hahaha jonge je ziet toch DUIDELIJK dat de 360 versie juist grauwer en donkerzer is.. die gast is veel donkerder op de xbox dan ps3 ..
Iemand die hem al heeft gespeeld? American Wasteland kon me totaal niet boeien, ondanks ik wel van de Tony Hawk reeks houd (wat met de laatste delen achteruit ging). Hoop iig dat het weer een toppertje is. Aangezien het nog wel even duurt eer ik mijn 360 heb zal ik voor de Xbox versie moeten gaan. Lijkt me dat er weinig verschil zit tussen de versies, op gebied van graphics na.
Heb net een telefoontje van de lokale gamesboer gekregen (Replay te Eindhoven) dat ik mijn versie kan op komen halen. Ben benieuwd....
Iemand in mn friendlist heeft em al een tijdje, week ofzo nu denk ik. Hij vond hem wel tof, hij heeft gow ook maar speelt meer tony hawk. Alle 2 Nl games
Tony Hawk's Project 8 is bij Play-Asia regiovrij. Er staat nu geen prijs bij maar een paar dagen geleden was ie daar 38,50 euro incl. verzendkosten.
Hij was eerst 40 USD, daarna 45. Nu weet ik ff niet Ik had er zelf een voor mij en een vriend van me besteld ... maar die hoeft hem ineens niet meer Dus als iemand interesse heeft, pm me eventjes. Gewoon voor de prijs die het mij ook heeft gekost (35 euro).
Lekkere vriend dan, eerst jou laten bestellen en dan afhaken. Naja, als je em niet kwijt kan neem ik hem wel over *)
ik heb de demo gedownload, vind nail the trick dope alleen ik raak er snel op uitgekeke. ik speel nu nog steeds fable:tlc
Ik raak juist niet uitgekeken op de Demo! SPeel hem nog steeds met pleizer, echt geweldig! Vind Nail the Trick eigenlijk niet zo leuk, vind het alleen mooi.
Ik moet zeggen, ik heb hem vanmiddag gehaald voor als tussendoortje als GOW er is voor mij. Het spel is echt retevet!! Vooral dat je nu gewoon je eigen tricks kan maken en uitvoeren, echt strak, ik ben dus zeer te spreken over deze titel:b: En laat nu maar GOW komen grrrrrr hehe
Ik heb em ook, en GoW ook, vind P8 erg vet wat ik allen jammervind is dat je focus niet tijdens n manual / flatland sessie kan gebruiken, vind ik het vetst om te doen in de game, kan alleen als je eerst jumped ( hoog, van ramp ofzo ) vind ik jammer hopelijk is er n slo-mo cheat net als met 3 niet voor dfe punten, vind het er gewoon vet uitzien, vooral nu, die mocap van de tricks is zo mooi