Net de s.e. gehaald bij dixons in Oss, daar lagen er nog wel een stuk of 20. En voor al de dwazen die roepen dat microsoft boetes uit gaat delen: dat zijn waarschijnlijk dezelfde figuren die denken dat ze een lcd tv van otto voor 99 euro krijgen :
Ik was natuurlijk ook hyelemaal ontroerd toen ik hem had Maar toen ik het spel in me 360 douwde was ik wel zenuwachtig wat kan ik verwachten maar het is echt en coole game
ik hoop dat de MR X deze topic nog doorleest: @#@$%&*! idioten bij MS. Kreeg net telefoontje van eplaza dat ze de le idd pas zaterdag of maandag binnenkrijgen, leveringsproblemen bij MS. No offence maar de lancering is bepaald niet een dag van tevoren aangekondigd.
België?? dat ligt ergens bij frankrijk toch? Bij mijn bol bestelling staat nog niet verzonden wil hem morgen wel hebben!!
Voor de mensen die interesse hebben in een GOW LE versie... ik werd zojuist gebeld door Futurezone in Rotterdam dat er één voor me klaar lag en dat terwijl ik een normale versie had besteld. Verder ga ik hem niet halen aangezien ik gisteren GOW al heb gekocht. Dus, Futurezone heeft de LE versie en verkoopt deze en er is er blijkbaar minimaal één over voor de vrije verkoop. *)
Ik ben vanmorgen in Eindhoven in de volgende winkels geweest: FRS Station FRS Heuvelgallerij Intertoys Dixons MediaMarkt Nergens verkopen ze hem.. Dus ook niet bij MM helaas.. nog een nachtje wachten dus
LADIES AND GENTLEMEN.....WE GOT HIM!!!! jaja...ik heb 'm ....de Limited Edition in die relaxte Steel Case!! Er zit een relaxt boekje bij (hard cover!) en natuurlijk de game en de DVD met allemaal extra's. Ik kan iedereen aanraden om toch maar voor de Steel Case te gaan want die is gewoon TE MOOI !!! Ik ga nu ff GAMEN !!!
hij is binnen!! ik heb 'm net gekocht bij 'de' gameswinkel in utrecht. zal verder geen naam noemen maar de mensen uit utrecht weten het wel!
Net gehaald bij FutureZone in Zmeer, 2x L.E. mooie stealcase, zit ik *&^%$#$#% nog op mn werk, maar f kijken of ik wat eerder weg kan. Mn vriend heeft dit weekend een beamer geregeld... \o/ VET, kan niet wachten...