[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

  1. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik ook wel vanuit eigenlijk, anders is het wel erg genaaid...
     
  2. haaldie

    haaldie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GoW gepre-ordered bij free record, maar aangezien er geen FRS in mijn dorp is heb ik gekozen hem te laten bezorgen. Duurt dat dan weer ook langer? Wil hem erg graag morgen hebben...
     
  3. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt. Maar ik heb tot nu toe nog nooit problemen met GCshop gehad en ik heb al redelijk wat preorders bij hen gedaan, plus ik heb geen email ontvangen over dat er niet genoeg kopieeen zijn voor iederen, dus dat is het ook niet. En ze hebben nog tot 7 uur om de status te veranderen :)
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. Ben niet binnen geweest.
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    HEEL Heerlen verkoop hem behalve de plaats waar ik heb besteld, FRS SUCKs
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    waarom laat je FRS nie gewoon barsten en koop em keihardergens anders, kan jou die LCE schelen :cool:
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, gewoon in de winkel gekocht
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Eensch... kan het niet meer vaak genoeg zeggen... het zijn h**ren daar! :mad:
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En al wel betaald dan?? Maar anders cancel je hem gewoon en haal je hem gewoon ergens anders.
     
  10. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is waar, en het zal ook wel goedkomen denk ik, en anders dan bestel ik nooit meer wat bij gcshop _0/ :9
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het probleem dat wou die teef niet doen. Ik kon niet cancellen. Ik heb me lesje geleerd frs zuigt en ik koop daar NOOIT meer iets.
     
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS in Zoetermeer heeft ze gewoon hoor. De normale versie. Maar morgen om 12:00 hebben ze de L.E. AAAAAAA
     
  13. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het ook, ze melden geen problemen dus dan zou het gewoon goed moeten gaan neem ik aan :)
     
  14. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, morgen kom ik uit school en ligt gears of war gewoon in de brievenbus ^^
     
  15. haaldie

    haaldie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk betekent dat niet dat ik Gears pas maandag krijg, als de LE daar pas morgenochtend aankomt. Op de site stond "als je hem nu pre-ordered zorgen wij dat ie op de dag van release op je deurmat ligt". Hopelijk houden ze zich daaraan.. die actie van de mediamarkt is wel vet trouwens! goede zaken haha
     
  16. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor net van iemand dat de L.E. van FRS is ge-canceld naar de 24ste. Klopt dit :|

    Hoofdkantoor heeft hem allang binnen.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dat zou de grootste naaistreek ooit zijn, maar goed dat ik dan de normale vesrie al binnen heb
     
  18. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook opgehaald bij de FRS in Veendam, de normale versie mag hem gelukkig morgen omruilen tegen een CE :D wat een vet spel en moeilijk:thumbs:
     
  19. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    bart smit in Roosendaal had er nog 2 liggen! nu nog 1 ;)
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Goed, net nog even eplaza aan de lijn gehad. Bij degene waar ik de pre-order kit vandaan heb is de L.E. "vertraagd". Hij hoopt morgen die paar (6) waar ik het eerder over gehad heb binnen te krijgen, maar garantie kon ie niet geven. Wordt het niet morgen dan is het pas volgende week. Enige die ie aangeleverd had gekregen was de normale versie.

    Zou het wel opmerkelijk vinden als het pas volgende week zou worden. Hopelijk is het idd morgen. Ik vraag me toch af hoe het komt dat het erop lijkt dat juist de L.E versie later komt/in de winkels ligt dan de normale versie.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006

Deel Deze Pagina