heeft hem binnen... :mad:

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    GTA : VCS is uitgesteld heb ik overal in winkels gehoord.

10 November komt die. Of ze moesten hem nog tegen een uur of twe evoor ze sluiten nog krijgen...

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  16. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    mijn gameshop heeft em gister al binnen gekregen, samen met Killzone.
    omdat ik niet 2 games ga kopen omdat ik ook geld wil hebben voor gears of war heb ik voor killzone gekozen.
    ik moet zeggen dat killzone aardig wat moeilijker is dan ik in eerste instantie had gedacht, het is zeker in de latere levels echt vereist om goed strategisch te denken. ik ben er nu al zeker een uur of 8 mee bezig en ik ben er nog niet doorheen, en ik speel op Medium.

17. mark8925

mark8925 Guest

vind et wel simpel spel.. Vond et niet zn geld waard. Dus gelukkig heb ik een grote memorycard hehe ;)

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game (Killzone) ook vanmiddag gekocht. Vind het idd ook erg pittig! Ben in de eerste twee levels al een keer of 2 dood gegaan. Pittiger dan menig ander spel dat ik gespeeld heb op de PSP... Weet eigenlijk niet op welk niveau ik speel, kan me niet herinneren dat ik dat kon kiezen. Maja, boeit ook niet :p Het is vet :D BTW. het is mijn eerste Killzone spel dat ik speel, nooit een PS2 gehad.

19. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone op PS2 is wel dope, maar heeft wel zo ze minpuntjes!

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Untold Legends zijn inderdaad erg goed, heb deel 1 gehad en speel nu deel 2.
    Met beide delen waren het mn favoriete spellen, gingen/gaan er wekenlang niet uit. :)
    Snap de 6jes die het op sommige sites krijgt dan ook niet echt.

Heb beide GTAs besteld, had deel 1 al eerder en vond het top, moest ik weer hebben. Ben heel erg benieuwd naar Vice City Stories, verwacht ze morgen of overmorgen eigenlijk wel. :+

MotoGP demo vind ik ook erg prettig, speelt lekker en ziet er goed uit, helaas heb ik deel 1 op de Xbox al helemaal kapot gespeeld. Dit is volgens mij hetzelfde spel toch? Dus die haal ik niet, Killzone of Field Commander lijken me wel intressant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina