1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

  1. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je met een gerust hart vertellen dat de LE versies al sinds vandaag binnen zijn en pas op Vrijdag verkocht gaan worden.
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik maak me ook geen zorgen. Als het goed is kan ik morgen al tegen het lekkere metalen doosje aan likken. */Lick :9 * En dan de game spelen :lol:
     
  3. Xandro

    Xandro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me niet druk want nog maar tot vrijdag wachten en dan kan ik hem gewoon in de winkel gaan halen.

    Zolang heb ik nog wel even geduld :)
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    voor de mensen die gebruik hebben gemaakt van die E29,99 fout @frs (zoals ik):

    Iemad op got zei dat de frs alleen maar LE versies kreeg dus er is zelfs een kans dat we dus LE's krijgen:+
     
  5. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de mijne gepreorded bij future zone rotterdam maar door een fout moest ik hem in zoetermeer bij de release ophalen....

    ze hebben hem dus al wel en future zone beleid is als een ander winkel al eerder verkoopt doen wij dat ook. dat heeft de vestiging in rotterdam gedaan maar zoetermeer niet.

    ik heb hem alsnog gewoon gehaald elders anders en future zone krijgt echt de tyfus! is niet de eerste keer dat ze zo fucked up zijn. veel mensen gezeik met hoogtepunt de hindoestaanse oude vrouw die echt niet weet hoe ze klantvriendelijk moet zijn.

    ik boycot vanaf nu future zone en mogen meer mij gevolgd zijn door de pre order kit te droppen (geld krijg je wel terug, verdiep je maar in de wet ;))
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    gamevision stuurt morgen mijn exemplaar richting mij
     
  7. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    justin2k5 waar heb je voor 44,95 GoW gepreordered zoals je eerder zei?
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Offtopic:

    Zij staat toch in het filiaal in Rotterdam, onder V&D? Dat mens is inderdaad onvriendelijk. :eek:
     
  9. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: wat een vreselijk vrouw is dat. Ben dus niet de enige die dat vindt:b:
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het feit dat de persoon direct herkent wordt op een een wereldwijd toegankelijk forum zegt genoeg :D
     
  11. Dr Phil

    Dr Phil McGraw

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    die persoon ben ik :lol:
    een vriendin van mij werkt bij de free record shop en zij hebben enkel de limited editie in de pc staan niks anders.
    en ze wist te vertellen dat ze alleen limited edities uitgeleverd gaan krijgen.
    maar mocht het toch gebeuren dat je een normale krijgt voor die 30 euro mag je niet klagen.
    ik ga morgen nog wel eens kijken bij de frs :9
     
  12. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle mensen die GoW bij zuiderpark hebben bestelt hij wordt donderdag verzonden dus heb je hem vrijdag. Dus heb vrijdag een tinnen doosje *) :+
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    bepaald niet nee, als je geen flikker aan games vind, begin dan ook geen winkel die zich daar speciaal op richt.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gozer dat zou wel heel vies zijn hoor. Gewoon een limited voor 30 euro!!! Maar ik zou hyet best vreemd vinden dat FR alleen limiteds krijgt. Dan zullen ze veel verkopen missen.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou de mensen die hem hebben zijn blij, denk alleen de winkels iets minder.....

    Winkels krijgen 10.000 euro boete
    Winkeliers die GoW voor de zeventiende hebben verkocht krijge een boete van MS.
    Een aantal winkeliers hebben besloten de game Gears of War, het vlaggenschip van de Xbox 360, uit te brengen voor de zeventiende van deze maand. Dit heeft als resultaat dat Microsoft boos heeft opgebeld en een boete van tien duizend euro heeft uitgedeeld aan de participerende winkels.

    Een flinke prent, maar hierdoor hebben een aantal gamers wel geluk en de game al in hun bezit. Binnenkort zal je de review van de game op NG-Gamer kunnen lezen.
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, dat was dan meteen de laatste "game x eerder gespot thread" zolang MrX hier op het forum spioneert :+
     
  17. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    I know, Ik hoorde het vandaga zowel in de FRS als in de Replay, beide verkopers verdelde me dit, maar de Replay zei wel dat als een andere winke GoW morge ook al zou verkopen, ik hem moreg ook daar kon kopen:p So maybe
     
  18. Dr Phil

    Dr Phil McGraw

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    bron?
    ze kunnen geen boetes geven
    het enige wat microsoft kan doen is zorgen dat winkels die de regels
    overtreden een game later uitgeleverd krijgt de volgende keer.

    even als voorbeeld

    halo 3 zou 4 januarie komen en frs verkoopt gears of war op 14 november

    dan kan microsoft zegen dan krijgen jullie halo een week later uitgeleverd
    wat op zijn beurt weer zorgt voor een flinke omzet verlies en boze klanten.

    10000 euro boete is onmogelijk waar komt die 10000 euro vandaan?
    hoe zijn ze aan dat bedrag gekomen.
    ze hebben het niet verloren of zo.
    het is gewoon money voor in de pocket. het heeft geen eindbestemming.
    dus mag het niet.
    een product eerder verkopen is gewoon geen strafbaar feit je schaart er niemand mee.

    even offtopic.
    Zelfde met sony en hun import regels.
    die Engelse rechter is zo corrupt geweest als de neten.
    de ps3 is een legaal officieel product van sony
    dus geen china copy dus jij mag dat gewoon hebben als jij je import belasting betaald.
    sony krijgt zijn geld, de staat krijgt zijn geld. En winkels mogen ze gewoon verschepen. grijze import zoals het genoemd wordt is een rare term
    omdat je er in feite niemand mee schaart.

    het zijn allemaal vage verzonnen regels die je niet al te nouw moet nemen.
    dreigingen heet dat.

    ik kan eventueel wel een wetsartikel vragen aan een oud leraar rechten van mij.
    dan zie je dat zowel microsoft en sony is beiden gevallen in hoger beroep nooit hun recht kunnen halen. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  19. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze een contract hebben waarin het verboden wordt dan kan het wel. Het is namelijk oneerlijke concurrentie als je ondanks de regels toch stiekem eerder gaat verkopen.
     
  20. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk zitten medewerkers van microsoft dit forum te volgen en bellen ze op zodra iemand zegt dat hij hem bij een bepaalde winkel heeft gehaald ;)
     

Deel Deze Pagina