Slechte games op de xbox.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roerbakmie, 7 nov 2006.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeloofelijk mooi? Het was anders dan anders oké dat moet ik toegeven maar mooi.... nee!?!?!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ben ik het helemaal mee-eens, alhoewel de Cell-Shaded Graphics niet ongelooflijk mooi waren, maar wel mooi voor cell-shaded graphics, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is gewoon een kwestie van smaak bij deze game.
     
  3. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik snap het idd ook niet helemaal, ik vond het een prima game. Je stond juist helemaal niet snel achterstevoren, ik tegenstelling zelfs. Bij pgr2 gaat een seat leon trouwens ook in 3 seconden naar de 100 km/h.
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon Island Thunder, wat vond ik dat een slecht spel. De besturing was veel te houterig en het speelde gewoon vaag
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond shrek 2 verschrikkelijk, heel ff wat co-op gedaan maar daar hielt het mee op, maja das vaak met dat soort games (filmspellen). En verder Ghost Recon 1 omdat dat gewoon niet mijn spel was =( .

    Om ff terug te komen op JSRF, dat vond ik best een leuk spel, was leuk uitgewerkt maar bevatten wel veel fouten, bijvoorbeeld dat je op veel stukken dwars door een muur keek enzo. Maar het was een mooie cell shader, maar toen kreeg je XIII en die was natuurlijk Uber wat dat betreft :) . Maar je gaf het zelf al aan, de 1 vond JSRF erg goed en de ander niet dus jah ;).
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Niks vaags aan; besturing was zoals bij bijna elk spel, hier en daar wat anders maar daar wen je zo aan.
    Het speelt net als elke shooter: richten -> schieten -> "Kill confirmed :cool:"
    Niet dat je die mening niet mag hebben hoor, maar ik vind het niet echt opgaan :)
     
  7. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    the suffering en azurik
    2 zwaar kutte games vooral de suffering is drama..
     
  8. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Speelde net 1 van me oudere game en hier heb je heb dan

    Starwars knights of the old republic 2 : Sith lords

    Ik vind dit echt een fucking kut spel. Eerst viel het wel mee maar naderhand werd het echt gewoon vaag. Ik vond de eerste deel dan toch veel veel veel beter.
     
  9. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je misschien ook een toelichting geven op deze titels want anders komen de mods en sluiten de boel omdat het een opsomtopic is:9
     
  10. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm dan zal ik er nog wel 1'tje droppen;)
    Backyard wrestling wat een waardeloze game!
    Slecht graphix, slechte gamplay en slecht geluid totaal geen replay waarde en de AI van de tegenstander was gewoon ronduit kut!
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    @ Roerbak
    het is geen xbazaar dus je hoeft niet steeds je thread te kicken :lol:

    Ik vond backyard trouwens ook erg slecht spelen en het was al helemaal geen leuke game. Ook vond ik splinter cell 1 tegenvallen, dacht dat ik dit wel leuk zou vinden maar ik kwam erachter dat sneaken niet echt mijn ding was :x
     
  13. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Splinter Cell júist sterk door het sneaken :)

    Ik heb deel 3 (Chaos Theory) bijna uitgespeeld, zit in het laatste level. Maar juist doordat je moet sneaken en een rustig tempo speelt vind ik het erg aantrekkelijke gameplay.

    Wat dat betreft heb ik minder met het 'gewoon' maar wat rondknallen. Met games als Far Cry Instincts, Half-Life 2 en Doom 3 heb ik dus ook veel minder plezier gehad.

    Maar het gaat over slechte games. Ik heb erg weinig plezier gehad bij het spelen van Morrowind 3. Wat een houterige animatie's en slechte graphics. De manier waarop het personage in beeld kwam, ik vond die hele game maar niks :).
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  14. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1

    Samen met een vriend van me heb ik gewoon zitten lachen om dat spel. Ik had hem gekocht en we hebben hem na 20 minuutjes direct weer terug gebracht. Wat een ongelooflijk slecht, eentonig en saai spel!
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sneaken is gewoon niet mijn ding, ik heb liever een snelle shooter dan een stealth game :). Ik heb juist heel veel plezier gehad met doom 3 en Far cry :). Ik vond morrowind trouwens ook niet fijn, was erg lelijk en speelde naar mijn mening niet lekker, oblivion was echt een hele grote verbetering :thumbs:
     
  16. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich heb ik in mijn collectie geen slechte xboxgames, maar om toch een tegenvallende game te vermelden is toch wel MOH Rising Sun. Dit omdat de graphics en de gameplay niet konden bieden wat je toch wel van deze serie kan verwachten. Hij was niet barslecht, maar ook geen voldoende. Nadat ik MOH frontline had gespeeld was mijn verwachting op rising Sun hoog.

    Zo ook Jade Empire. Deze game was te veel door de media gehypt en kon daardoor niet aan mijn verwachtingen voldoen. Jade Empire was veel te kort en de gameplay viel ook tegen.
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Championship.. schok schok schok haper haper haper. Daarbij komt nog dat het spel voelde als een uitgeklede versie van UT 2003 (en dan bedoel ik niet een beetje uitgekleed..) en ik had 't al redelijk snel gehad met het spel. Serieus, je kunt geen normaal potje spelen of het schokt als de neten. Het enige voordeel si dat je ik het speelde op een breedbeeld tv en dus groter beeld dan normaal op de computer voor me had. Toch een andere beleving. Jammer dat het spel verder dan zo beroerd is.

    Eervolle vermelding: Dead or Alive Ultimate.. velen zullen dit een geod spel vinden, ik vond het traag spelen doordat ik DOA 3 was gewend. krijg ik DOA U binnen, ik denk: hoppa mooi even paar potjes spelen. Wat ís dit was de eerste reactie. Het speelt niet snel, maar dan ook echt niet snel. Totaal géén snelheid. Daarnaast vond ik het grafisch gezien niet of nauwelijks een vooruitgang en als ik de gameplay dan al niet goed vind, houdt het al gauw op.

    Ook Spyro: a hero's tail was als ik het me goed herinner geen al te best spel. Als je een tijdje niet op je xbox gespeeld hebt, is het best een leuk spel. Niet nadat je eerst Ninja Gaiden tijden speelt (mijn inziens qua gameplay uitstekend, tegen het perfecte aan) en daarna Spyro speelt. Valt toch even tegen.
     
  18. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn shitlist:
    • Myst III: Exile. Op de PC was dit nog een coole game, maar bij het porten naar de Xbox hebben ze volgens mij gewoon een hele grote zak kattenstront gebruikt. totaal onspeelbaar! En lelijk!
    • Azurik: Dit spel hadden ze net zo goed Azuruk kunnen noemen. Zelden heb ik een ventje zo houterig in het rond zien klazen. Saaie levels en totaal slaapverwekkende gameplay. Kan me er nog maar weinig van herinneren, maar ik herinner me wèl dat ik het een waardeloze game vond.
    • Red Ninja, End of Honor: Wat zeg je? End of Honor? End of enjoyment zal je bedoelen! Lelijk spel, intens crappy gameplay, duffe omgevingen en een cameravoering die zo gebrekkig is dat het me bijna een controller heeft gekost.
    • Bloodwake: Sodeknets, ik wist niet dat games zo saai konden zijn. AB-SO-LUUT geen ene flikker aan. Het 'water' waar je met je boot overheen moest varen zag er niet uit en na een kwartiertje kreunen had ik er genoeg van.
    • Pro Cast Sports Fishing: C'est fantastique: een game waarin er niets, maar dan ook wer-ke-lijk helemaal NIETS!!! gebeurt. Het hoogtepunt van de game is het moment dat je op de ejectknop ramt.
    • Knights of the Temple II: Dit is 'm dan: de ongekroonde strontkoning op de Xbox! Ik vond K.o.t.t. deel 1 erg geinig (ook al kreeg 'ie vrij matige reviews), maar dit spel was gewoon zo ontiegelijk slecht dat ik de disc letterlijk in de vuilnisbak heb geflikkerd. Het hoofdfiguur was zo erbarmelijk slecht geanimeerd dat het leek alsof ze motion capture-techniek hadden toegepast op een bezemsteel met een kipfilet eraan vast gelijmd.

    Maar goed, er is nog wel meer smerige kots uitgebracht voor de groene doos:
    Fight Club, Celebrity Deathmatch, Bruce Lee: Quest o/t Dragon, Charlie & The Chocolate factory, Mike tyson's heavyweight boxing,Pulse Racer, Terminator 3 en natuurlijk elke 'Army Men' game.... En niet te vergeten de all-time classic "Kabuki Warriors". Godskolere, wat is er eigenlijk een hoop ranzige troep uitgekomen!

    Gatverdamme, ik ga mijn handen wassen!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  19. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    @Blümchen: geinig geschreven. Nog bedankt voor de tip Knights o.t. Temple 2, deze wilde ik namelijk nog aanschaffen.....euh nu dus niet meer.
     
  20. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0

    Wow! heb jij zoveel kut games?:9
     

Deel Deze Pagina