same problem here, beetje bagger, was vanmiddag al... duurt wel ff voordat ze dat probleem verholpen hebben
Heb het aanstaan, weet ook niet waarom. Maar ik erger me hele de tyfus aan die mensen die gewoon vrolijk met elkaar gaan praten door iets in hun naam te zetten, en dan offline, online, offline ... online Dat is echt vet als zo'n 20 mensen dit tegelijk doen Dan kan je echt stoere gesprekken maken
Msn schijnt het niet te doen? Ik heb hele dag nog niet gemsn't eigenlijk Praat nu alleen even met iemand om te vragen of we morgen ook school hebben. Maar zoals McSparkle ook al zegt, bij mij ook van die irritante mensen die iets in hun msn naam zeggen en dan telkens online en offline gaan en zo gesprekken voeren. Gelukkig kan je ze mooi blokkeren
die geluidjes heb ik altijd uitstaan, want ik erger me de tiffus aan. Verder gebruik ik msn ook alleenmaar om dingen te vragen aan mensen als ik ff iets niet weet, en dus gebruik ik het niet om hele gesprekken te voeren p.s. ben al lang niet meer op dit forum actief geweest
Zit de hele ochtend al zonder problemen op msn. Gister had ik er ook niet bijster veel problemen mee. Kon me grotendeels van de tijd aanmelden en slechts paar berichten kwamen niet aan.
Fout 81000306: je kunt je niet aanmelden bij Windows Live Messenger Je kunt je mogelijk niet aanmelden vanwege een probleem met je proxy-instellingen, de DNS-cache of een firewall (Een beveiligingsfunctie die een computer helpt beschermen tegen ongewenste toegang door buitenstaanders. Er bestaan zowel hardwarematige als softwarematige firewalls) . hebben jullie hetzelfde probleem?
Bij mij doet hij het ook weer, maar ik vind het wel raar. Want bij de serverinfo staat altijd dat de servers gewoon stabiel zijn en goed draaien ^o)
Ja, ik had gisteravond ook problemen, heeft misschien te maken met het hele live gebeuren (configuratie).